quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze mogen wel over zichzelf 'nigga' zeggen, maar wanneer wij ze neger noemen dan staan ze op hun voorpoten.
Zing het maarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef spierbal het volgende:
Al kom ik wel eens bij een bedrijf valt het mij steeds meer op sinds ik erop ben gaan letten.
Tussen de BHV groepsliederen lopen er altijd wel paar rond met opgeheven hoofdjes. Zo van: ik red jullie wel als er paniek is. Die denken echt dat ze helden zijn.
Alsof wij zelf niet de nooduitgangbordjes kennen volgen
Ook lopen ze vol trots met een portofoon. Ga lekker bij de brandweer of politie als je op die antenne geilt.
En daarbij vind ik het maar onzin. Als het pand echt de fikken uit de ramen slaan en het op instorten staat, als of zo'n BHV'er dan rustig blijf staan met de mededeling: Die kabt op. die kant op.
Nee ze kunnen heter naar groep4 gaan om de klas in een net peleton te ordenen.
BHVers(die zich helden voelen dan he)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef moonwalker27 het volgende:
Ik verwacht een niet al te boeiende finale.
Bijden hanteren hetzelfde soort spelletje. Spelen vanuit de verdediging.
Zinsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:08 schreef muiisjj het volgende:
Ik word gek van mijn vriend, hij blowt al zins ik hem ken.
Tuinnieren zijn de nieuwe groene vingers.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef iemand het volgende:
[..]
Niet te zielig doen, wij hebben en een wilde braam en een bamboe.. dat naast de rest van het onkruid geeft ons de komende jaren wel plezier in het tuinnieren.
Aparte manier om aan een strijkinstrument te komenquote:Op maandag 8 juli 2013 08:40 schreef spierbal het volgende:
Ik had hem in mijn kruipruimte gedropt. Ondergronds een tunel gegraven naar 2 huizen verderop. Spoor dicht maken en viola
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef cafca het volgende:
Nou wil ik niks insemineren, maar is er ook dopingcontrole bij zo'n cyclo?
Tuinnieren zijn de nieuwe groene vingers.quote:
Onder- of bovenrok? Verspilde moeite om dat uit te vinden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:44 schreef bammetjekwak het volgende:
ze kocht ob's dat kan maar tot mijn verbazing stond er Size Large op. Betekent dat dan dat ze een uit gerokken kut heeft en dat t waarschijnlijk verspeelde moeite is om haar te versieren?
groeten marcel
Zeker gezien de context een grappige typefout.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef GarryKasparov het volgende:
Wat een laffe kutstreek. De concurrent rijdt lek en de onstoptieve kutploeg van Mollema gaat vol op kop rijden.
Het is een ongeschreven wet dat je zo'n laffe daad niet uithaalt. Om te kotsen die ploeg.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef NoXia het volgende:
Omdat je dan niet de indruk wekt een luilak te zijn die elke dag eerst lekker uitslaapt en dan vervolgens pas soliciteerd.
Nog nooit een dt-fout gezien?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat? Ik vond 'm grappig..Nog niet eerder gelezen in mijn leven.
Ik plaats deze met lood in de schoenen. Toevallig zonk ook mijn moed daarheen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Geerd het volgende:
Had gehoopt op een paar leuke veldslagen, paar hak partijen waarbij 1 wel het lood na mijn voeten zonk voor de rest van de film, hoe kun je zo een film verneuken met dat kabaal eronder.
En Geert is ook nog verkeerd gespeld!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik plaats deze met lood in de schoenen. Toevallig zonk ook mijn moed daarheen.
Volgens mij is de titel: Originele(dus nog niet eerder gebruikte) taal en spelfouten.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zulke d/t-fouten horen nog steeds niet in dit topic thuis.
Originele taal- en spelfouten zijn fouten die je niet vaak tegenkomt. D/t-fouten kom je (helaas) erg vaak tegen, dus zijn niet origineel meer. Zie ook dit gedeelte uit de OP:quote:Op zondag 14 juli 2013 16:09 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volgens mij is de titel: Originele(dus nog niet eerder gebruikte) taal en spelfouten.Solliciteerd ben ik nog nooit tegengekomen.
Dus laten we na deze post dit topic weer gewoon voor de echte originele taal- en spelfouten houdenquote:Dit topic is bestemd voor originele taal- en spelfouten. Dus niet het type fouten dat je tegenwoordig (helaas) in bijna ieder topic tegenkomt en bijna gemeengoed is geworden.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Dus d/t-fouten mogen sowieso niet in dit topic? Begrijp ik het goed?
Nee, dat begrijp je niet goedquote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Die zijn niet origineel (of leuk), maar gewoon stom.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef PizzaMizza het volgende:
In een Tour de France topicquote:Op zondag 14 juli 2013 17:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het zal weer een hele tour zijn om weg te komen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Iemand het volgende:
Ik ren zelf ook wiel en hou me altijd zo veel mogelijk aan de verkeersregels.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel het land wat de FIFA kiest twijfelbaar is moet je het wel een kans geven, misschien werkt dit heel erg goed, een keertje testen is prima.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
niemand glooft ts maar hij heeft wel degenlik gelijk
jullie mensen vertrouwe de overheit op hun woordt
nou ik niet hoor
ik ben critis
maarja is niet zo gek dat jullie ze gelove ze gebruike immers chemtrials op jullie
dankzij die chemtrals zij njullie verdooft
daardoor gelove jullie alles!!
zonder die gemtrals zoude jullie veel critiser zijn en in opstand kome
Dit lijkt me vooral puur sarcasmequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is het volgende iets voor deze topic?
[..]
Ja, ik twijfelde al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit lijkt me vooral puur sarcasme![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |