Ohhh wat goed!quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:30 schreef Kursor het volgende:
Echt een tweede streepje, vanavond meer...
Yes, geweldig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:30 schreef Kursor het volgende:
Echt een tweede streepje, vanavond meer...
Zolang je er voor jezelf rekening mee houdt dat het TE vroeg kan zijn, zeg ik : doen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef Dyre het volgende:
Nou, van die koele, afwachtende houding van vanochtend is niks meer over: ik zit er heel erg over te twijfelen om niet toch alvast een testje te halen na het werkOnder het mom van je-weet-maar-nooit
Ja dat weet ik nog goed. Een paar dagen eerder testte ik positief en het resultaat ligt nu naast me. Al lurkend heb ik met je meegeleefd toen het een mola bleek te zijn.. met alle gevolgen van dien. Daarom ben ik nu extra ectra blij voor jequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef Kursor het volgende:
Wat een ontzettend lieve reacties hier van iedereen. Het voelt nog heel onwerkelijk, ik ben veel rustiger dan ik vooraf had verwacht. Hopelijk niet de bekende stilte voor de storm.
De eerste echo in het ziekenhuis is vrijdag over twee weken al, met zes weken. Een paar dagen later was mooi geweest vanwege eventuele hartactiviteit, maar m'n man is voor z'n werk precies dan een week weg. Ivm molageschiedenis dan toch ervoor, want ik wil niet alleen. De echo is om te kijken naar molablaasjes en dat doen ze liever eerder dan later.
Volgens mij vroeg Sethiwe dinsdag naar mijn streepjes van vorig jaar. Die waren inderdaad knalpositief. Mobiel ben ik niet zo handig, maar ze zijn te vinden op 26-02-2012 in deze topic-reeks. Die van nu is nog heel fijntjes (nu geen computer bij de hand om ze te kunnen plaatsen).
Wat 'kwaaltjes' van afgelopen week durf ik nu toe te schrijven aan de zwangerschap, terwijl ik me tot vanmorgen vooral niets probeerde in te beelden. Gek hoor.
Ik durf me nog niet vol in Z&G te storten, in ieder geval niet nu. Ik kijk wel even of ik juist behoefte heb om m'n verhaal kwijt te kunnen of om even onder een steen te zitten.
Ik hoop dat alle lieve meiden van hier snel mogen volgen.
Ik denk ook niet dat wij deze maand een dubbele streep hebben, maar dat is puur op gevoel want mijn NOD is pas over een week...quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:37 schreef Risu het volgende:
Yay kursor! Heel tof om te lezen dit.gefeliciteerd!
Voor mij zit het er waarschijnlijk niet in deze keer, want heb al bruinverlies. Dat heb ik altijd zo'n 3 a 4 dagen voor ik ongesteld word. Maar het was pas de eerste ronde, dus ik ben niet echt teleurgesteld ofzo. Bovendien heb ik nou iig zeker een UD in 2014. (stiekem is december voor ons ook een rotmaand voor een verjaardag, we hebben daar al 3 van binnen 2 weken van elkaar, en dan zou die van ons daar nog tussen moeten. Dus hup januaribaby)
Hahaha R zegt al maanden dat ie dat gaat doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Dan heb je jullie baby wellicht op jullie huwelijksnacht verwekt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |