Vaker kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:54 schreef karton2 het volgende:
Heb de afgelopen weken alle afleveringen gekeken en ben sinds gisteren helemaal bijgewerkt.
Wat ik 'moeilijk' vind aan de serie is dat er zoveel acteurs meedoen die elk weer bij een bepaald huis horen. Het ene huis kan goed opschieten met huis B maar totaal niet met huis C etc.
Al die namen maken het er ook niet allemaal makkelijker op.
Sinds de oorlog uitbrak begint het echt duidelijk te worden maar daarvoor kon ik er geen touw aan vastknopen.
Er zijn online genoeg niet-spoilende details te vinden over de verschillende huizenquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:54 schreef karton2 het volgende:
Heb de afgelopen weken alle afleveringen gekeken en ben sinds gisteren helemaal bijgewerkt.
Wat ik 'moeilijk' vind aan de serie is dat er zoveel acteurs meedoen die elk weer bij een bepaald huis horen. Het ene huis kan goed opschieten met huis B maar totaal niet met huis C etc.
Al die namen maken het er ook niet allemaal makkelijker op.
Sinds de oorlog uitbrak begint het echt duidelijk te worden maar daarvoor kon ik er geen touw aan vastknopen.
Als je de GoT-boeken al moeilijk door te komen vindt, ben je wel heel erg kansloosquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:07 schreef Vlindur het volgende:
Waarom? Waarom moet je (lees 'iemand') nou elk topic even iets verklappen uit het boek. Ik vond boek 1 niet om door te komen, ben ergens halverwege het veldslag met Tyrion geëindigd en ben nooit verder gegaan.
mn man lag doodziek op de intensive care. kansloos hequote:Op dinsdag 16 april 2013 17:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je de GoT-boeken al moeilijk door te komen vindt, ben je wel heel erg kansloos. no offence
Erg voor je, maar dat maakte ik niet op uit je post. Dat ging erover dat je het boek niet door te komen vond.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
mn man lag doodziek op de intensive care. kansloos he
Daarna nooit meer verder gelezen. Ga ik weer doen na de serie.
Had je maar helderziend moeten zijn of haar volledige posthistory door moeten spitten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg voor je, maar dat maakte ik niet op uit je post. Dat ging erover dat je het boek niet door te komen vond.
Ik had wat anders aan mn hoofd. Een luchtig verhaal is het niet. Je moet je hoofd erbij houden met elk hoofdstuk een ander persoon. Het lukte gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Erg voor je, maar dat maakte ik niet op uit je post. Dat ging erover dat je het boek niet door te komen vond.
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat zij niet perse nieuw was op FOK! Hell, haar andere account heeft zelfs ook gereageerd in dit topic.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat deze topicreeks, waar jij (om wat voor reden dan ook) zo trots op lijkt te zijn, in 2009 geopend is door mensen die de boeken lazen. Drie jaar voordat jij je hier überhaupt registreerde en dit topic dagelijks vol begon te gooien met Slowchat.
idd, ze is leuk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil je er even aan helpen herinneren dat zij niet perse nieuw was op FOK! Hell, haar andere account heeft zelfs ook gereageerd in dit topic.![]()
Ik vind haar inbreng in dit topic [ afbeelding ] en als ik moet kiezen tussen haar fris en fruitige postjes of jouw zure reacties, ja dan weet ik het wel.tot nooit meer ziens in deze reeks.
Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vaker kijkenIn de eerste aflevering gooide ik ook altijd Rob Stark en Theon Greyjoy door elkaar, nu snap ik echt niet meer waarom ik dacht dat ze veel op elkaar leken
mwoah, ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.
Moet ik jou dan ook een Aziaat gaan noemen omdat ik Jon en Rob dan weer niet op elkaar vind lijken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat jij een Aziaat bent die alle blanken op elkaar vinden lijken? Ik haalde juist Snow en Rob door elkaar, die lijken pas echt op elkaar en Theon absoluut niet.
De volgende keer steek ik geen hart onder je riem door zelf op te biechten dat ik zelf ook een beetje blind ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet ik jou dan ook een Aziaat gaan noemen omdat ik Jon en Rob dan weer niet op elkaar vind lijken?
Ik zeg toch zelf in die post ook nog dat ik nu ook niet snap waarom ik dat vond?
Vergis ik me nu of vinden jullie beiden Theon, die schreeuwelelijkerd die neer werd geknuppeld in vorige seizoen met plat haar op een krullenbol lijken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
mwoah, ik snap het wel hoorKop met krullen enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er geen foto van vindenquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergis ik me nu of vinden jullie beiden Theon, die schreeuwelelijkerd die neer werd geknuppeld in vorige seizoen met plat haar op een krullenbol lijken?
nu niet meer, maar helemaal in het begin zou het hebben gekund ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vergis ik me nu of vinden jullie beiden Theon, die schreeuwelelijkerd die neer werd geknuppeld in vorige seizoen met plat haar op een krullenbol lijken?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan er geen foto van vindenHet ging om stukken in het woud waar ze bij elkaar staan. Toen gooide ik die personages steeds door elkaar heen. Hun haar had dezelfde kleur + lengte volgens mij.
Ik vond het begin van a Game of Thrones anders ook niet om door te komen. Ben ik nu ook kansloos?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je de GoT-boeken al moeilijk door te komen vindt, ben je wel heel erg kansloos. no offence
Ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond het begin van a Game of Thrones anders ook niet om door te komen. Ben ik nu ook kansloos?
Mocht wel van Ned, na een beetje aandringen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderin zie je heel goed waarom ik rob en snow door elkaar haalde. Ze kijken allebei alsof ze geen puppy mochten hebben van hun ouders.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan er geen foto van vindenHet ging om stukken in het woud waar ze bij elkaar staan. Toen gooide ik die personages steeds door elkaar heen. Hun haar had dezelfde kleur + lengte volgens mij.
Levensdoel bereikt.quote:
Goeie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mocht wel van Ned, na een beetje aandringen.
Ja die scenesquote:
Even in een nieuwe tab openen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een heleboel van je geposte plaatjes doen het hier niet...
Hoe kan je Ghost en Grey Wind nou vergeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |