abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125343136
Oh nee zand! ;( He meis, wat kut! Had het je zo gegund.. :*
pi_125343170
Aaaawh kut! Ik had je het zo gegund zand!
----------

Spannend kursor!
S. 2014
J. 2016
pi_125343198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 08:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Oww, is het bloeden nog niet gestopt, Chanty? -O-

Ik ben net ongesteld geworden -O-.
Nou zeg :(
pi_125343237
Lief :*.
In elk geval weet ik nu zeker dat mijn vorige menstruatie geen toeval was, en dat mijn cyclus gewoon weer werkt zoals het hoort. Nu nog zwanger worden/blijven.
pi_125343295
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
In elk geval weet ik nu zeker dat mijn vorige menstruatie geen toeval was, en dat mijn cyclus gewoon weer werkt zoals het hoort. Nu nog zwanger worden/blijven.
Je lijf doet het weer *O* en die plakker komt hopelijk heel snel! Anders nemen we ducktape
S. 2014
J. 2016
pi_125343334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
En dat je een hele nette cyclus hebt! Dat is ook wel iets om te juichen! *O*
pi_125343344
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je lijf doet het weer *O* en die plakker komt hopelijk heel snel! Anders nemen we ducktape
Inbrengen rondom de eisprong? O-)
pi_125343401
wat onwijs shit zandsculptuur -O- :'(
pi_125343411
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:13 schreef Limone het volgende:

[..]

En dat je een hele nette cyclus hebt! Dat is ook wel iets om te juichen! *O*
Altijd gehad, gelukkig! En na deze mag hij een tijdje wegblijven ;).

Baal alleen wel dat ik nu op de UD van mijn miskraam niet zwanger ben (7 mei).
pi_125343565
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:17 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Altijd gehad, gelukkig! En na deze mag hij een tijdje wegblijven ;).

Baal alleen wel dat ik nu op de UD van mijn miskraam niet zwanger ben (7 mei).
Had ik ook, toch heeft het bij mij een aantal maanden geduurd voordat hij weer zo netjes was als bij jou *O*

Ja die UD... dat is toch wel een dingetje he? Ik merk dat ook, terwijl ik mij heilig had voorgenomen vooral niet aan een datum te gaan hechten. Wie weet ben je dan al zwanger, maar weet je het nog niet :*
pi_125343828
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:14 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Inbrengen rondom de eisprong? O-)
Voor jou doen we dat O-)
S. 2014
J. 2016
pi_125343948
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:22 schreef Limone het volgende:

[..]

Had ik ook, toch heeft het bij mij een aantal maanden geduurd voordat hij weer zo netjes was als bij jou *O*

Ja die UD... dat is toch wel een dingetje he? Ik merk dat ook, terwijl ik mij heilig had voorgenomen vooral niet aan een datum te gaan hechten. Wie weet ben je dan al zwanger, maar weet je het nog niet :*
Ja, raar he... Ik ben ook niet zo van de datums enzo, en de kans dat een baby op de UD geboren wordt is best klein, maar toch vind ik het best even een horde, ja. We zijn daarom van plan om op die dag iets leuks te gaan doen met z'n tweetjes, dan wordt het hopelijk wat minder beladen.
pi_125344180
Nou, dat is wel een fijne oplossing! En volgend jaar is het allemaal anders :)
pi_125344389
Ah shit zand.. -O- hopelijk blijft de volgende ronde wel plakken! Je lijf heeft het in ieder geval begrepen, al is dat vast een schrale troost na dat tweede streepje. :*

Kursor, voor jou is het nog even spannend de komende dagen dus! Tot nu toe ziet het er hoopvol uit!
E.
pi_125344866
Zand, wat rot... Heb je nog wel een test gedaan of alleen temp gemeten?
pi_125344885
Ah Zand -O- :( :* &%^$%#$
Chanty :* duimen draaien, nog n paar daagjes doorbikkelen
Kursor voor jou ook!! :*
pi_125345970
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef Dyre het volgende:
Zand, wat rot... Heb je nog wel een test gedaan of alleen temp gemeten?
Ik wilde testen, maar toen zag ik al bloed. Als het niet doorzet, test ik vrijdag nog eens ;).

Kursor, ik duim voor je :*.
pi_125345984
Zand :*
pi_125346567
Nou zeg, -O- zand. En dikke knuf voor chanty!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_125354710
Zand :*

Kursor, het kan nog alle kanten op dus!
Home is where the O+ is...
pi_125359345
Ah, wat balen zeg. Na zo'n succesvol topic had ik wel gehoopt op een hele reeks, maar helaas.
In ieder geval wel weer een gewone cyclus zand. Dat is dan wel weer een meevallertje.

Hoop dat het bloeden snel stopt bij Chanty. Hopelijk betekent het verder niks. Ik vind het in ieder geval al heel bijzonder dat je uberhaupt zwanger bent geworden.

Kursor ook nog een beetje in limbo. Gewoon over een dag of 2 weer opnieuw testen. Mocht die tuurstreep een echte zijn geweest, dan komt ie vanzelf wel duidelijker. ^O^
pi_125360541
Zand wat balen dat het streepje toch omgezet lijkt te zijn in bloed. -O-

Kursor spannend, ik hoop dat de streep steeds duidelijker wordt en je temp hoog blijft.
(ben nu wel benieuwd, had je de bij de molazwangerschap echt knalstrepen dat je nu blij bent dat het geen knalstrepen zijn?)
  dinsdag 16 april 2013 @ 18:44:04 #73
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_125363020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 17:03 schreef Risu het volgende:
Ah, wat balen zeg. Na zo'n succesvol topic had ik wel gehoopt op een hele reeks, maar helaas.
In ieder geval wel weer een gewone cyclus zand. Dat is dan wel weer een meevallertje.

Hoop dat het bloeden snel stopt bij Chanty. Hopelijk betekent het verder niks. Ik vind het in ieder geval al heel bijzonder dat je uberhaupt zwanger bent geworden.

Kursor ook nog een beetje in limbo. Gewoon over een dag of 2 weer opnieuw testen. Mocht die tuurstreep een echte zijn geweest, dan komt ie vanzelf wel duidelijker. ^O^
Als het mis is dan houd ik me daar ook maar aan vast, dat we nu weten dat ik het wel degelijk zelf kan :) Of het bijzonder is, is afwachten... Of mijn lichaam heeft inderdaad een bijzondere ommezwaai gemaakt, of (en dat denk ik eerder) het ziekenhuis in zoetermeer heeft bijzonder lopen prutsen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_125372059
Shit zand, dit is niet de bedoeling :( Heeft het zin om hoop te hebben dat het geen menstruatie is maar een innestellingsbloeding?

En bij Chanty en Kursor spannend dus, duimmodus aan! ^O^
pi_125372838
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
Shit zand, dit is niet de bedoeling :( Heeft het zin om hoop te hebben dat het geen menstruatie is maar een innestellingsbloeding?
Mja, er is iets geks aan de hand met deze menstruatie, het is anders dan normaal, dus het zou kunnen. Maar mijn test vanmiddag was negatief en mijn temperatuur laag, dus ik ga nergens van uit. Afwachten is het enige wat ik kan doen. En daar ben ik goed in joh :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')