Dan mis ik toch een beetje de Unox-mutsen. Hebben de white walkers die meegenomen?quote:
Jij hebt duidelijk niet op zitten letten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Dan mis ik toch een beetje de Unox-mutsen. Hebben de white walkers die meegenomen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet op zitten letten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
200ish, misschien nog wel meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog. Wist niet dat ze er zoveel bij hadden.
Ja dat krijg je er van als de makers om budgettaire redenen maar 5 van die 200 kunnen laten zien....quote:
Hoe kun je de pilot van GoT vergetenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
Maar ja, dat was ik helemaal vergeten. Wat stom
sorryquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:51 schreef Convergence het volgende:
[..]
Hoe kun je de pilot van GoT vergetenDaar issie toch veel te episch voor.
lolquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het vooral grappig om Dennis the Pennis ineens te herkennen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het wel grappig steeds kinderen acteurs van Skins en Misfits tegen te komenAl die Britse tieners rennen daar rond.
wtf is hij datquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral grappig om Dennis the Pennis ineens te herkennen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das niet zo gek, als Melisandre dat gewaad draagt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:42 schreef Kirov het volgende:
Toch mis ik bij Thoros wel een beetje het gewaad dat Melisandre draagt.
Hij is ook een rode priesterquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:53 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Das niet zo gek, als Melisandre dat gewaad draagt.
Maar ik denk niet dat Melisandre zomaar haar gewaad afgeeft. Is volgens mij ook helemaal niet zijn maatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |