SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de duidelijkheid: het zijn inderdaad 2 streepjes, maar bij de Kruidvat-testen is het de bedoeling dat je een plusje plast![]()
Weer een typisch 'in het juiste licht zie ik het streepje wel en in ander licht niet'.
Een streepje is een streepje, maarja... wat is dit dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat 'ie lekker blijft zitten waar 'ie zit![]()
En dat alle lieve meiden hier snel mogen volgen!
Ik heb nog 1 test over... Als er niets veranderd wil ik over 1 week nog een keer testen. Check check dubbelcheck ofzo![]()
Ik heb morgenochtend de eerste echo. En dan hoop ik dat er iets te zien is, dat zou een goed teken zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:02 schreef Dyre het volgende:
Bedankt!!
Chanty, hoe is het bij jou? Wanneer heb je weer een echo? Of wachten jullie even af tot een natuurlijke menstruatie?
Daar heb ik even over nagedacht, maar ik vraag me af wat het voor extra waarde zou hebben gehad. De huisarts test ook op HCG, net zoals de testen bij de Kruidvat doen. Alleen zijn die wat goedkoperquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Dyre die is duidelijk hoor. Maar waarom niet even aan de na gevraagd of ze een test met je urine wilde doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |