Hè bah ook dat nog! Beterschap!quote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef DJMomo het volgende:
En vervolgens ben ik ziek geworden. Nu voel ik me helemaal verrot.
I know the feeling! wij zouden tot na 13 mei ook niks bijzonders r aan doen maar het zit in je hart en hoofd...quote:Op maandag 29 april 2013 23:49 schreef Ikina het volgende:
Sterkte voor de mensen die het nodig hebben! Ziek zijn is helemaal niks.
Ik moet deze maand al overslaan. Moet vanaf donderdag aan de antibiotica vanwege een ontsteking bij mijn kaak. Het is een antibiotica variant die je echt niet mag tijdens de zwangerschap. Als mijn cyclus meteen op zou starten zou mijn eisprong de op 1 na laatste dag van de kuur zijn.
Nu weet ik wel dat we rustig aan zouden doen en kijken of mijn cyclus zichzelf opstart maar het verplicht echt niet mogen voelt ook een beetje.... jammer.
daarom heb ik nog een stola ding gekochtquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Risu het volgende:
Bah, ziek zijn is echt kut. Ik ben het bijna nooit, maar als ik het ben is het echt zwaar vervelend. En een maand overslaan is ook al zo kut, het is maar een maand, maar het is wel een hele maand!
Het is zo wasted dan.
Het lijkt iig een beetje aardig weer te worden de 10e. Dat zou wel fijn zijn, mijn jurk heeft geen mouwen dus beetje zon is aangenaam.
Je neemt elke ochtend voor het opstaan om ongeveer dezelfde tijd je temperatuur op. Na je eisprong is je temperatuur ongeveer een halve graad hoger dan daarvoor, en als je ongesteld wordt, daalt je temperatuur weer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
daarom heb ik nog een stola ding gekocht
en verhip we zijn oranje!
kan iemand mij t tempem uitleggen? ik kan wel googlen hoor maar hier zijn genoeg ervaringsdeskundigen
Mijn jurk had ook geen mouwen, ik had een bolero vestje gekocht in een gewone kleding boetiek voor het geval dat.. De kleur, strikjes en knoopjes maakte het helemaal passend bij mijn jurk. Uiteindelijk heb ik hem alleen 's nachts aangehad toen we naar het hotel gingen. De rest van mijn jurk zorgde er overdag voor dat ik het constant warm genoeg had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:20 schreef Risu het volgende:
Het lijkt iig een beetje aardig weer te worden de 10e. Dat zou wel fijn zijn, mijn jurk heeft geen mouwen dus beetje zon is aangenaam.
Ja, mama ik zal naar je luisterenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:14 schreef DJMomo het volgende:
Oh en tracht je te beheersen. Na NOD testen geeft echt zoveel meer duidelijkheid. Ik kan het weten, heer en meester vage strepen.
Dat absoluut maar ook de hele vroege miskramen die je anders niet zou weten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:14 schreef DJMomo het volgende:
Oh en tracht je te beheersen. Na NOD testen geeft echt zoveel meer duidelijkheid. Ik kan het weten, heer en meester vage strepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |