quote:Over een paar dagen test ik weer, dan verwacht ik een knalstreep!
Ben nog niet helemaal overtuigd, maar wel voorzichtig optimistisch.
Jaquote:Op maandag 15 april 2013 08:49 schreef Limone het volgende:
Nou Zand! Wat goed! Dit was jullie eerste echte ronde weer, toch?
Daar duimen we voor!quote:
Z&G loopt intussen ook leeg, dus dat topic moet maar snel worden aangevuld!quote:Op maandag 15 april 2013 11:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ja, zand, ik wíst het wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan! En de temperatuurgrafief klopt helemaal![]()
Jee, wat een leegstroomtopic, ik ben er voor dat deze trend doorzet!
+1quote:Op maandag 15 april 2013 11:55 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Z&G loopt intussen ook leeg, dus dat topic moet maar snel worden aangevuld!.
jullie staan er bij.quote:Op maandag 15 april 2013 18:34 schreef Risu het volgende:
![]()
yay Zand!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd, had het wel verwacht idd, met die temperatuur enzo. Supergaaf.
Vandaag op het werk, 2 collega's die afzonderlijk van elkaar vroegen of ik zwanger was, stond echt perplex. Blijkbaar had ik vandaag een ander gezicht dan anders.
Mijn NOD is nog steeds 25 april.
En die van Dyre dus 19 april.
Mogen wij dan ook in de OP?
Ik hoop ook dat je mee mag/kan, we hebben al twee topicreeksen samen aangedaan, deze hopelijk ookquote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Kursor het volgende:
Ontzettend gefeliciteerd Zand!wat een goed nieuws na een half jaar ploeteren voor weer een cyclus. Ik duim enorm voor acht maanden Z&G voor je (en dat ik met je mee mag [schaam-modus]).
Boehquote:Op dinsdag 16 april 2013 06:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Te vroeg gejuicht, mijn temperatuur dipt een halve graad, dus ik verwacht nu toch ongesteld te worden....
Nee!quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:18 schreef zandsculptuur het volgende:
Te vroeg gejuicht, mijn temperatuur dipt een halve graad, dus ik verwacht nu toch ongesteld te worden....
Neequote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Oww, is het bloeden nog niet gestopt, Chanty?
Ik ben net ongesteld geworden.
Nou zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Je lijf doet het weerquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Lief.
In elk geval weet ik nu zeker dat mijn vorige menstruatie geen toeval was, en dat mijn cyclus gewoon weer werkt zoals het hoort. Nu nog zwanger worden/blijven.
En dat je een hele nette cyclus hebt! Dat is ook wel iets om te juichen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Lief.
In elk geval weet ik nu zeker dat mijn vorige menstruatie geen toeval was, en dat mijn cyclus gewoon weer werkt zoals het hoort. Nu nog zwanger worden/blijven.
Inbrengen rondom de eisprong?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je lijf doet het weeren die plakker komt hopelijk heel snel! Anders nemen we ducktape
Altijd gehad, gelukkig! En na deze mag hij een tijdje wegblijvenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
En dat je een hele nette cyclus hebt! Dat is ook wel iets om te juichen!
Had ik ook, toch heeft het bij mij een aantal maanden geduurd voordat hij weer zo netjes was als bij jouquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Altijd gehad, gelukkig! En na deze mag hij een tijdje wegblijven.
Baal alleen wel dat ik nu op de UD van mijn miskraam niet zwanger ben (7 mei).
Ja, raar he... Ik ben ook niet zo van de datums enzo, en de kans dat een baby op de UD geboren wordt is best klein, maar toch vind ik het best even een horde, ja. We zijn daarom van plan om op die dag iets leuks te gaan doen met z'n tweetjes, dan wordt het hopelijk wat minder beladen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:22 schreef Limone het volgende:
[..]
Had ik ook, toch heeft het bij mij een aantal maanden geduurd voordat hij weer zo netjes was als bij jou![]()
Ja die UD... dat is toch wel een dingetje he? Ik merk dat ook, terwijl ik mij heilig had voorgenomen vooral niet aan een datum te gaan hechten. Wie weet ben je dan al zwanger, maar weet je het nog niet
Ik wilde testen, maar toen zag ik al bloed. Als het niet doorzet, test ik vrijdag nog eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef Dyre het volgende:
Zand, wat rot... Heb je nog wel een test gedaan of alleen temp gemeten?
Als het mis is dan houd ik me daar ook maar aan vast, dat we nu weten dat ik het wel degelijk zelf kanquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef Risu het volgende:
Ah, wat balen zeg. Na zo'n succesvol topic had ik wel gehoopt op een hele reeks, maar helaas.
In ieder geval wel weer een gewone cyclus zand. Dat is dan wel weer een meevallertje.
Hoop dat het bloeden snel stopt bij Chanty. Hopelijk betekent het verder niks. Ik vind het in ieder geval al heel bijzonder dat je uberhaupt zwanger bent geworden.
Kursor ook nog een beetje in limbo. Gewoon over een dag of 2 weer opnieuw testen. Mocht die tuurstreep een echte zijn geweest, dan komt ie vanzelf wel duidelijker.
Mja, er is iets geks aan de hand met deze menstruatie, het is anders dan normaal, dus het zou kunnen. Maar mijn test vanmiddag was negatief en mijn temperatuur laag, dus ik ga nergens van uit. Afwachten is het enige wat ik kan doen. En daar ben ik goed in johquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
Shit zand, dit is niet de bedoelingHeeft het zin om hoop te hebben dat het geen menstruatie is maar een innestellingsbloeding?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mja, er is iets geks aan de hand met deze menstruatie, het is anders dan normaal, dus het zou kunnen. Maar mijn test vanmiddag was negatief en mijn temperatuur laag, dus ik ga nergens van uit. Afwachten is het enige wat ik kan doen. En daar ben ik goed in joh.
Preciesquote:Op woensdag 17 april 2013 08:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty, wat fijn hè, dat je lichaam het zelf heeft gedaan! Heel positief vind ik dat (zo ging het bij mij ook, 2 rondes Clomid zonder resultaat, 3e ronde geen clomid ivm onderzoek en toen zwanger. Bij mij kon het ook niet natuurlijk zeiden ze!). Nu snel op naar de volgende ronde
ik las dat je geen sterkte wilde horen dus dat zeg ik ook niet. Positive thinking!
Preciesquote:
Yeah! I'm inquote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef Chanty het volgende:
PreciesWe gaan gewoon voor een homemade januaribaby
Wat een domper...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |