abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 april 2013 @ 15:26:10 #201
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125442197

Dit was geen windsurfen meer, dit was gewoon 1 groot gevecht _O- ben nu het zand uit m'n nek aan het vissen.
pi_125442628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was geen windsurfen meer, dit was gewoon 1 groot gevecht _O- ben nu het zand uit m'n nek aan het vissen.
Heb je eindelijk een beetje dakar gevoel in Nederland, begin je te miepen :+
There's a frood who really knows where his towel is.
  donderdag 18 april 2013 @ 15:45:05 #203
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125442873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Heb je eindelijk een beetje dakar gevoel in Nederland, begin je te miepen :+
Ik wil Dakar weleens zien bij windkracht 8 :+
pi_125444550
Zo de motort ophalen bij Motoport. :) Dan in elkaar schroeven en eens kijken waar/wanneer ik hem laat spuiten.
pi_125444805
Ik ben echt een beetje zenuwachtig voor de terugweg :X :')_!
Ja doei.
pi_125444845
Die wind :') __! Lag bijna onder een vrachtwagen toennet door die windstoten :'(
I are Baboon
pi_125444864
Ik heb de twijfelachtige eer dat ik vandaag een MF sticker heb mogen ontvangen. :+
Nu nog kijken wat ermee te doen.
pi_125444918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef pindaplukker het volgende:
Die wind :') __! Lag bijna onder een vrachtwagen toennet door die windstoten :'(
Daarom vandaag niet op de motor, ging al bijna met de trapfiets onderuit door een windstoot in de buurt van een hoge flat. :')
pi_125445008
Ik vind het wel uitdagend rijden eigenlijk w/

Alleen één keer wat ruzie met de wind gehad bij het uitvoegen van een snelweg. waar je achter een bos uitkomt, dan de bocht na de afrit in rijd die helemaal open ligt met weiland aan beide kanten. Dan krijg je wel even een mooie ruk aan het stuur :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125445226
Zolang er ruimte is om te 'dweilen' vind ik het allemaal nog wel gaan, maar hoe drukker het wordt, des te meer risico dat je in een ander voertuig dweilt. 3-baans vanmorgen, vrachtwagen inhalen en dan zelf ook nog ingehaald worden != win :')
Ja doei.
pi_125445677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang er ruimte is om te 'dweilen' vind ik het allemaal nog wel gaan, maar hoe drukker het wordt, des te meer risico dat je in een ander voertuig dweilt. 3-baans vanmorgen, vrachtwagen inhalen en dan zelf ook nog ingehaald worden != win :')
Dat is best oncomfortabel ja :Y Ik zat ook bijna links. Kwam een flinke windstoot tegen toen ik de vrachtwaggel voorbij ging. Had hem wel verwacht, maar niet zó hard :D Moest ook even flink corrigeren
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125445843
Ben op maps al op zoek naar een alternatieve route om het ergste stuk vlakke land heen (waar het ook echt een kanaal doorheen loopt genaamd 'Dutch River'), maar het lijkt vooralsnog kiezen tussen allerlei 'kwaden' :')
Ja doei.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:23:04 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125446790
Dweielen als een gek ja, zeker op de A13. Wind overdwars, vrachtwagens... en die wind maar beuken en sleuren. Ging echt nergens meer over _O-
pi_125446805
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:23 schreef Dekatria het volgende:
Dweielen als een gek ja, zeker op de A13. Wind overdwars, vrachtwagens... en die wind maar beuken en sleuren. Ging echt nergens meer over _O-
niet ideaal om tussen de file door te filteren :P
  donderdag 18 april 2013 @ 17:25:15 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125446873
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:25 schreef lipjes het volgende:
Het waait een beetje buiten :P

Tevens, het deksel is eraf, pakking zit nu met vloeibare pakking in de deksel gelijmt.
Nu even laten drogen en dan ken die er weer op *O*
Moet je niet laten drogen; erop doen, pakking erin leggen, deksel erop en aantrekken ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 15:45 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik wil Dakar weleens zien bij windkracht 8 :+
Zandstorm, wel eens van gehoord? paar in de week is normaal in het seizoen, daarom hebben ze ook crossbrillen, want je helm waait dan gewoon vol :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_125446923
Ben aan het wachten tot de wind wat geluwd is, althans, dat zou het doen hier. Gangetje van 65/70 (mph) op de linkerbaan op de moeilijke stukken is 't plan. Damn wat voel ik me 'n mietje :')
Ja doei.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:27:27 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125446970
rijden met wind is gewoon fun; ding losjes houden, knieen los van de tank en laat maar waaien :7

Ow, en heel stom; hoe harder je rijdt, hoe minder last je er van hebt :) Alleen op bruggen e.d. is het listig, dan is het ineens 2 keer zo erg :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 april 2013 @ 17:28:19 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125447000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ben aan het wachten tot de wind wat geluwd is, althans, dat zou het doen hier. Gangetje van 65/70 (mph) op de linkerbaan op de moeilijke stukken is 't plan. Damn wat voel ik me 'n mietje :')
Op open stukken kun je schuilen naast vrachtwaggels; wel een beetje afstand houden, want die krijgen ook wel eens een flinke douw.
pi_125447125
Ja, die krengen slingeren ook als de neten. En 70 is de max hier, overigens, dus de snelheid houd ik er nog wel in. 40 is de adviesmaxsnelheid die aangegeven staat hier op dagen als deze. Dat is nóg minder fijn, en mocht iemand me staande houden met mijn 70mph dan kan hopelijk de agent het alleen maar met me eens zijn :')
Ja doei.
  donderdag 18 april 2013 @ 17:32:02 #220
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125447142
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:27 schreef Sounddragon het volgende:
rijden met wind is gewoon fun; ding losjes houden, knieen los van de tank en laat maar waaien :7
Dat vind ik normaliter ook, maar dit was gewoon je reinste oorlog. Vrachtwagen voorbij, en hop, daar ga je weer een meter naar links :+ relentless is zo'n mooi Engels woord voor die wind vandaag. Bleef maar gaan.
pi_125447211
Overigens stopt Blik op de Weg ermee :N

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Blik-op-de-Weg.dhtml

De nadruk op 'jagen op wegpiraten' moet eraf, en dan ga je van de twee programma's die er zijn uitgerekend BodW stopzetten? :{ Pak dan die kansloze dwergknurft van Wegmisbruikers. Die heeft geen enkele toegevoegde waarde, BodW heeft dat wél.

Het ging natuurlijk al mis toen die natte krant de presentatie van Leo overnam.. :N
pi_125447307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat vind ik normaliter ook, maar dit was gewoon je reinste oorlog. Vrachtwagen voorbij, en hop, daar ga je weer een meter naar links :+ relentless is zo'n mooi Engels woord voor die wind vandaag. Bleef maar gaan.
Het was totalen krieg ja :7

Ik vind het meestal wel leuk rijden. Maar inderdaad moet je dan wel gewoon de ruimte hebben. Je kunt niet alles opvangen, en ik voel er weinig voor om in een toegemoetkomend blik geblazen te worden. Ik ben vandaag flink omgereden over de binnendoorweggetjes. Ruimte zat, heerlijk windsurfen w/
  donderdag 18 april 2013 @ 17:37:41 #223
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125447324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die krengen slingeren ook als de neten. En 70 is de max hier, overigens, dus de snelheid houd ik er nog wel in. 40 is de adviesmaxsnelheid die aangegeven staat hier op dagen als deze. Dat is nóg minder fijn, en mocht iemand me staande houden met mijn 70mph dan kan hopelijk de agent het alleen maar met me eens zijn :')
Ik dook altijd lekker naast een vrachtwaggel als ik met storm de Brienenoord over moest, werkt prima, alleen zijn ze dan achter je niet zo blij, maar dat heb ik liever als onderuit geblazen worden. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:32 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hehe, ik had er weinig last van hier; voordelen van het binnenland :Y Ik denk dat het hier hooguit een dikke 6, krappe 7 is. Rijden ging primadeluxe trouwens, alleen moet ik wel met voorbedachten rade mijn rechterpoot uitsteken als dat nodig is, want dat wil niet heel snel. Meestal zet ik toch alleen links aan de grond als ik stil sta, maar soms is die andere ook nodig, dus daar moet ik rekening mee houden.
Ook effe proefgezeten in het blik, maar dat is 3 keer niks, vooral het uitstappen is helemaal drama :')
  donderdag 18 april 2013 @ 17:38:01 #224
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_125447334
Zo, klepdekselpakking vervangen, en mijn 1e vrije dag is alweer om :P
pi_125447359
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2013 17:38 schreef lipjes het volgende:
Zo, klepdekselpakking vervangen, en mijn 1e vrije dag is alweer om :P
Geen olielekkage meer? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')