ik heb niks tegen stannis, van mij mag hij ook op the thronequote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef Funzel het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen Stannis?@vorige topic
Ik hoop dat hij op de troon terecht komt.
Het is gewoon geen charismatisch man, ik vind hem wat dwangmatig en hij komt helemaal niet overtuigend over.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:08 schreef Funzel het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen Stannis?@vorige topic
Ik hoop dat hij op de troon terecht komt.
Stannis wordt goed gespeeld vind ik, zoals hij hoort te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is gewoon geen charismatisch man, ik vind hem wat dwangmatig en hij komt helemaal niet overtuigend over.
Plus, hij wil inmiddels ook Robb Stark afmaken, dat maakt hem ook niet zo sympathiek
Team Dany hier overigens
Een 1-april grap gebruiken voor een TT van een topic dat nogal langzaam loopt was niet zo slim.quote:
Medelijden met de kingslayer? Met de man die zijn zus paalt en vervolgens bran naar zijn dood duwt om vervolgens nog een aanslag zijn leven uit te voeren? Nou nee...quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:45 schreef VeX- het volgende:
Ben ik de enige die medelijden met Jamie heeft?
Als hij Brienne niet had geprobeerd te helpen, was dit misschien niet gebeurd.
Jaimequote:Op dinsdag 16 april 2013 03:45 schreef VeX- het volgende:
De man die op het laatst die jongen 'bastard' toebeet werd doodgeschoten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
Maar de laatste scene met Theon: Roose Bolton's bastaardkind is dus dood?
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:16 schreef Nic1 het volgende:
Jullie moeten geen vragen stellen waar je geen antwoord op wilt hebben.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar bij scenes van Theon moet ik alleen maar hier aan denken:
![]()
![]()
Ik las dat Alfie eigenlijk helemaal niet de lambal van de familie is en dit nummer dus 1 grote farce is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar bij scenes van Theon moet ik alleen maar hier aan denken:
Bijdehandjequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:45 schreef Omega het volgende:
Wat is je bedoeling met je vergelijking? Ik vind het namelijk niet hetzelfde. Eén gaat over dat je niet tegen Khaleesi ingaat waar anderen bij zijn. The Godfather is juist dat je nooit tegen de "familie" moet zijn.
Gast, neem het niet te serieus. Ik moest aan deze scene denken toen Dany die woorden uitsprak.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:45 schreef Omega het volgende:
Wat is je bedoeling met je vergelijking? Ik vind het namelijk niet hetzelfde. Eén gaat over dat je niet tegen Khaleesi ingaat waar anderen bij zijn. The Godfather is juist dat je nooit tegen de "familie" moet zijn.
Waren dat niet de paarden van de Night's Watch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:56 schreef Khaleesi het volgende:
Scene met die paarden ja, fantastisch!
Was nog niet echt ter sprake gekomen in deze topicreeks.
Mooi gemaakt.
Wist niet er zoveel paarden boven de muur waren.
Ja want ze vroegen nog aan die warg of hij niet gezegd had dat er ook crows waren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waren dat niet de paarden van de Night's Watch?
Same.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb genoten van de derde aflevering.
LOLquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Een niet zo aardige persoon heeft de versie die ik gedownload heb vernacheld door het geluid van de laatste paar minuten te vervangen door muziek. Heb ik van aflevering drie wat gemist in zeg maar de laatste vijf minuten?
Weet ik, maar dan nog. Wist niet dat ze er zoveel bij hadden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Vooral dat toen Ser Tully (toch? Die oom van Cat) gewoon wel in 1 keer raak schoot van een veel grotere afstand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Same.
Moest echt lachen in het begin met die gast die die pijlen mis schoot
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:56 schreef Khaleesi het volgende:
Scene met die paarden ja, fantastisch!
Was nog niet echt ter sprake gekomen in deze topicreeks.
Mooi gemaakt.
Wist niet er zoveel paarden boven de muur waren.
Nee, er zat daar ook een paardrijvereniging. Arme paardenmeisjesquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat een vette spoiler !!! Die mag wel in tags. Zeker omdat ze als blauwogige undead terug komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:06 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Nee, er zat daar ook een paardrijvereniging. Arme paardenmeisjes
Yep. The Blackfishquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Vooral dat toen Ser Tully (toch? Die oom van Cat) gewoon wel in 1 keer raak schoot van een veel grotere afstand.
White walkers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:15 schreef Vlindur het volgende:
Ze zeiden trouwens bij de paarden dat iemand flink zn best had gedaan. Wie is die iemand? Dat had ik gemist.
Hehe idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Vooral dat toen Ser Tully (toch? Die oom van Cat) gewoon wel in 1 keer raak schoot van een veel grotere afstand.
Zeker deze vergeten?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah. Ik had niet gedacht dat die zo creatief konden zijn
Dan mis ik toch een beetje de Unox-mutsen. Hebben de white walkers die meegenomen?quote:
Jij hebt duidelijk niet op zitten letten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dan mis ik toch een beetje de Unox-mutsen. Hebben de white walkers die meegenomen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet op zitten letten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
200ish, misschien nog wel meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog. Wist niet dat ze er zoveel bij hadden.
Ja dat krijg je er van als de makers om budgettaire redenen maar 5 van die 200 kunnen laten zien....quote:
Hoe kun je de pilot van GoT vergetenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Maar ja, dat was ik helemaal vergeten. Wat stom
sorryquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:51 schreef Convergence het volgende:
[..]
Hoe kun je de pilot van GoT vergetenDaar issie toch veel te episch voor.
lolquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het vooral grappig om Dennis the Pennis ineens te herkennen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel grappig steeds kinderen acteurs van Skins en Misfits tegen te komenAl die Britse tieners rennen daar rond.
wtf is hij datquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral grappig om Dennis the Pennis ineens te herkennen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das niet zo gek, als Melisandre dat gewaad draagt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Kirov het volgende:
Toch mis ik bij Thoros wel een beetje het gewaad dat Melisandre draagt.
Hij is ook een rode priesterquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:53 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Das niet zo gek, als Melisandre dat gewaad draagt.
Maar ik denk niet dat Melisandre zomaar haar gewaad afgeeft. Is volgens mij ook helemaal niet zijn maatquote:
O want dat was al heel erg duidelijk in de serie?quote:
TV / Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4 hier, een mooi topic voor jouquote:
#5 ______!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
TV / Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4 hier, een mooi topic voor jou
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
#5 ______!
The battle is over; we have won!![]()
Jammer dat volgens mij geen enkel non-boekspoilertopic ook daadwerkelijk vrij is van boekspoilersquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gare boektopic...
Non boekspoiler threads rule!
Iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jammer dat volgens mij geen enkel non-boekspoilertopic ook daadwerkelijk vrij is van boekspoilers
vind ik juist niet, als Stannis in beeld komt ben ik altijd benieuwd wat er komen gaat. Zeker nu hij zo van het padje is. Wel jammer dat zijn verhaal, net als dat van vele anderen, zo ont-zet-tend traag gaat. 1x in de 2 afleveringen een scene van 3 minuten schiet natuurlijk niet op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind Melisandre en Stannis het minst boeiend eerlijk gezegd.
Dat laatste vind ik sowieso erg jammer aan de serie, eigenlijk zouden ze minstens 4 afleveringen extra moeten doen per seizoen zodat al die verschillende verhaallijnen wat langer te zien zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind ik juist niet, als Stannis in beeld komt ben ik altijd benieuwd wat er komen gaat. Zeker nu hij zo van het padje is. Wel jammer dat zijn verhaal, net als dat van vele anderen, zo ont-zet-tend traag gaat. 1x in de 2 afleveringen een scene van 3 minuten schiet natuurlijk niet op.
Dan heb ik liever dat de afleveringen een half uur langer zijn en dat elke verhaallijn aan bod kan komen. Vind het erg vervelend als een verhaallijn een aflevering overslaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik sowieso erg jammer aan de serie, eigenlijk zouden ze minstens 4 afleveringen extra moeten doen per seizoen zodat al die verschillende verhaallijnen wat langer te zien zijn.
Ook goed, je snapt het punt iig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat de afleveringen een half uur langer zijn en dat elke verhaallijn aan bod kan komen. Vind het erg vervelend als een verhaallijn een aflevering overslaat.
Daarom doen ze er 2 seizoenen over, maar zelfs dat blijkt problematischquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef gazhims3lv het volgende:
Vorige seizoenen viel het wel mee, maar nu er steeds meer personen komen worden de afleveringen echt veel te kort en dat merk je echt. Je kan gewoon geen boek in een seizoen proppen.
Dat bedoelde ik min of meer, ze kunnen beter afleveringen van 1,5uur doen en een seizoen van 24 afleveringenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:57 schreef Tanin het volgende:
[..]
Daarom doen ze er 2 seizoenen over, maar zelfs dat blijkt problematisch
Dit was toch al sinds seizoen 1 bekend?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
TV / Game of Thrones met boekspoilers #5 Zonder Peter Dinklage in S4 hier, een mooi topic voor jou
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
#5 ______!
The battle is over; we have won!![]()
geregistreerd op: maandag 28 mei 2012 @ 18:36quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gare boektopic...
Non boekspoiler threads rule!
inderdaad, vind dat van die redenen van tijdgebrek toch een beetje raar. Scene's van sommige karakters kunnen ze achter elkaar doorfilmen, als je ziet wat bijv een Jaime Lannister in S2 voor scene's gehad heeft, dat is alles bij elkaar opgeteld misschien een kwartier screentijd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik sowieso erg jammer aan de serie, eigenlijk zouden ze minstens 4 afleveringen extra moeten doen per seizoen zodat al die verschillende verhaallijnen wat langer te zien zijn.
Ik zie hem anders dit seizoen voor het eerst?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:13 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dit was toch al sinds seizoen 1 bekend?
Ja maar hij is wel in seizoen 1 meerdere keren genoemd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie hem anders dit seizoen voor het eerst?
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja maar hij is wel in seizoen 1 meerdere keren genoemd.
Tijdgebrek is natuurlijk onzin, lijkt me dat er gewoon geen budget is om meer afleveringen te maken. Andere HBO series hebben wel gewoon 12 afleveringen per seizoen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
inderdaad, vind dat van die redenen van tijdgebrek toch een beetje raar. Scene's van sommige karakters kunnen ze achter elkaar doorfilmen, als je ziet wat bijv een Jaime Lannister in S2 voor scene's gehad heeft, dat is alles bij elkaar opgeteld misschien een kwartier screentijd.
Dat verhaal van Jon Snow in S2 was wel veel in beeld maar zoveel gebeurde er ook weer niet dat dat nu ellenlange opnames vereist. Maargoed ik ben geen expert in filmen. Ze filmen op locatie en dat kost natuurlijk ook meer tijd dan in een studio voor een greenscreen.
Ik heb het maar opgezocht want ik kon het mij ook echt niet herinneren terwijl ik seizoen 1 een aantal keer heb gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[..]
Tijdgebrek is natuurlijk onzin, lijkt me dat er gewoon geen budget is om meer afleveringen te maken. Andere HBO series hebben wel gewoon 12 afleveringen per seizoen.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Thorosquote:Jory Cassel and Jaime Lannister reminisce about the Siege of Pyke. Jory swears that he will remember Thoros charging through the breach with his blazing sword until his dying day.[1]
quote:Appeared in: 2 episodes (see below)
Mentioned in: "Cripples, Bastards and Broken Things"
Hmm, toch staat het op die ''spoilervrije'' wiki toch duidelijk in zijn bio.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het maar opgezocht want ik kon het mij ook echt niet herinneren terwijl ik seizoen 1 een aantal keer heb gezien.
[..]
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Thoros
Niet echt iets dat overkomt als iets in de trant van "dit moet je onthouden".
Ik weet het nog goed ja!quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[b]en dit topic dagelijks vol begon te gooien met Slowchat.
- had je post verkeerd gelezen, dus mijn reactie gaat niet meer opquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[..]
Tijdgebrek is natuurlijk onzin, lijkt me dat er gewoon geen budget is om meer afleveringen te maken. Andere HBO series hebben wel gewoon 12 afleveringen per seizoen.
Het verhaallijn op de Wall is belangrijker voor het volledige verhaal dan het verhaal van Jaime.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
inderdaad, vind dat van die redenen van tijdgebrek toch een beetje raar. Scene's van sommige karakters kunnen ze achter elkaar doorfilmen, als je ziet wat bijv een Jaime Lannister in S2 voor scene's gehad heeft, dat is alles bij elkaar opgeteld misschien een kwartier screentijd.
Dat verhaal van Jon Snow in S2 was wel veel in beeld maar zoveel gebeurde er ook weer niet dat dat nu ellenlange opnames vereist. Maargoed ik ben geen expert in filmen. Ze filmen op locatie en dat kost natuurlijk ook meer tijd dan in een studio voor een greenscreen.
Anders hou je je godvergeten bek met die tyfusspoilers van je.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Kirov het volgende:
Toch mis ik bij Thoros wel een beetje het gewaad dat Melisandre draagt.
Wel een beetje. Die kerel heeft twee goede dingen gedaan in heel zijn leven: voor het eerste kreeg hij een denigrerende bijnaam, en het tweede koste hem zijn hand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:45 schreef VeX- het volgende:
Als hij Brienne niet had geprobeerd te helpen, was dit misschien niet gebeurd.
Boekquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef VeX- het volgende:
[..]
Anders hou je je godvergeten bek met die tyfusspoilers van je.
Doe eens chill jijquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:55 schreef VeX- het volgende:
[..]
Anders hou je je godvergeten bek met die tyfusspoilers van je.
Mwoah, ik snap de frustratie wel, had het zelf ook liever niet geweten nog. Maar volgens mij dacht Kirov dat het al algemeen bekend was, en is er gewoon sprake van een vergissing. Kan gebeuren.quote:
Nou had HBO dat feitje zelf al gespoilerd in een trailer op hun officiële kanaal. Maar evengoed lijkt het me een hele makkelijke vuistregel om gewoon je mond te houden over alles wat nog niet is uitgezonden in een aflevering.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:02 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mwoah, ik snap de frustratie wel, had het zelf ook liever niet geweten nog. Maar volgens mij dacht Kirov dat het al algemeen bekend was, en is er gewoon sprake van een vergissing. Kan gebeuren.
Voor serievolgers wel, het was nog niet bekendgemaakt en alleen dat er in de trailer een seconde iets te zien is wil nog niet automatisch betekenen dat dat wat inhoud of is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:14 schreef Me_Joeder het volgende:
Het is niet eens een spoiler dus stel je niet zo aan.
Er is naar gehint in seizoen 1, en staat op een "spoiler-vrije" wiki. Eens dat het dan eigenlijk nog niet gepost zou moeten worden, maar het was een begrijpelijke vergissing, geen doelbewuste actie. Iemand heeft gewoon iets interessants gelezen en dacht dat het algemeen bekend was. Kunnen we er niet gewoon zand over gooien?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:16 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Voor serievolgers wel, het was nog niet bekendgemaakt en alleen dat er in de trailer een seconde iets te zien is wil nog niet automatisch betekenen dat dat wat inhoud of is.
Ik vind het geen grote, bijzondere spoiler (ik heb de boeken gelezen dus voor mij was het al bekend). Maar ik begrijp dat dat voor seriekijkers anders is.
Ja, daar hadden ze speciaal een aparte topicreeks voor aangemaakt. Dit is m niet.quote:
Sstquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:45 schreef Me_Joeder het volgende:
Klopt. En hij legt toch volgende aflevering het loodje.... Oeps!
Vaker kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:54 schreef karton2 het volgende:
Heb de afgelopen weken alle afleveringen gekeken en ben sinds gisteren helemaal bijgewerkt.
Wat ik 'moeilijk' vind aan de serie is dat er zoveel acteurs meedoen die elk weer bij een bepaald huis horen. Het ene huis kan goed opschieten met huis B maar totaal niet met huis C etc.
Al die namen maken het er ook niet allemaal makkelijker op.
Sinds de oorlog uitbrak begint het echt duidelijk te worden maar daarvoor kon ik er geen touw aan vastknopen.
Er zijn online genoeg niet-spoilende details te vinden over de verschillende huizenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:54 schreef karton2 het volgende:
Heb de afgelopen weken alle afleveringen gekeken en ben sinds gisteren helemaal bijgewerkt.
Wat ik 'moeilijk' vind aan de serie is dat er zoveel acteurs meedoen die elk weer bij een bepaald huis horen. Het ene huis kan goed opschieten met huis B maar totaal niet met huis C etc.
Al die namen maken het er ook niet allemaal makkelijker op.
Sinds de oorlog uitbrak begint het echt duidelijk te worden maar daarvoor kon ik er geen touw aan vastknopen.
Als je de GoT-boeken al moeilijk door te komen vindt, ben je wel heel erg kansloosquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:07 schreef Vlindur het volgende:
Waarom? Waarom moet je (lees 'iemand') nou elk topic even iets verklappen uit het boek. Ik vond boek 1 niet om door te komen, ben ergens halverwege het veldslag met Tyrion geëindigd en ben nooit verder gegaan.
mn man lag doodziek op de intensive care. kansloos hequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je de GoT-boeken al moeilijk door te komen vindt, ben je wel heel erg kansloos. no offence
Erg voor je, maar dat maakte ik niet op uit je post. Dat ging erover dat je het boek niet door te komen vond.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
mn man lag doodziek op de intensive care. kansloos he
Daarna nooit meer verder gelezen. Ga ik weer doen na de serie.
Had je maar helderziend moeten zijn of haar volledige posthistory door moeten spitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg voor je, maar dat maakte ik niet op uit je post. Dat ging erover dat je het boek niet door te komen vond.
Ik had wat anders aan mn hoofd. Een luchtig verhaal is het niet. Je moet je hoofd erbij houden met elk hoofdstuk een ander persoon. Het lukte gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg voor je, maar dat maakte ik niet op uit je post. Dat ging erover dat je het boek niet door te komen vond.
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat zij niet perse nieuw was op FOK! Hell, haar andere account heeft zelfs ook gereageerd in dit topic.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat deze topicreeks, waar jij (om wat voor reden dan ook) zo trots op lijkt te zijn, in 2009 geopend is door mensen die de boeken lazen. Drie jaar voordat jij je hier überhaupt registreerde en dit topic dagelijks vol begon te gooien met Slowchat.
idd, ze is leuk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat zij niet perse nieuw was op FOK! Hell, haar andere account heeft zelfs ook gereageerd in dit topic.![]()
Ik vind haar inbreng in dit topic [ afbeelding ] en als ik moet kiezen tussen haar fris en fruitige postjes of jouw zure reacties, ja dan weet ik het wel.tot nooit meer ziens in deze reeks.
Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vaker kijkenIn de eerste aflevering gooide ik ook altijd Rob Stark en Theon Greyjoy door elkaar, nu snap ik echt niet meer waarom ik dacht dat ze veel op elkaar leken
mwoah, ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.
Moet ik jou dan ook een Aziaat gaan noemen omdat ik Jon en Rob dan weer niet op elkaar vind lijken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.
De volgende keer steek ik geen hart onder je riem door zelf op te biechten dat ik zelf ook een beetje blind ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet ik jou dan ook een Aziaat gaan noemen omdat ik Jon en Rob dan weer niet op elkaar vind lijken?
Ik zeg toch zelf in die post ook nog dat ik nu ook niet snap waarom ik dat vond?
Vergis ik me nu of vinden jullie beiden Theon, die schreeuwelelijkerd die neer werd geknuppeld in vorige seizoen met plat haar op een krullenbol lijken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
mwoah, ik snap het wel hoorKop met krullen enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er geen foto van vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergis ik me nu of vinden jullie beiden Theon, die schreeuwelelijkerd die neer werd geknuppeld in vorige seizoen met plat haar op een krullenbol lijken?
nu niet meer, maar helemaal in het begin zou het hebben gekund ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergis ik me nu of vinden jullie beiden Theon, die schreeuwelelijkerd die neer werd geknuppeld in vorige seizoen met plat haar op een krullenbol lijken?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan er geen foto van vindenHet ging om stukken in het woud waar ze bij elkaar staan. Toen gooide ik die personages steeds door elkaar heen. Hun haar had dezelfde kleur + lengte volgens mij.
Ik vond het begin van a Game of Thrones anders ook niet om door te komen. Ben ik nu ook kansloos?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je de GoT-boeken al moeilijk door te komen vindt, ben je wel heel erg kansloos. no offence
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het begin van a Game of Thrones anders ook niet om door te komen. Ben ik nu ook kansloos?
Mocht wel van Ned, na een beetje aandringen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderin zie je heel goed waarom ik rob en snow door elkaar haalde. Ze kijken allebei alsof ze geen puppy mochten hebben van hun ouders.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan er geen foto van vindenHet ging om stukken in het woud waar ze bij elkaar staan. Toen gooide ik die personages steeds door elkaar heen. Hun haar had dezelfde kleur + lengte volgens mij.
Levensdoel bereikt.quote:
Goeie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mocht wel van Ned, na een beetje aandringen.
Ja die scenesquote:
Even in een nieuwe tab openen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een heleboel van je geposte plaatjes doen het hier niet...
Hoe kan je Ghost en Grey Wind nou vergeten?quote:
Ik moet toegeven dat ze hier wel wat meer op elkaar lijken dan ik verwacht had.quote:
Ik was ze niet vergeten maar stond er niet bij stil dat ze als puppys bij de familie Starks zijn gekomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kan je Ghost en Grey Wind nou vergeten?
Whahahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind Theon ook een kop hebben waar ik het liefst op wil timmeren.
[..]
Ik moet toegeven dat ze hier wel wat meer op elkaar lijken dan ik verwacht had.
Excuses kunnen gevraagd worden in DM.
Rustig maar, rustig maar. Kleffe Dop heeft natuurlijk wel gelijk. Vooral in het begin was ik zeker een slowchatter die weinig toevoegde, maar ik was dan ook dolenthousiast dat ik de serie gevonden had. Dat clashte nogal met de grijze muizen in het topic die de boeken straal van buiten kenden en enkel diepzinnige discussies wilden voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat zij niet perse nieuw was op FOK! Hell, haar andere account heeft zelfs ook gereageerd in dit topic.![]()
Ik vind haar inbreng in dit topic [ afbeelding ] en als ik moet kiezen tussen haar fris en fruitige postjes of jouw zure reacties, ja dan weet ik het wel.tot nooit meer ziens in deze reeks.
Hij moet niet zo zeikenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig maar. Kleffe Dop heeft natuurlijk wel gelijk. Vooral in het begin was ik zeker een slowchatter die weinig toevoegde, maar ik was dan ook dolenthousiast dat ik de serie gevonden had. Dat clashte nogal met de grijze muizen in het topic die de boeken straal van buiten kenden en enkel diepzinnige discussies wilden voeren.
Maar omdat GoT populairder is geworden is dit topic niet meer speciaal voor insiders maar voor een grote schare aan fans - de ene wat meer hardcore dan de andere - en dus gaan de topics harder. Ik kan nogal eens overdrijven met gifjes e.d. maar it's al for the love of the game. Ik zal het weer wat proberen binnen de perken te houden.
Hij moet gewoon terugkomen en regulier meeposten en daarmee het niveau opkrikken.quote:
Oh, het ligt niet aan mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind Theon ook een kop hebben waar ik het liefst op wil timmeren.
Nymeria is er ook nog maar die hebben we al heel lang niet meer gezien. (Arya heeft haar weggejaagd.)quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Grey Wind, Summer, Shaggy Dog, Nymeria, Lady & Ghost.
Zo heten de honden.
Alleen Summer en Ghost zijn er toch nog?
Dan krijg je weer het gezeik dat informatie uit boeken komt en mensen dat niet willen horen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij moet gewoon terugkomen en regulier meeposten en daarmee het niveau opkrikken.
Alleen Lady is er niet meer, van nymeria is niks bekend.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Zo heten de honden. Wolven!
Shaggy ook nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Zo heten de honden. Wolven!
En lillik als de naaaaach!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:24 schreef iAvani het volgende:
Ik vind die Theon echt een irritant verraderlijk ventje
Hij werd gegijzeld door de Starks, waarom heeft hij hun verraden dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:24 schreef iAvani het volgende:
Ik vind die Theon echt een irritant verraderlijk ventje
Waarom zou je het niet doen, als zij jou gijzelde?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:37 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij werd gegijzeld door de Starks, waarom heeft hij hun verraden dan?
Alsof je op FOK moet zijn voor diepzinnige discussies voeren. Ik vond jouw postjes een welkome afwisseling tussen het geouwehoer over spoilers en zure reacties van oa KlefDop. Zelfs als er ruzie was kwam jij nog met leuke gifjes op de proppen als afleiding. Richt je aub liever op de mensen die je wel waarderen zoals je bent dan op zure gastjes die speciaal vanuit een andere topic hiernaar toe komen om je ff af te zeiken omdat jij dat ene topic waar hij zit maar niks vind.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Rustig maar, rustig maar. Kleffe Dop heeft natuurlijk wel gelijk. Vooral in het begin was ik zeker een slowchatter die weinig toevoegde, maar ik was dan ook dolenthousiast dat ik de serie gevonden had. Dat clashte nogal met de grijze muizen in het topic die de boeken straal van buiten kenden en enkel diepzinnige discussies wilden voeren.
Maar omdat GoT populairder is geworden is dit topic niet meer speciaal voor insiders maar voor een grote schare aan fans - de ene wat meer hardcore dan de andere - en dus gaan de topics harder. Ik kan nogal eens overdrijven met gifjes e.d. maar it's al for the love of the game. Ik zal het weer wat proberen binnen de perken te houden.
Jij zou er wel doen he.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alsof je op FOK moet zijn voor diepzinnige discussies voeren. Ik vond jouw postjes een welkome afwisseling tussen het geouwehoer over spoilers en zure reacties van oa KlefDop. Zelfs als er ruzie was kwam jij nog met leuke gifjes op de proppen als afleiding. Richt je aub liever op de mensen die je wel waarderen zoals je bent dan op zure gastjes die speciaal vanuit een andere topic hiernaar toe komen om je ff af te zeiken omdat jij dat ene topic waar hij zit maar niks vind.
You're too kind!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alsof je op FOK moet zijn voor diepzinnige discussies voeren. Ik vond jouw postjes een welkome afwisseling tussen het geouwehoer over spoilers en zure reacties van oa KlefDop. Zelfs als er ruzie was kwam jij nog met leuke gifjes op de proppen als afleiding. Richt je aub liever op de mensen die je wel waarderen zoals je bent dan op zure gastjes die speciaal vanuit een andere topic hiernaar toe komen om je ff af te zeiken omdat jij dat ene topic waar hij zit maar niks vind.
Nog zo'n zure haring van het eerste uur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij zou er wel doen he.
tering waar is het emmertje.
That's no true dragonquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:00 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
I do have a gentle heart after all.
Hij vlucht nog voor zijn eigen spiegelbeeld. Dus trek je maar niks van hem en zijn holmaatje KD aan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nog zo'n zure haring van het eerste uur.
Ben jij ook gevlucht voor mijn slowchat?![]()
![]()
Okee klaar met stoken nu. Terug ontopic.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij vlucht nog voor zijn eigen spiegelbeeld. Dus trek je maar niks van hem en zijn holmaatje KD aan.
Ik heb geen idee hoe zij eruit ziet, dus ik kan hier geen antwoord op geven. Tenzij je over de actrice die Khaleesi speelt zelf hebt, ja die zou ik wis en waarachtig meteen doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij zou er wel doen he.
tering waar is het emmertje.
Sommige mensen zijn gewoon een beetje analytisch, dus ook mini hints/spoilers kunnen dan vervelend zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou had HBO dat feitje zelf al gespoilerd in een trailer op hun officiële kanaal. Maar evengoed lijkt het me een hele makkelijke vuistregel om gewoon je mond te houden over alles wat nog niet is uitgezonden in een aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Melissandre gaat nu op missie en komt terug met iets dat Stannis gaat helpen.
Dan weet ik genoeg. Of de math nu klopt of niet, door die spoilers ga ik al dingen bij elkaar puzzelen. Zonder die spoilers had ik dat niet gehad en was ik lekker onnozel gebleven.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon een beetje analytisch, dus ook mini hints/spoilers kunnen dan vervelend zijn.
Door een paar spoilers die hier zijn gepost, weet ik nu al bepaalde dingen die ik liever niet had geweten.
Stel je voor je weet het volgende:
- Er is een belangrijk mythisch lightbringer vuurzwaard van die gekke religie van Melissandre.
- Stannis haalt tijdens een ritueel een zwaard uit het vuur dat die lightbringer moet voorstellen.Kortom je bent het eens met mijn post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Melissandre gaat nu op missie en komt terug met iets dat Stannis gaat helpen.
Dan weet ik genoeg. Of de math nu klopt of niet, door die spoilers ga ik al dingen bij elkaar puzzelen. Zonder die spoilers had ik dat niet gehad en was ik lekker onnozel gebleven.
Ik drukte me wat sterk uit, maar ik vind dat GRR een erg meeslepende schrijfstijl heeft (zonder veel onnodige toevoegingen). Dus als je dat al niet digt...quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het begin van a Game of Thrones anders ook niet om door te komen. Ben ik nu ook kansloos?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Kortom je bent het eens met mijn post?
Ik had het ook hoor. Ik neem blijkbaar lastig details in gezichten op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat ik gezichten minder goed onthou dan kleding, als ik iemand vaak tegenkom met een paarse shirt en ze heeft nu ineens een groene aan herken ik haar ook niet meteen (niet iemand die ik dagelijks zie hoor maar 1 a 2 keren of zo per week).quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik had het ook hoor. Ik neem blijkbaar lastig details in gezichten op.
Jawel want dan ga je je toch afvragen wat met Bealish zal gebeurenquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen hoeven niet zo te zeuren qua spoilers. Niet dat ik het ermee eens ben dat er een spoiler gepost wordt van wat voor kaliber dan ook, als ik iets had gehoord van "Tyrion wordt muntmeester" zou het me een worst wezen of ik zoiets van tevoren weet. Echt heavy spoilers heb ik hier nog nooit gezien.
En: http://winteriscoming.net(...)ng-record-once-more/
Weer een kijkcijfer record.
Aangezien Tyrion vorige keer nog zo in de put zat stond ik er toch echt wel van te kijken anders!quote:
Nou, als iets in het eerste boek gebeurd is het niet vreemd dat je denkt dat het ook overduidelijk in de serie is teruggekomen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Aangezien Tyrion vorige keer nog zo in de put zat stond ik er toch echt wel van te kijken anders!![]()
Ik dacht dat ie definitief afgedaan had bij Tywin... Dus zou het geen leuke spoiler vinden.
Maar hoe moeilijk kan het nou zijn om niet te spoileren?? Ja voor boeklezers misschien die gelijktijdig lezen en de serie kijken....?
Als je het IQ van een drol hebt is die spoiler inderdaad niet erg. Maar als je even doordenkt dan weet je dat Littlefinger dood gaat of misschien een andere positie krijgt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen hoeven niet zo te zeuren qua spoilers. Niet dat ik het ermee eens ben dat er een spoiler gepost wordt van wat voor kaliber dan ook, als ik iets had gehoord van "Tyrion wordt muntmeester" zou het me een worst wezen of ik zoiets van tevoren weet.
Tja, je weet dan sowieso dat er iets met Littlefinger zal zijn, maar wat precies weet je niet. Als een moment tijdens de aflevering geen bijzondere impact voor me heeft vind ik de spoiler niet erg. Niet dat er spoilers gepost moeten worden, integendeel, maar om posts zoals dat verlaat ik het topic niet, zoals sommigen dat wel zouden doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Als je het IQ van een drol hebt is die spoiler inderdaad niet erg. Maar als je even doordenkt dan weet je dat Littlefinger dood gaat of misschien een andere positie krijgt.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Bozepiemel het volgende:
Er zit sowieso een luchtje aan de actie dat Khaleesi aka de drakenkoningin een draak verkoopt voor 8000 strijders.
De drakenkoningin kent de waarde van een draak. Daarnaast kapt zij die twee bewakers af wanneer ze vraagtekens stellen bij de deal. En ze heeft heus wel door dat ze telkens wordt bedonderd door die kale koningsknakker op de troon.
Is al besprokenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Bozepiemel het volgende:
Er zit sowieso een luchtje aan de actie dat Khaleesi aka de drakenkoningin een draak verkoopt voor 8000 strijders.
De drakenkoningin kent de waarde van een draak. Daarnaast kapt zij die twee bewakers af wanneer ze vraagtekens stellen bij de deal. En ze heeft heus wel door dat ze telkens wordt bedonderd door die kale koningsknakker op de troon.
Oh, zal even terugbladeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is al besproken.. Ze gaat gewoon die knakker met die kromme neus roosteren.
Is dat een feit a la spoiler of is hierover gespeculeerd? Als het speculatie is, waarom zegt ze expliciet "1 draak" en niet "oke, 2 draken dan"?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is al besproken.. Ze gaat gewoon die knakker met die kromme neus roosteren.
'Tegen mij. Als Balon Greyjoy weer zou rebelleren ging het koppie van Theon er af. Wel degelijk een gijzelaar dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:55 schreef Poemgirl het volgende:
Theon werd niet "gegijzeld" door de Starks. Hij bleef bij hen als ward omdat zijn vader, Balon Greyjoy, in de Rebellion meedeed tegen de koning. In Westeros worden er wel vaker mensen als 'wards' meegenomen; Theon werd nog redelijk goed behandeld en had eigenlijk verder niet veel reden om de Starks te haten (behalve dat hij dus niet echt meer een Greyjoy was zo).
(ik kan nu even niet meer vinden tegen wie ik dit eigenlijk zeg)
Dit deden ze ook wel eens in de tijd van het Romeinse Rijk als ik me het goed kan herinneren. De winnaar van de oorlog nam wat jonge gijzelaars mee die daardoor mooi opgroeiden tot ambassadeurs, zei mijn leraar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
'Tegen mij. Als Balon Greyjoy weer zou rebelleren ging het koppie van Theon er af. Wel degelijk een gijzelaar dus.
Het is speculatie van een feit als je logisch nadenkt en de trailers hebt bekeken. En zou wel een beetje opvallen als ze zomaar twee draken weg zou geven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat een feit a la spoiler of is hierover gespeculeerd? Als het speculatie is, waarom zegt ze expliciet "1 draak" en niet "oke, 2 draken dan"?
het is speculatie, en ik gok omdat ze weet dat 1 draak genoeg is, ze stemt natuurlijk niet zomaar in om 2 af te geven, dat is te verdacht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat een feit a la spoiler of is hierover gespeculeerd? Als het speculatie is, waarom zegt ze expliciet "1 draak" en niet "oke, 2 draken dan"?
Dat klopt ja, waarschijnlijk zou Ned daarom zo afstandelijk tegen Theon geweest zijn, omdat hij misschien op een dag hem moest vermoorden, al zie ik Ned Theon ook gedwongen naar de Night Watch brengen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef Kirov het volgende:
[..]
'Tegen mij. Als Balon Greyjoy weer zou rebelleren ging het koppie van Theon er af. Wel degelijk een gijzelaar dus.
Ook in Japan was dat een populaire manier om diplomatie te voeren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit deden ze ook wel eens in de tijd van het Romeinse Rijk als ik me het goed kan herinneren. De winnaar van de oorlog nam wat jonge gijzelaars mee die daardoor mooi opgroeiden tot ambassadeurs, zei mijn leraar.
Eerlijk gezegd wel, niet direct door jou maar dit topic is gewoon meer slowchat over spoilers geworden dan iets anders. Hoe kan je er anders ook 70 (quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nog zo'n zure haring van het eerste uur.
Ben jij ook gevlucht voor mijn slowchat?![]()
![]()
Het zijn de boeklezers die hier lopen te spoileren en de boel lopen te vernaggelen. Waarom vinden die hun weg niet naar jullie boekspoiler topic? Ofwel zijn het sadisten die ons seriekijkers graag hier komen pijnigen, ofwel is jullie topic gewoon niet gezellig genoeg.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel, niet direct door jou maar dit topic is gewoon meer slowchat over spoilers geworden dan iets anders. Hoe kan je er anders ook 70 () vullen?
Ik ben er ook een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Funzel het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt zeg.
Het is ook deels gevuld met verzuurde reacties en gemiep over spoilers. Dus als jij en je maatjes nou wegblijven gaat het hier minder hard.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel, niet direct door jou maar dit topic is gewoon meer slowchat over spoilers geworden dan iets anders. Hoe kan je er anders ook 70 () vullen?
Ik ben van kamp Khaleesi, zowel hier als in GOT.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:41 schreef Jivis het volgende:
Geen GoT-topic gaat voorbij zonder strijd. Lijkt wat dat betreft wel wat op de serie.
Het zijn slaven die geen vragen stellen, die zijn uitgebannen (die vragen)quote:Op woensdag 17 april 2013 11:48 schreef Cornelis83 het volgende:
En dan maar hopen dat het leger niet tegen je keert als ze achter die aktie komen.
Dat is toch gewoon gebleken uit de eps? Het zijn gewoon robots...quote:
Nee, dat is het punt van slaven juist, die kun je verkopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:08 schreef Cornelis83 het volgende:
Oh, dacht dat ze gewoon super loyaal waren aan hun eerste eigenaren en opdrachten voor hun uitvoert.
Klopt. Ben benieuwd hoe ze die is van plan te voeden. Misschien nog een draak ruilen voor een dagrantsoen voor 8000 man.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:55 schreef Me_Joeder het volgende:
Dat wordt druk op het schip met 8000+ man.
8000 soldaten + een wat? 2000 in opleiding? en een weerloze stad vol voedsel, ik weet wel hoe dat afloopt als ze honger krijgenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Klopt. Ben benieuwd hoe ze die is van plan te voeden. Misschien nog een draak ruilen voor een dagrantsoen voor 8000 man.
Khaleesi is een good guy, die gaat echt geen voedsel stelen. Toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
8000 soldaten + een wat? 2000 in opleiding? en een weerloze stad vol voedsel, ik weet wel hoe dat afloopt als ze honger krijgen
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguousquote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Khaleesi is een good guy, die gaat echt geen voedsel stelen. Toch?
Whuuuut?quote:
Als ze slim is pakt ze heel dat leger en brand ze de stad plat.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:42 schreef Tanin het volgende:
[..]
8000 soldaten + een wat? 2000 in opleiding? en een weerloze stad vol voedsel, ik weet wel hoe dat afloopt als ze honger krijgen
Die arrogante kwal denkt dat ie slimmer is dan dat ie is, en denkt dat het commando over die draak over gaat op de eigenaar, net als bij de unsullied, vermoed ikquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef pervertedhermit het volgende:
Ik snap alleen niet zo wat die rijke slavenhandelaar wil met een draak. Natuurlijk zijn ze extreem zeldzaam maar hoe wil hij ooit een volgroeide draak onder controle houden? Opsluiten lijkt me bijna onmogelijk en orders geven om iets aan te vallen of te verdedigen nog lastiger. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd, hopelijk weet iemand anders het.
hij zal iets moeten... hij heeft net al z'n unsullied en alle trainees verkocht.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:54 schreef Nic1 het volgende:
Of hij wil het weer verkopen, een draak breng veel meer geld op dan Unsullied.
Kut voor jequote:Op woensdag 17 april 2013 12:58 schreef iAvani het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als er in één episode maar 2 verhalen worden gevolgd i.p.v flarden van 10 verschillende verhalen. Dan wordt het meer één geheel.
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...quote:Op woensdag 17 april 2013 12:58 schreef iAvani het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als er in één episode maar 2 verhalen worden gevolgd i.p.v flarden van 10 verschillende verhalen. Dan wordt het meer één geheel.
Je kan toch alle Dany stukjes van deze drie episodes in één episode stoppen met bijvoorbeeld de Theon stukken. Dan episode twee alle Rob en Kings Landing stukken en episode drie de Stark stukken en die van Melisandrequote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...
Haalt heel veel spanning weg natuurlijk. Al die clifhangers hier en daar maken het juist zo leukquote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
Je kan toch alle Dany stukjes van deze drie episodes in één episode stoppen met bijvoorbeeld de Theon stukken. Dan episode twee alle Rob en Kings Landing stukken en episode drie de Stark stukken en die van Melisandre
Als iets echt goed is heb je geen cliffhangers nodig. Cliffhangers is eigenlijk een beetje het voor de gek houden van de kijker. Zijn heel veel series/films waar je geen cliffhanger ziet maar waar je wel heel erg uitkijkt naar het volgende deel/afleveringquote:Op woensdag 17 april 2013 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haalt heel veel spanning weg natuurlijk. Al die clifhangers hier en daar maken het juist zo leuk
Zal het snel saai worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:02 schreef iAvani het volgende:
[..]
Je kan toch alle Dany stukjes van deze drie episodes in één episode stoppen met bijvoorbeeld de Theon stukken. Dan episode twee alle Rob en Kings Landing stukken en episode drie de Stark stukken en die van Melisandre
Lol complete onzin, cliffhangers zijn altijd nodig, essentieel onderdeel van iedere serie.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als iets echt goed is heb je geen cliffhangers nodig. Cliffhangers is eigenlijk een beetje het voor de gek houden van de kijker. Zijn heel veel series/films waar je geen cliffhanger ziet maar waar je wel heel erg uitkijkt naar het volgende deel/aflevering
Enkel kan het niet anders in game of thrones ondat het boek ook zo geschreven is
Enige reden waaorm ik The Walking Dead nog keek was door de Cliffhangers xDquote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als iets echt goed is heb je geen cliffhangers nodig. Cliffhangers is eigenlijk een beetje het voor de gek houden van de kijker. Zijn heel veel series/films waar je geen cliffhanger ziet maar waar je wel heel erg uitkijkt naar het volgende deel/aflevering
Enkel kan het niet anders in game of thrones ondat het boek ook zo geschreven is
Als iets echt goed is heeft het ook geen mooie CGI / kostuums / sets nodig.. - maar om het daarom weg te laten.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Het zorgt er niet voor dat de serie beter wordt, maar wel dat je uitkijkt naar de volgende aflevering omdat je benieuwd bent wat er gebeurd met karakters die je blijkbaar aantrekken. Als iets goed is is het goed, maar het kan altijd beter natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 13:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Because you know nothing, Jon Snow......quote:Op woensdag 17 april 2013 14:28 schreef Tjepper078 het volgende:
Gvd waarom ben ik deze serie niet eerder gaan kijken!!!
Omy wat ben jij geillll!1quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Because you know nothing, Jon Snow......
And you are far too smart to think that I will succumb to flattery.quote:
SPOILER: hele milde boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
niet helemaal waar. Er zijn nog aanverwanten verspreid in de wereld.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik had graag meer Targaryens gezien. Maar die zijn nu eenmaal dood, inclusief die Mad King waar iedereen het over heeft. Dat maakt het wel intrigerend.
Maester Aemon FTWquote:Op woensdag 17 april 2013 15:51 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
niet helemaal waar. Er zijn nog aanverwanten verspreid in de wereld.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Jivis het volgende:
SPOILER: hele milde boekspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Waarom?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik hoop op een ontmoeting tussen Mance Ryder en Edmure Tully.
Brutus, gij ook..?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Oh ja, daar kende ik 'm vanquote:Op woensdag 17 april 2013 16:22 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik hoop op een ontmoeting tussen Mance Ryder en Edmure Tully.
Brutus, gij ook..?
Zou wel mooi zijn als de DVD's die optie haddenquote:Op woensdag 17 april 2013 13:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verhaallijn technisch is dat onmogelijk bij Game of Thrones...
Haha, ik drukte nét op dit topic om er naar op zoek te gaanquote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindtquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef Tanin het volgende:
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguous
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je het kind vervolgens jarenlang geestelijk laat mishandelen door je echtgenote zodat hij uiteindelijk depressief wegvlucht in een rare secte aan de rand van de wereld.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindt
Ja want het is ook echt Ned's kind. Het is al vanaf minuut 1 al zo damn obvious.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als jij op FOK! een topic opent met 'Hey, ik was een tijdje voor mijn werk in het buitenland en heb nu een vrouw zwanger gemaakt. Zal ik de baby mee naar huis nemen om door mijn echtgenoot te laten opvoeden?' dan word je geheid afgemaakt en weet ik zeker dat niemand je de good guy vindt
Rare sekte? Wat is er zo raar aan dan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je het kind vervolgens jarenlang geestelijk laat mishandelen door je echtgenote zodat hij uiteindelijk depressief wegvlucht in een rare secte aan de rand van de wereld.
Ze mogen niet aan sex doen he?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Rare sekte? Wat is er zo raar aan dan.
En die zwarte kleding met dat leer...quote:
A true friend stabs you in the front - Oscar Wildequote:Op woensdag 17 april 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij Ned is daar wel vaker sprake vanquote:ook al gaat dat niet half zo goed als geplant.
quote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ned was de enige goodguy, de rest is morally ambiguous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Serieus_Persoon op 17-04-2013 21:39:55 ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Uuhm waarom? Dat ie niet op Ned lijkt wil niet zeggen dat ie niet zijn zoon is... Verder kon ik het iig nergens uit afleiden...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja want het is ook echt Ned's kind. Het is al vanaf minuut 1 al zo damn obvious.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, inderdaad. Ned zou Snow over zijn moeder vertellen en leek oprecht van Snow te houden.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Uuhm waarom? Dat ie niet op Ned lijkt wil niet zeggen dat ie niet zijn zoon is... Verder kon ik het iig nergens uit afleiden...
Theon Greyjoy has removed Deliverance from his favorite moviesquote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef Funzel het volgende:
Daar issie weer:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-3
Het personage Ned Stark is niet begrepenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ook niet, inderdaad. Ned zou Snow over zijn moeder vertellen en leek oprecht van Snow te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ff googlen op die film want de titel zei me niks en nu snap ik de "grap".quote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Theon Greyjoy has removed Deliverance from his favorite movies![]()
Squeal like a pig, boy, squeal like a pig.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen op die film want de titel zei me niks en nu snap ik de "grap".
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:38 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Because you know nothing, Jon Snow......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:07 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Klinkt heel aardig inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef Khaleesi het volgende:
Goeie soul meets GoT mashup voor in de late uurtjes.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef padlarf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef RipMcPants het volgende:
Die lange, ongemakkelijke stilte als Tyrion de small council binnenkomt
Even een vraag he.. Waarom ben je zo geobsedeerd door daenerys behalve haar uiterlijk? Haar doen en laten is namelijk gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:55 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kan hier echt eeuwig naar kijken.
[ afbeelding ]
Mjah, ik vind het wel indrukwekkend hoe een meid, die ongepast betast wordt door d'r broer, uitgehuwd wordt aan een barbaar wiens taal ze niet spreekt, wiens man sterft voor d'r ogen, waarna bijna iedereen z'n vertrouwen in haar opzegt, etc. uitgroeit tot een sterke, kortdate vrouw.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Even een vraag he.. Waarom ben je zo geobsedeerd door daenerys behalve haar uiterlijk? Haar doen en laten is namelijk gruwelijk irritant.
En dat 'ie daarna met die stoel begint te schuiven en kabaal te maken, heerlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:53 schreef RipMcPants het volgende:
Die lange, ongemakkelijke stilte als Tyrion de small council binnenkomt
Ik had het niet eens over haar uiterlijk, want dan waren er betere gifs geweest om te posten.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Even een vraag he.. Waarom ben je zo geobsedeerd door daenerys behalve haar uiterlijk? Haar doen en laten is namelijk gruwelijk irritant.
Ik was altijd groot fan maar dat is wat getemperd dit seizoen. Met die groeispurt van haar is het schattige er wel af en dan doe je ineens mee met de big boys. Ik beschouw haar niet echt meer als kind nu, zelfde als met Bran. Ben benieuwd of ze nog wat bazige dingen gaat doen de komende eps.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef Funzel het volgende:
Vind Arya eigenlijk niet zo heel bijzonder om eerlijk te zijn.
Ze doet het anders zeer goed als je naar het karakter in het boek kijkt. Zelfde als Catelyn en Joffrey.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef Tanin het volgende:
Emilia is niet de beste actrice in de cast, maar ook verre van de slechtste, en ik kan me ook geen voor een serie betaalbare actrice bedenken die haar rol beter zou neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |