abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:14:53 #176
133369 Jivis
Critikut
pi_125361974
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik vond het begin van a Game of Thrones anders ook niet om door te komen. Ben ik nu ook kansloos?
Ik drukte me wat sterk uit, maar ik vind dat GRR een erg meeslepende schrijfstijl heeft (zonder veel onnodige toevoegingen). Dus als je dat al niet digt...

Alleen alle op elkaar lijkende namen zijn soms lichtelijk verwarrend (Osha en Asha bijvoorbeeld).
Amen.
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:20:30 #177
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125362168
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef muzas het volgende:

[..]

Kortom je bent het eens met mijn post?
Jawel hoor.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125362651
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.
Ik had het ook hoor. Ik neem blijkbaar lastig details in gezichten op.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_125362715
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik had het ook hoor. Ik neem blijkbaar lastig details in gezichten op.
Ik heb zelf dat ik gezichten minder goed onthou dan kleding, als ik iemand vaak tegenkom met een paarse shirt en ze heeft nu ineens een groene aan herken ik haar ook niet meteen (niet iemand die ik dagelijks zie hoor maar 1 a 2 keren of zo per week).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2013 18:40:00 ]
pi_125362834
Mensen hoeven niet zo te zeuren qua spoilers. Niet dat ik het ermee eens ben dat er een spoiler gepost wordt van wat voor kaliber dan ook, als ik iets had gehoord van "Tyrion wordt muntmeester" zou het me een worst wezen of ik zoiets van tevoren weet. Echt heavy spoilers heb ik hier nog nooit gezien.

En: http://winteriscoming.net(...)ng-record-once-more/

Weer een kijkcijfer record. :D
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:46:46 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_125363126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mensen hoeven niet zo te zeuren qua spoilers. Niet dat ik het ermee eens ben dat er een spoiler gepost wordt van wat voor kaliber dan ook, als ik iets had gehoord van "Tyrion wordt muntmeester" zou het me een worst wezen of ik zoiets van tevoren weet. Echt heavy spoilers heb ik hier nog nooit gezien.

En: http://winteriscoming.net(...)ng-record-once-more/

Weer een kijkcijfer record. :D
Jawel want dan ga je je toch afvragen wat met Bealish zal gebeuren :P O-)

Dat kan trouwens ook nog eens leuk worden! Bealish met dat gekke kind :')
吴 曼 迪
pi_125363175
quote:
"Tyrion wordt muntmeester"
Aangezien Tyrion vorige keer nog zo in de put zat stond ik er toch echt wel van te kijken anders! :{
Ik dacht dat ie definitief afgedaan had bij Tywin... Dus zou het geen leuke spoiler vinden.

Maar hoe moeilijk kan het nou zijn om niet te spoileren?? Ja voor boeklezers misschien die gelijktijdig lezen en de serie kijken....?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_125363229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Aangezien Tyrion vorige keer nog zo in de put zat stond ik er toch echt wel van te kijken anders! :{
Ik dacht dat ie definitief afgedaan had bij Tywin... Dus zou het geen leuke spoiler vinden.

Maar hoe moeilijk kan het nou zijn om niet te spoileren?? Ja voor boeklezers misschien die gelijktijdig lezen en de serie kijken....?
Nou, als iets in het eerste boek gebeurd is het niet vreemd dat je denkt dat het ook overduidelijk in de serie is teruggekomen.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125365347
quote:
Mensen hoeven niet zo te zeuren qua spoilers. Niet dat ik het ermee eens ben dat er een spoiler gepost wordt van wat voor kaliber dan ook, als ik iets had gehoord van "Tyrion wordt muntmeester" zou het me een worst wezen of ik zoiets van tevoren weet.
Als je het IQ van een drol hebt is die spoiler inderdaad niet erg. Maar als je even doordenkt dan weet je dat Littlefinger dood gaat of misschien een andere positie krijgt.
pi_125365550
Heb al twee episodes opgespaard. Alleen jammer dat ik de boeken al heb gelezen en er dus geen verrassingen meer komen voor mij. ;(
pi_125365669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:35 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Als je het IQ van een drol hebt is die spoiler inderdaad niet erg. Maar als je even doordenkt dan weet je dat Littlefinger dood gaat of misschien een andere positie krijgt.
Tja, je weet dan sowieso dat er iets met Littlefinger zal zijn, maar wat precies weet je niet. Als een moment tijdens de aflevering geen bijzondere impact voor me heeft vind ik de spoiler niet erg. Niet dat er spoilers gepost moeten worden, integendeel, maar om posts zoals dat verlaat ik het topic niet, zoals sommigen dat wel zouden doen.
pi_125367800
Er zit sowieso een luchtje aan de actie dat Khaleesi aka de drakenkoningin een draak verkoopt voor 8000 strijders.

De drakenkoningin kent de waarde van een draak. Daarnaast kapt zij die twee bewakers af wanneer ze vraagtekens stellen bij de deal. En ze heeft heus wel door dat ze telkens wordt bedonderd door die kale koningsknakker op de troon.
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:18:47 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_125367856
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Bozepiemel het volgende:
Er zit sowieso een luchtje aan de actie dat Khaleesi aka de drakenkoningin een draak verkoopt voor 8000 strijders.

De drakenkoningin kent de waarde van een draak. Daarnaast kapt zij die twee bewakers af wanneer ze vraagtekens stellen bij de deal. En ze heeft heus wel door dat ze telkens wordt bedonderd door die kale koningsknakker op de troon.
Dat klopt.
2000 light years from home
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:18:47 #189
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125367857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:17 schreef Bozepiemel het volgende:

Is al besproken ;).. Ze gaat gewoon die knakker met die kromme neus roosteren.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125368339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Oh, zal even terugbladeren.

In de volgende episode mag er trouwens wel wat meer gebeuren. De eerste drie afleveringen waren erg inleidend. Wat natuurlijk nodig is om de wat sluwere verhalen uiteindelijk te vertellen.
pi_125368431
Super aflevering deze week. Alleen had de scene van Podrick er wat mij betreft wel uit gemogen. Maarja, het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat er 2 weken op rij geen tieten in beeld waren. :P
I see peas of green, red roses too....
pi_125369845
Theon werd niet "gegijzeld" door de Starks. Hij bleef bij hen als ward omdat zijn vader, Balon Greyjoy, in de Rebellion meedeed tegen de koning. In Westeros worden er wel vaker mensen als 'wards' meegenomen; Theon werd nog redelijk goed behandeld en had eigenlijk verder niet veel reden om de Starks te haten (behalve dat hij dus niet echt meer een Greyjoy was zo).

(ik kan nu even niet meer vinden tegen wie ik dit eigenlijk zeg ;( )
pi_125371098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Is dat een feit a la spoiler of is hierover gespeculeerd? Als het speculatie is, waarom zegt ze expliciet "1 draak" en niet "oke, 2 draken dan"?
pi_125371930
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:55 schreef Poemgirl het volgende:
Theon werd niet "gegijzeld" door de Starks. Hij bleef bij hen als ward omdat zijn vader, Balon Greyjoy, in de Rebellion meedeed tegen de koning. In Westeros worden er wel vaker mensen als 'wards' meegenomen; Theon werd nog redelijk goed behandeld en had eigenlijk verder niet veel reden om de Starks te haten (behalve dat hij dus niet echt meer een Greyjoy was zo).

(ik kan nu even niet meer vinden tegen wie ik dit eigenlijk zeg ;( )
'Tegen mij. Als Balon Greyjoy weer zou rebelleren ging het koppie van Theon er af. Wel degelijk een gijzelaar dus.
Beneath the gold, the bitter steel
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:34:48 #195
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_125372028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef Kirov het volgende:

[..]

'Tegen mij. Als Balon Greyjoy weer zou rebelleren ging het koppie van Theon er af. Wel degelijk een gijzelaar dus.
Dit deden ze ook wel eens in de tijd van het Romeinse Rijk als ik me het goed kan herinneren. De winnaar van de oorlog nam wat jonge gijzelaars mee die daardoor mooi opgroeiden tot ambassadeurs, zei mijn leraar.
Helemaal super.
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:43:31 #196
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125372513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is dat een feit a la spoiler of is hierover gespeculeerd? Als het speculatie is, waarom zegt ze expliciet "1 draak" en niet "oke, 2 draken dan"?
Het is speculatie van een feit als je logisch nadenkt en de trailers hebt bekeken. En zou wel een beetje opvallen als ze zomaar twee draken weg zou geven.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125372597
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

het is speculatie, en ik gok omdat ze weet dat 1 draak genoeg is, ze stemt natuurlijk niet zomaar in om 2 af te geven, dat is te verdacht.
Daarnaast stemt ze in de sterkste af te geven. Die kan 1 man makkelijk op commando roosteren.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_125372869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:33 schreef Kirov het volgende:

[..]

Dat klopt ja, waarschijnlijk zou Ned daarom zo afstandelijk tegen Theon geweest zijn, omdat hij misschien op een dag hem moest vermoorden, al zie ik Ned Theon ook gedwongen naar de Night Watch brengen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dit deden ze ook wel eens in de tijd van het Romeinse Rijk als ik me het goed kan herinneren. De winnaar van de oorlog nam wat jonge gijzelaars mee die daardoor mooi opgroeiden tot ambassadeurs, zei mijn leraar.
Ook in Japan was dat een populaire manier om diplomatie te voeren.
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:34:50 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_125379961
tyrion de stoelenschuiver :9
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 april 2013 @ 23:43:11 #200
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_125380396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 18:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nog zo'n zure haring van het eerste uur. :D
Ben jij ook gevlucht voor mijn slowchat? :') :D

O+
Eerlijk gezegd wel, niet direct door jou maar dit topic is gewoon meer slowchat over spoilers geworden dan iets anders. Hoe kan je er anders ook 70 ( :') ) vullen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')