quote:Over een paar dagen test ik weer, dan verwacht ik een knalstreep!
Ben nog niet helemaal overtuigd, maar wel voorzichtig optimistisch.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 08:49 schreef Limone het volgende:
Nou Zand! Wat goed! Dit was jullie eerste echte ronde weer, toch?
Daar duimen we voor!quote:
Z&G loopt intussen ook leeg, dus dat topic moet maar snel worden aangevuld!quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ja, zand, ik wíst het wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan! En de temperatuurgrafief klopt helemaal![]()
Jee, wat een leegstroomtopic, ik ben er voor dat deze trend doorzet!
+1quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Z&G loopt intussen ook leeg, dus dat topic moet maar snel worden aangevuld!.
jullie staan er bij.quote:Op maandag 15 april 2013 18:34 schreef Risu het volgende:
![]()
yay Zand!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd, had het wel verwacht idd, met die temperatuur enzo. Supergaaf.
Vandaag op het werk, 2 collega's die afzonderlijk van elkaar vroegen of ik zwanger was, stond echt perplex. Blijkbaar had ik vandaag een ander gezicht dan anders.
Mijn NOD is nog steeds 25 april.
En die van Dyre dus 19 april.
Mogen wij dan ook in de OP?
Ik hoop ook dat je mee mag/kan, we hebben al twee topicreeksen samen aangedaan, deze hopelijk ookquote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Kursor het volgende:
Ontzettend gefeliciteerd Zand!wat een goed nieuws na een half jaar ploeteren voor weer een cyclus. Ik duim enorm voor acht maanden Z&G voor je (en dat ik met je mee mag [schaam-modus]).
Boehquote:Op dinsdag 16 april 2013 06:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Te vroeg gejuicht, mijn temperatuur dipt een halve graad, dus ik verwacht nu toch ongesteld te worden....
Nee!quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Te vroeg gejuicht, mijn temperatuur dipt een halve graad, dus ik verwacht nu toch ongesteld te worden....
Neequote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Oww, is het bloeden nog niet gestopt, Chanty?
Ik ben net ongesteld geworden.
Nou zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Je lijf doet het weerquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Lief.
In elk geval weet ik nu zeker dat mijn vorige menstruatie geen toeval was, en dat mijn cyclus gewoon weer werkt zoals het hoort. Nu nog zwanger worden/blijven.
En dat je een hele nette cyclus hebt! Dat is ook wel iets om te juichen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Lief.
In elk geval weet ik nu zeker dat mijn vorige menstruatie geen toeval was, en dat mijn cyclus gewoon weer werkt zoals het hoort. Nu nog zwanger worden/blijven.
Inbrengen rondom de eisprong?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je lijf doet het weeren die plakker komt hopelijk heel snel! Anders nemen we ducktape
Altijd gehad, gelukkig! En na deze mag hij een tijdje wegblijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
En dat je een hele nette cyclus hebt! Dat is ook wel iets om te juichen!
Had ik ook, toch heeft het bij mij een aantal maanden geduurd voordat hij weer zo netjes was als bij jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Altijd gehad, gelukkig! En na deze mag hij een tijdje wegblijven.
Baal alleen wel dat ik nu op de UD van mijn miskraam niet zwanger ben (7 mei).
Ja, raar he... Ik ben ook niet zo van de datums enzo, en de kans dat een baby op de UD geboren wordt is best klein, maar toch vind ik het best even een horde, ja. We zijn daarom van plan om op die dag iets leuks te gaan doen met z'n tweetjes, dan wordt het hopelijk wat minder beladen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Had ik ook, toch heeft het bij mij een aantal maanden geduurd voordat hij weer zo netjes was als bij jou![]()
Ja die UD... dat is toch wel een dingetje he? Ik merk dat ook, terwijl ik mij heilig had voorgenomen vooral niet aan een datum te gaan hechten. Wie weet ben je dan al zwanger, maar weet je het nog niet
Ik wilde testen, maar toen zag ik al bloed. Als het niet doorzet, test ik vrijdag nog eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef Dyre het volgende:
Zand, wat rot... Heb je nog wel een test gedaan of alleen temp gemeten?
Als het mis is dan houd ik me daar ook maar aan vast, dat we nu weten dat ik het wel degelijk zelf kanquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef Risu het volgende:
Ah, wat balen zeg. Na zo'n succesvol topic had ik wel gehoopt op een hele reeks, maar helaas.
In ieder geval wel weer een gewone cyclus zand. Dat is dan wel weer een meevallertje.
Hoop dat het bloeden snel stopt bij Chanty. Hopelijk betekent het verder niks. Ik vind het in ieder geval al heel bijzonder dat je uberhaupt zwanger bent geworden.
Kursor ook nog een beetje in limbo. Gewoon over een dag of 2 weer opnieuw testen. Mocht die tuurstreep een echte zijn geweest, dan komt ie vanzelf wel duidelijker.
Mja, er is iets geks aan de hand met deze menstruatie, het is anders dan normaal, dus het zou kunnen. Maar mijn test vanmiddag was negatief en mijn temperatuur laag, dus ik ga nergens van uit. Afwachten is het enige wat ik kan doen. En daar ben ik goed in johquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
Shit zand, dit is niet de bedoelingHeeft het zin om hoop te hebben dat het geen menstruatie is maar een innestellingsbloeding?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mja, er is iets geks aan de hand met deze menstruatie, het is anders dan normaal, dus het zou kunnen. Maar mijn test vanmiddag was negatief en mijn temperatuur laag, dus ik ga nergens van uit. Afwachten is het enige wat ik kan doen. En daar ben ik goed in joh.
Preciesquote:Op woensdag 17 april 2013 08:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty, wat fijn hè, dat je lichaam het zelf heeft gedaan! Heel positief vind ik dat (zo ging het bij mij ook, 2 rondes Clomid zonder resultaat, 3e ronde geen clomid ivm onderzoek en toen zwanger. Bij mij kon het ook niet natuurlijk zeiden ze!). Nu snel op naar de volgende ronde
ik las dat je geen sterkte wilde horen dus dat zeg ik ook niet. Positive thinking!
Preciesquote:
Yeah! I'm inquote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef Chanty het volgende:
PreciesWe gaan gewoon voor een homemade januaribaby
Wat een domper...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Ohhh wat goed!quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:30 schreef Kursor het volgende:
Echt een tweede streepje, vanavond meer...
Yes, geweldig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:30 schreef Kursor het volgende:
Echt een tweede streepje, vanavond meer...
Zolang je er voor jezelf rekening mee houdt dat het TE vroeg kan zijn, zeg ik : doen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef Dyre het volgende:
Nou, van die koele, afwachtende houding van vanochtend is niks meer over: ik zit er heel erg over te twijfelen om niet toch alvast een testje te halen na het werkOnder het mom van je-weet-maar-nooit
Ja dat weet ik nog goed. Een paar dagen eerder testte ik positief en het resultaat ligt nu naast me. Al lurkend heb ik met je meegeleefd toen het een mola bleek te zijn.. met alle gevolgen van dien. Daarom ben ik nu extra ectra blij voor jequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Kursor het volgende:
Wat een ontzettend lieve reacties hier van iedereen. Het voelt nog heel onwerkelijk, ik ben veel rustiger dan ik vooraf had verwacht. Hopelijk niet de bekende stilte voor de storm.
De eerste echo in het ziekenhuis is vrijdag over twee weken al, met zes weken. Een paar dagen later was mooi geweest vanwege eventuele hartactiviteit, maar m'n man is voor z'n werk precies dan een week weg. Ivm molageschiedenis dan toch ervoor, want ik wil niet alleen. De echo is om te kijken naar molablaasjes en dat doen ze liever eerder dan later.
Volgens mij vroeg Sethiwe dinsdag naar mijn streepjes van vorig jaar. Die waren inderdaad knalpositief. Mobiel ben ik niet zo handig, maar ze zijn te vinden op 26-02-2012 in deze topic-reeks. Die van nu is nog heel fijntjes (nu geen computer bij de hand om ze te kunnen plaatsen).
Wat 'kwaaltjes' van afgelopen week durf ik nu toe te schrijven aan de zwangerschap, terwijl ik me tot vanmorgen vooral niets probeerde in te beelden. Gek hoor.
Ik durf me nog niet vol in Z&G te storten, in ieder geval niet nu. Ik kijk wel even of ik juist behoefte heb om m'n verhaal kwijt te kunnen of om even onder een steen te zitten.
Ik hoop dat alle lieve meiden van hier snel mogen volgen.
Ik denk ook niet dat wij deze maand een dubbele streep hebben, maar dat is puur op gevoel want mijn NOD is pas over een week...quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Risu het volgende:
Yay kursor! Heel tof om te lezen dit.gefeliciteerd!
Voor mij zit het er waarschijnlijk niet in deze keer, want heb al bruinverlies. Dat heb ik altijd zo'n 3 a 4 dagen voor ik ongesteld word. Maar het was pas de eerste ronde, dus ik ben niet echt teleurgesteld ofzo. Bovendien heb ik nou iig zeker een UD in 2014. (stiekem is december voor ons ook een rotmaand voor een verjaardag, we hebben daar al 3 van binnen 2 weken van elkaar, en dan zou die van ons daar nog tussen moeten. Dus hup januaribaby)
Hahaha R zegt al maanden dat ie dat gaat doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan heb je jullie baby wellicht op jullie huwelijksnacht verwekt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de duidelijkheid: het zijn inderdaad 2 streepjes, maar bij de Kruidvat-testen is het de bedoeling dat je een plusje plast![]()
Weer een typisch 'in het juiste licht zie ik het streepje wel en in ander licht niet'.
Een streepje is een streepje, maarja... wat is dit dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat 'ie lekker blijft zitten waar 'ie zit![]()
En dat alle lieve meiden hier snel mogen volgen!
Ik heb nog 1 test over... Als er niets veranderd wil ik over 1 week nog een keer testen. Check check dubbelcheck ofzo![]()
Ik heb morgenochtend de eerste echo. En dan hoop ik dat er iets te zien is, dat zou een goed teken zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:02 schreef Dyre het volgende:
Bedankt!!
Chanty, hoe is het bij jou? Wanneer heb je weer een echo? Of wachten jullie even af tot een natuurlijke menstruatie?
Daar heb ik even over nagedacht, maar ik vraag me af wat het voor extra waarde zou hebben gehad. De huisarts test ook op HCG, net zoals de testen bij de Kruidvat doen. Alleen zijn die wat goedkoperquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dyre die is duidelijk hoor. Maar waarom niet even aan de na gevraagd of ze een test met je urine wilde doen?
Risu dus nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Risu is aan de beurt! Haar collega's hadden het immers al voorspeld
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:40 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Risu dus nietIk werp me op als vrijwilliger
*omdat ik het kan*
Hoi DjMomo!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:11 schreef DJMomo het volgende:
Hoi flowerbox! Wat info over jezelf? hoelang bezig, hoeveelste kindje etc?
Wat leuk, jullie gaan voor een derde! Het lijkt mij aan de ene kant hartstikke leuk, maar ook weer zó onpraktisch: auto met 3 autostoeltjes gaat niet, de meeste huizen hebben niet 4 slaapkamers (als je het tenminste nodig/belangrijk vindt dat elk kind z'n eigen kamer heeft), om nog maar niet te zwijgen over de kosten wanneer elk kind kan én wil én dus gaat studeren etc etc. Maar waarschijnlijk zie ik vooral problemen en onmogelijkheden waar anderen weer vooral mogelijkheden en juist de voordelen zien.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hoi DjMomo!
We hebben al twee prachtige meisjes van bijna 5 en 3 jaar. Zijn nu paar maandjes bezig.
Als het die week ervoor raak is, is het later ook wel heel mooi. Dan ben je getrouwd met je kindje in je buik.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ongesteld geworden![]()
nieuwe nod is 20 mei...
en dus ook geen huwelijksnacht kindje want mn eisprong is dan al een week eerder geweest....
nou teleurgesteld is een groot woord, maar de laatste dagen had ik zere borsten en ik heb mijn -ikvoelmijeenolli- dagen gemist waardoor ik zoiets had van, nou misschien....quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat jammer GM87Ben je erg teleurgesteld? En wat soempie zegt is ook waar, getrouwd zijn met een kindje in je buik is natuurlijk heel gaaf! (ook al kun je het op de dag zelf nog niet weten...)
soms erg overtuigd van zichzelf en zn zaad geloof ikquote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
That's the spiritEn jouw vriend is grappig, 'ik regel het wel
'
Was pas de 2e ronde dus ik maakt mij inderdaad nog niet zo druk...quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:52 schreef zandsculptuur het volgende:
GM balen, maar je staat er lekker nuchter in zo te lezen. Wanneer is je bruiloft?
UP, gefeliciteerd! Fijn dat het na zo'n heel traject eindelijk is gelukt.
Voor de ovulatietestmensen, op welke dag van de cyclus beginnen jullie te testen? Ik heb mijn ei vrij regelmatig op dag 14/15, dus zo rond dag 10 of 11 beginnen? Dit is trouwens waarschijnlijk de laatste ronde dat ik mijn temperatuur bijhoud en ovulatietesten doe, op mijn eerstvolgende nod zit ik toevallig bij de gyn voor een afrondend gesprek/onderzoek, en als alles dan oké is, laat ik het verder waarschijnlijk maar weer een tijdje op z'n beloop.
Ik deed er zelfs twee per dag, zodat ik het niet zou missen. Maar ik was ook echt heel erg bezig om mijn cyclus te monitoren, omdat we al een tijdje bezig waren en mijn cyclus ineens raar ging doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Ja, vanaf zegmaar dag 10/11 doe je elke middag een ovulatietest en vlak voor je eisprong geeft 'ie een positief resultaat
Oja, dat deed ik in het begin ook, wist ik veel dat ik toen helemaal geen eisprong hadquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik deed er zelfs twee per dag, zodat ik het niet zou missen. Maar ik was ook echt heel erg bezig om mijn cyclus te monitoren, omdat we al een tijdje bezig waren en mijn cyclus ineens raar ging doen.
Ja.. eerste zwangerschap, eerste kindje.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef zandsculptuur het volgende:
Welkom Ggirl! Nieuwe aanwas.
Wordt het je eerste zwangerschap/kindje?
Als ik het zo even uit mijn hoofd nog goed weet: de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16 maart. Omdat ik een redelijke lange gemiddelde cyclus had (34 dagen), was mijn NOD 19 april, en mijn eisprong ongeveer 5 april.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:34 schreef Kursor het volgende:
Dyre, ik was meer verbaasd dat we op dezelfde UD uitkwamen doordat onze cycli een andere lengte hadden. Dat de NOD hier hetzelfde was, dat weet ik. In werkelijkheid was de mijne 1-3 dagen eerder. Ik had er nog een marge opgedaan.
Nou, in ieder geval fijn dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen. En een vroege echo is voor jouzelf misschien ook wel een fijne geruststelling? Ik ga morgen de huisarts + verloskundige bellen voor een intake, wel eerst nog even een testje doen, spannend!quote:Ik heb volgende week vrijdag de eerste echo al en anderhalve week later de intake bij de VK. Vroeg allemaal in vergelijking met normaal, maar zo'n vroege echo komt doordat ik eerder een molazwangerschap heb gehad. nu moet zo vroeg mogelijk uitgesloten worden dat het een mola is (ivm risico's voor mij).
Ik kom zelf ook uit een gezin met drie meidenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:39 schreef Dyre het volgende:
Flowerbox, wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan! Ik kom uit een gezin met 3 meiden, hartstikke gezellig
Heb je geen ovulatietesten oid gedaan om je eisprong vast te stellen?quote:Op zondag 28 april 2013 19:00 schreef Dyre het volgende:
Als ik het zo even uit mijn hoofd nog goed weet: de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 16 maart. Omdat ik een redelijke lange gemiddelde cyclus had (34 dagen), was mijn NOD 19 april, en mijn eisprong ongeveer 5 april.
(wat betekent dat ik dus eigenlijk al 6 weken zwanger zou zijn, terwijl ik nog maar 3 weken na de vermoedelijke bevruchting zit, ook maf)
Dat klinkt waarschijnlijk raarder dan het was?quote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
welkom Ikina!
vandaag vrijgezellemfeest gehad en lieft heeft van een vriend ff een snelcursus babymaken gekregen...
Jupsquote:Op maandag 29 april 2013 13:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat klinkt waarschijnlijk raarder dan het was?
---
Momo.. ben je ongesteld?
klinkt als gevalletje AMK.quote:Op maandag 29 april 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wel heel schattig dat ze de baby's aan het schoppen waren
Nee, ik heb nooit ovulatietesten gebruikt. Ik heb een appje op mijn telefoon die mijn cyclus bijhoudt en daar probeerde ik het altijd een beetje uit te halen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:21 schreef zandsculptuur het volgende:
{..}
Heb je geen ovulatietesten oid gedaan om je eisprong vast te stellen?
Als ik het goed begrepen heb is de eisprong gemiddeld 14 dagen voor je nod, en vanaf dan is je uitgerekende datum 38 weken later. Er wordt normaalgesproken gerekend met de eerste dag van je laatste menstruatie, maar met lange/afwijkende cycli ligt dat anders, dan kan je beter vanaf de eisprong rekenen.
Zet 'm op! Dan moeten jullie hem of haar wel Willem of Maxima noemen dan hequote:Ik heb hopelijk dinsdag/woensdag mijn ei, dan kunnen we er een koningskindje van maken.
Trix. Ongeacht geslachtquote:Op maandag 29 april 2013 14:56 schreef Dyre het volgende:
Zet 'm op! Dan moeten jullie hem of haar wel Willem of Maxima noemen dan he
Yes, that makes sensequote:Op maandag 29 april 2013 15:59 schreef DJMomo het volgende:
ach, had er dit keer ook niet op gerekend hoor. Ik voelde mijn eisprong vrijdag/zaterdag. en ik was woensdag ervoor vertrokken, en maandag pas weer thuis. Ben vooral (nog steeds) verdrietig over mijn miskraam. Does that make sense? niet verdrietig zijn over je menstruatie, maar wel dat je buik (nog/weer) leeg is, of beter gezegd nu niet 5 a 6 maanden al gevuld is?
Ennieweej, ovutesten zijn besteld. Mss met iets beter mikken dat het dan komende maand lukt.
Er zijn verschillende varianten, ik gebruik zelf al heel lang WomanLog, al voordat ik überhaupt zwanger wilde worden, gewoon om mijn cyclus een beetje in de gaten te houden. Ik vind het een heel fijne app, kan er alles mee wat ik wil.quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef flowerbox het volgende:
Tuurlijk 'makes that sense', DJMomo. Het is ook niet niks zo'n miskraam. En net wat je zegt als al wist dat je tijdens DE dagen niet bij jewas dan ben je er al op voorbereid.
Hier net even 2 voor 5 testen gekocht. Om het wachten wat dragelijker te maken zeg maar.
![]()
Misschien ga ik wel stiekem 1 of 2 mei testen.
Ik las iets over een appje voor je cyclus? Is dat voor Android ook available?
Hè bah ook dat nog! Beterschap!quote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef DJMomo het volgende:
En vervolgens ben ik ziek geworden. Nu voel ik me helemaal verrot.
I know the feeling! wij zouden tot na 13 mei ook niks bijzonders r aan doen maar het zit in je hart en hoofd...quote:Op maandag 29 april 2013 23:49 schreef Ikina het volgende:
Sterkte voor de mensen die het nodig hebben! Ziek zijn is helemaal niks.
Ik moet deze maand al overslaan. Moet vanaf donderdag aan de antibiotica vanwege een ontsteking bij mijn kaak. Het is een antibiotica variant die je echt niet mag tijdens de zwangerschap. Als mijn cyclus meteen op zou starten zou mijn eisprong de op 1 na laatste dag van de kuur zijn.
Nu weet ik wel dat we rustig aan zouden doen en kijken of mijn cyclus zichzelf opstart maar het verplicht echt niet mogen voelt ook een beetje.... jammer.
daarom heb ik nog een stola ding gekochtquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Risu het volgende:
Bah, ziek zijn is echt kut. Ik ben het bijna nooit, maar als ik het ben is het echt zwaar vervelend. En een maand overslaan is ook al zo kut, het is maar een maand, maar het is wel een hele maand!
Het is zo wasted dan.
Het lijkt iig een beetje aardig weer te worden de 10e. Dat zou wel fijn zijn, mijn jurk heeft geen mouwen dus beetje zon is aangenaam.
Je neemt elke ochtend voor het opstaan om ongeveer dezelfde tijd je temperatuur op. Na je eisprong is je temperatuur ongeveer een halve graad hoger dan daarvoor, en als je ongesteld wordt, daalt je temperatuur weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
daarom heb ik nog een stola ding gekocht
en verhip we zijn oranje!
kan iemand mij t tempem uitleggen? ik kan wel googlen hoor maar hier zijn genoeg ervaringsdeskundigen
Mijn jurk had ook geen mouwen, ik had een bolero vestje gekocht in een gewone kleding boetiek voor het geval dat.. De kleur, strikjes en knoopjes maakte het helemaal passend bij mijn jurk. Uiteindelijk heb ik hem alleen 's nachts aangehad toen we naar het hotel gingen. De rest van mijn jurk zorgde er overdag voor dat ik het constant warm genoeg had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Risu het volgende:
Het lijkt iig een beetje aardig weer te worden de 10e. Dat zou wel fijn zijn, mijn jurk heeft geen mouwen dus beetje zon is aangenaam.
Ja, mama ik zal naar je luisterenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:14 schreef DJMomo het volgende:
Oh en tracht je te beheersen. Na NOD testen geeft echt zoveel meer duidelijkheid. Ik kan het weten, heer en meester vage strepen.
Dat absoluut maar ook de hele vroege miskramen die je anders niet zou weten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:14 schreef DJMomo het volgende:
Oh en tracht je te beheersen. Na NOD testen geeft echt zoveel meer duidelijkheid. Ik kan het weten, heer en meester vage strepen.
Neuh, niet echt noemenswaardig. Dus denk eigenlijk dat ik opschuif naar de voglende ronde maar argh die onzekerheid maakt dat ik toch een klein sprankje hoop heb.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Flowerbox, spannendheb je klachten/kwaaltjes? In dat geval zou ik persoonlijk wel al een testje wagen
.
He wat onzettend verdrietig, Dyre!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef Dyre het volgende:
Ik moet me helaas na 5,5 week zwangerschap weer officieel in dit topic melden![]()
Vanmiddag krampen gekregen en wat bloedverlies, wat sinds die tijd allebei erger is geworden. De verloskundige was een schat, maar kan ook niks anders concluderen dan een vroege miskraam. Morgen mag ik langskomen voor een afspraak en eventueel echo.
Ik ben er een beetje kapot van
Spannend Cholula, samen gezellig op het wachtbankje te wachten op een streepjesregenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Cholula het volgende:
Dyre, wat stom!! Wel fijn dat je een lieve vk hebt getroffen. Heel veel sterkte![]()
Ik zag een aantal nieuwe dames, ik hoop dat jullie heel snel opschuiven naar het volgende topic!
En momo is ziek in het buitenland, beterschap. Ik hoop dat je ergens zit met zon, daar knap ik in ieder geval altijd weer een beetje van op.
En zand was je ei gisteren aanwezig?
Flowerbox we hebben tegelijk onze nod. Ik verwacht er bij mij helemaal niks van. Het is deze ronde wel er op of er onder, maar ik verwacht onze plannen een jaar in de koelkast te moeten zetten. Ik heb ook geen neiging gehad om te testen, terwijl mijn kortste cyclus 34 dagen was en ik nu op dag 42 zit. Vorige ronde heb ik mezelf anderhalve week in spanning laten zitten, dus nu wacht ik rustig af tot zaterdag en als er dan nog geen bloed is ga ik misschien zondag testen.
Zijn er eigenlijk nog meer die op het wachtbankje zitten?
Jaaa, een koninklijk ei, met vlag en wimpelquote:
Ja ik dus, maar ik zit er pasquote:Zijn er eigenlijk nog meer die op het wachtbankje zitten?
Ik. Maar ik verwacht dat deze ronde niet raak is: rond mijn eisprong lag mijn zoon in het ziekenhuis, dus mijn man en ik konden niet samen zijn helaas... Tot nu toe is er bijna elke keer rond mijn eisprong één van ons ziek, dit schiet zo niet op.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Cholula het volgende:
...
Zijn er eigenlijk nog meer die op het wachtbankje zitten?
Zoon gelukkig weer oké, hij was vrijdag acuut benauwd geworden waardoor hij opgenomen moest worden om te vernevelen en hij kreeg zuurstof. Hij is al weer drie dagen thuis gelukkig en weer vrolijk en boevigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:36 schreef Cholula het volgende:
Zand, spannend!!! En ja, lange cyclus is my middle name. Sinds ik eind september ben gestopt met de pil is het 44-45-35-43. Ergens zit een klein sprankje hoop, maar ik wil mezelf niet voor de gek houden. Het is een lange cyclus en dat levert niet echt veel positieve hits op google. ( ik heb deze maand ook een googleverbod gekregen van mezelf, misschien ben ik daarom wel zo rustig)
Mrs Peel je hebt inderdaad iedere keer pech. Maar misschien is er ergens een klein stoer zaadje geweest die alles heeft getrotseerd? Ik hoop dat je zoon uit het ziekenhuis is en dat alles goed met hem gaat.
Maar ondertussen wel een wachtbankje vol, mijn duimen draaien voor jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |