Dan is het slechte bet van joun kant.quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Geo hij doet ook aan fitness en voetbal
Maar hij heeft niet getraind voor de 10 km
[ afbeelding ]
Ja oke, maar het is dus geen couch potatoquote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar hij is geblesseerd, dus dacht dat hij het nooit zou redden binnen de 50 minquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het slechte bet van joun kant.
Iemand die sport kan 10km echt easy uitrennen op beetje snelheid
Ah danquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hij is geblesseerd, dus dacht dat hij het nooit zou redden binnen de 50 min
Best knap.quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat ik er vanuit ga dat ze verliezen dan kan het allemaal mee vallen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nergens voor nodig man. Het kan alleen maar goed uitpakken voor jullie.
CSKA volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar speelt Bakkal eigenlijk nu? Ik zag z'n doelpunten tegen Ajax![]()
Rusland toch?quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet het ook eens gaan doen wat lopen, eerst goede schoenen kopen maar ben bang dat het niks wordt. Ik ben meer van het sprinten.. Krijg overal last van lang lopen.. kramp in mijn kuiten, een pees aan de onderkant van mijn voet, mijn kuiten die vol lopen, shin splint heb ik ook al gehad vorig jaar pffquote:Op zondag 14 april 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach ja, dan loop ik volgend jaar makkelijker de 10 van Rotterdam
Dinamo Moskou.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch jammer dat dat nooit helemaal iets geworden is. Een van de weinige echte spelers uit de jeugd.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
Jammer, was wel een prima Eredivisie speler. Weten jullie ook hoe hij het daar doet? Basisspeler?quote:
Kwam ook uit Eindhoven volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat nooit helemaal iets geworden is. Een van de weinige echte spelers uit de jeugd.
Ah, okequote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dinamo Moskou.
Al is 'spelen' een relatief begrip.
En inderdaad; dat was de irritantste PSVer die ik ooit heb meegemaakt
Nou er zijn nog wel irritantere spelers te vinden. Zag net weer die Afellay met zijn "4x Amsterdam"quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dinamo Moskou.
Dan zou ik niet gaan lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet het ook eens gaan doen wat lopen, eerst goede schoenen kopen maar ben bang dat het niks wordt. Ik ben meer van het sprinten.. Krijg overal last van lang lopen.. kramp in mijn kuiten, een pees aan de onderkant van mijn voet, mijn kuiten die vol lopen, shin splint heb ik ook al gehad vorig jaar pff
Uit armoe naar Dinamo vertrokken, en al binnen paar weken op een zijspoor beland door trainerswissels.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jammer, was wel een prima Eredivisie speler. Weten jullie ook hoe hij het daar doet? Basisspeler?
Smerige speler ja..quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dinamo Moskou.
Ik mag toch er van uitgaan dat dat nu genezen isquote:
Allah vind niet goedquote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een beetje?![]()
Die gozer was bijna elke dag aan het stappen. Rookte en dronk zich kapot.
Niet iedere Marokkaan is streng gelovig?quote:
Zo slecht was hij niet hoor. Beter dan Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een beetje?![]()
Zonde toch wel, als ik Van der Gijp op tv zie ook denk ik toch van, had die die 10-15 jaar toch even je best gedaan met al het talent wat je had, nu moet hij 2 keer in de week de latente homo uithangenquote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een beetje?![]()
Niet? Oh.. dacht van wel.quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet iedere Marokkaan is streng gelovig?
dan loop je verkeerd en heb je verkeerde schoenenquote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet het ook eens gaan doen wat lopen, eerst goede schoenen kopen maar ben bang dat het niks wordt. Ik ben meer van het sprinten.. Krijg overal last van lang lopen.. kramp in mijn kuiten, een pees aan de onderkant van mijn voet, mijn kuiten die vol lopen, shin splint heb ik ook al gehad vorig jaar pff
Hij heeft genoeg geld hoorquote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde toch wel, als ik Van der Gijp op tv zie ook denk ik toch van, had die die 10-15 jaar toch even je best gedaan met al het talent wat je had, nu moet hij 2 keer in de week de latente homo uithangen
Bakkal was echt een baas in grote wedstrijden, maar dat was het ook wel. Bij PSV kon hij nooit meerdere wedstrijden achterelkaar goed spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet hoor. Beter dan Strootman.
Had hij echt zoveel talent?quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde toch wel, als ik Van der Gijp op tv zie ook denk ik toch van, had die die 10-15 jaar toch even je best gedaan met al het talent wat je had, nu moet hij 2 keer in de week de latente homo uithangen
Dat 2e wist ik, dat eerste was ik al bang voor .. maar of dat zelf 'makkelijk' te corrigeren is ik betwijfel hetquote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan loop je verkeerd en heb je verkeerde schoenen
13th streamquote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
13th stream is kut, iemand een andere stream?
Nu weer wel maar viel voor zijn tv carrière best tegen, dat plezier is maar schijnquote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg geld hoorEn genoeg plezier
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n clown als uithangbord voor je club hebbben.
Hij was altijd goed tegen Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal was echt een baas in grote wedstrijden, maar dat was het ook wel. Bij PSV kon hij nooit meerdere wedstrijden achterelkaar goed spelen.
Ja oké, maar zo zit hij nu eenmaal in elkaar. Mentaliteit is ook een kwaliteitquote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu weer wel maar viel voor zijn tv carrière best tegen, dat plezier is maar schijn
Was echt een hele goeie voetballer, ik weet nog dat hij goal maakte vanaf rechts buitenkant voet en Van Hanegem toen zei voor een programma dat het geluk was, toen ging Gijp met hem op de middencirkel staan en zei, ok zeg maar waar die moet en schoot de bal exact waar Van Hanegem zei en dat 3 keer, was echt prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal was echt een baas in grote wedstrijden, maar dat was het ook wel. Bij PSV kon hij nooit meerdere wedstrijden achterelkaar goed spelen.
[..]
Had hij echt zoveel talent?
Natuurlijk maar dan kan het toch wel zonde zijnquote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, maar zo zit hij nu eenmaal in elkaar. Mentaliteit is ook een kwaliteit
Dat is best bazig eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was echt een hele goeie voetballer, ik weet nog dat hij goal maakte vanaf rechts buitenkant voet en Van Hanegem toen zei voor een programma dat het geluk was, toen ging Gijp met hem op de middencirkel staan en zei, ok zeg maar waar die moet en schoot de bal exact waar Van Hanegem zei en dat 3 keer, was echt prachtig
Is daar nog beeld van?quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was echt een hele goeie voetballer, ik weet nog dat hij goal maakte vanaf rechts buitenkant voet en Van Hanegem toen zei voor een programma dat het geluk was, toen ging Gijp met hem op de middencirkel staan en zei, ok zeg maar waar die moet en schoot de bal exact waar Van Hanegem zei en dat 3 keer, was echt prachtig
Maar zoals Gijp zei tegen van Breukelen toen, is het ook zonde als iemand met een goede mentaliteit niet goed kan voetballen. Is hetzelfde.quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dan kan het toch wel zonde zijn
psv gaat geen voorronde CL halenquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Als feyenoord wint en psv verliest vandaag.. dan gaat het nog moeilijk worden die 2e plek
Voor welke zender werd dat gemaakt? Misschien leuk om eens aan te vragen bij VI ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, was voor Voetbal80 meen ik dus wel een tijdje geleden
Vind ik niet, typisch voor hem om dat te zeggen maar hij weet wel beter, daarom is het ook een trieste man die vrolijk doet.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zoals Gijp zei tegen van Breukelen toen, is het ook zonde als iemand met een goede mentaliteit niet goed kan voetballen. Is hetzelfde.
Vara denk ik, was een programma van Spaan en Vermeeghenquote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor welke zender werd dat gemaakt? Misschien leuk om eens aan te vragen bij VI ofzo.
Ach zo zit hij in elkaar blijkbaarquote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, typisch voor hem om dat te zeggen maar hij weet wel beter, daarom is het ook een trieste man die vrolijk doet.
Ik zou zelfs plek twee maar vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Als feyenoord wint en psv verliest vandaag.. dan gaat het nog moeilijk worden die 2e plek
Bakkal vergelijken met Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet hoor. Beter dan Strootman.
Van binnen is die kerel volgnes mij echt een wrak..quote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, typisch voor hem om dat te zeggen maar hij weet wel beter, daarom is het ook een trieste man die vrolijk doet.
Met welke spelers kan je Strootman dan vergelijken?quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakkal vergelijken met Strootman.Het is bijna niet mogelijk om 2 middenvelders op te noemen welke meer van elkaar verschillen.
Klopt maar AZ kan ons 3 punten sponseren. Kan.quote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou zelfs plek twee maar vergeten![]()
![]()
Met zo'n programma op komt is dat echt heel lastig (in deze vorm).
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van binnen is die kerel volgnes mij echt een wrak..die hele ik neem niks serieus, altijd blijven lachen houding is zo doorzichtig..
Zo denk ik dus ook over zijn carriere, gewoon bang om te falen ofso dus dan maar half assed omgaan en de clown uit hangen zodat mensen zeggen 'had hij maar.. ' 'hij had zoveel talent.. '
Tsjah, als dat je hoop isquote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt maar AZ kan ons 3 punten sponseren. Kan.
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 14 april 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet wat als je ploeg zelf niet goed genoeg is ..
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yo Tarado. Beetje vertrouwen voor vanmiddag?
Zo zo! wat een uitspraken van een PSV'er.quote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop niet dat Ajax tactisch op (minimaal) een gelijkspelletje gaat spelen, ik wil een wedstrijd zien, geen schaakspel.
Dat zal van PSV afhangen, die moeten, kijken of ze ook durvenquote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop niet dat Ajax tactisch op (minimaal) een gelijkspelletje gaat spelen, ik wil een wedstrijd zien, geen schaakspel.
Willems rood denk ik.. zal kaarten regenen iig.quote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal van PSV afhangen, die moeten, kijken of ze ook durven
Ik verwacht eerder Toivonen 2x geelquote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Willems rood denk ik.. zal kaarten regenen iig.
Daar waar Strootman tot het vervelende toe (En vaak ook onnodig) blijft gaan, en overal wil staan. Is Bakkal juist een extreem luie middenvelder. Welke meeverdedigen als last ziet en een wedstrijd lang loert op een mogelijkheden.quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welke spelers kan je Strootman dan vergelijken?
quote:Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik aan PSV denk, denk ik wel een een huilende Strootman, een geirriteerde v. Bommel en een chagrijnige Advocaat. Dus ik moet ze wel gelijk geven.![]()
Strootman laat ook vaak zat zijn mannetje lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar waar Strootman tot het vervelende toe (En vaak ook onnodig) blijft gaan, en overal wil staan. Is Bakkal juist een extreem luie middenvelder. Welke meeverdedigen als last ziet en een wedstrijd lang loert op een mogelijkheden.
Als je nou eens meer weerwoord dan een one-liner zou geven... Hier kan ik niks mee, daarbij kopieer je gewoon de kritiek welke Van Bommel krijgt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman laat ook vaak zat zijn mannetje lopen.
Ik vind Strootman een dynamische middenvelder die echt niet zoveel verdedigd als jij zegt. Daarbij heeft hij aanvallend ook al helemaal geen waarde en komt hij gewoon tekort.quote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nou eens meer weerwoord dan een one-liner zou geven... Hier kan ik niks mee, daarbij kopieer je gewoon de kritiek welke Van Bommel krijgt.
Wat doet hij wel in jouw optiek?quote:Op zondag 14 april 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Strootman een dynamische middenvelder die echt niet zoveel verdedigd als jij zegt. Daarbij heeft hij aanvallend ook al helemaal geen waarde en komt hij gewoon tekort.
Een hoop gezeur tegen de scheids en gefrustreerd rondlopen. Daarbij voetbalt hij aardig mee in balbezit, maar blinkt niet uit.quote:Op zondag 14 april 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doet hij wel in jouw optiek?Hij verdedigd niet mee, laat zijn mannetje lopen en brengt aanvallend niks. Wat blijft er dan nog over?
Hij is verdedigende middenvelder die gedwongen wordt meer te doen dan hij echt goed kan en dat is bal afpakken en inleveren bij eentje van dezelfde kleur.quote:Op zondag 14 april 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Strootman een dynamische middenvelder die echt niet zoveel verdedigd als jij zegt. Daarbij heeft hij aanvallend ook al helemaal geen waarde en komt hij gewoon tekort.
Maar ze spelen met 2 VM's dus moet er eentje dynamisch zijn. En dat is Strootman dan. Strootman kan op VM nog best waarde zijn als hij dan echt in die rol gaat spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is verdedigende middenvelder die gedwongen wordt meer te doen dan hij echt goed kan en dat is bal afpakken en inleveren bij eentje van dezelfde kleur.
Dat klopt ja, altijd goed als je 4 VM's in je selectie hebt en geen rechtsbackquote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze spelen met 2 VM's dus moet er eentje dynamisch zijn. En dat is Strootman dan. Strootman kan op VM nog best waarde zijn als hij dan echt in die rol gaat spelen.
Goede balans in die selectie jaquote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ja, altijd goed als je 4 VM's in je selectie hebt en geen rechtsback
Wat is veel? 10-15 zal wel lukken denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop dat er een club zo gek is om veel geld neer te leggen voor Strootman, want dat heeft PSV nodig met al die dure aankopen
10 miljoen ofzo kan je wel krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop dat er een club zo gek is om veel geld neer te leggen voor Strootman, want dat heeft PSV nodig met al die dure aankopen
Weer piemels gepost?quote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
weet ik niet, gaat hij zo dm-en verwacht ik.
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.quote:
Succesquote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.
Ik ga weer leren. Einde bericht
Succes.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.
Ik ga weer leren. Einde bericht
Geen succes. Later.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er vandoor, fijne wedstrijd allemaal!![]()
Ik spreek troll jullie PSV'ers vanavond wel weer.
Geen PSV-Ajax kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
heerlijk dagje vandaag, lekker buiten fr-rkc kijken en vanmiddag ook nog chelsea-man city
Die wedstrijd gaat sowieso tegenvallen joh.quote:
Maar het is Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat sowieso tegenvallen joh.
ajax boeit mij dus echt geen donderquote:
Ik wist niet dat je anders geaard was.quote:
Ja 15 dan.. ook om het verlies op Matavz en Mertens en Wijnaldum een beetje te dekken. Maarja die Brands kan niet onderhandelenquote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is veel? 10-15 zal wel lukken denk ik
Je moeder klaagde gister anders niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je anders geaard was.
Oost Indisch doof he.quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moeder klaagde gister anders niet.
Jammer hoorquote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ajax boeit mij dus echt geen donder. Net als psv.
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe verdenk ik je ervan een kloon van Ajacied422 te zijn.
Haat jij Stijn ook?quote:Op zondag 14 april 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat geen aparte uitspraken. Het is gewoon waarheid. En Stijn haat mij.
Was serieus, maar laat dan maar.quote:
Niggah whut?quote:An Oregon man was arrested and sentenced to 30 days in jail for collecting rainwater on his property.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
JAAAAA! JAJAJAJA!!! JAAAJAJAJAJAJAJAJAJJA!![]()
FRANKIE DE BOER! FRANKIE DE BOER! FRANKIE FRANKIE FRANKIE DE BOER!
![]()
Ja dat is ie.. zo goed zijn de spelers niet maar hij laat ze geweldig spelen en 3x op rij zo'n comeback. Alleen maar respect.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geef toe, het is een fucking held.
ga door! ga door!quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is ie.. zo goed zijn de spelers niet maar hij laat ze geweldig spelen en 3x op rij zo'n comeback. Alleen maar respect.
Maar doe ff dat gegeil in het ajax topic aub.
Jammer dit ja.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doen jullie kut mods laat dat PSV topic met rust
Dat roept hij elk seizoen weer.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom huil je? Jij riep maanden gelden al met je laffe kop dat het niks ging worden met PSV.
Een realist kan ook gewoon zich kut voelen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom huil je? Jij riep maanden gelden al met je laffe kop dat het niks ging worden met PSV.
Hij heeft er kijk op.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh. Van Hoorn, hij is niet voor niks bij het Nederlands elftal gehaald.quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer een kans
Brands zal wel een aanvaller halen.
quote:
EINDHOVEN WARZONEquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Prachtig vroeg verjaardagscadeau dit. Ik ga er maar even buiten Fok! van na genieten. Aju en tot ooit.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Prachtig vroeg verjaardagscadeau dit. Ik ga er maar even buiten Fok! van na genieten. Aju en tot ooit.
hahaha fuck hequote:'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
wel ff schrikken dit, een speler mag niet?quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pure kanker, kijk maar naar mijn UI naam
waarom doe je ditquote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pure kanker, kijk maar naar mijn UI naam
Geen idee, zal het LR vragen, ik moet nu elke keer 2x kijken of het niet Jordiii isquote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel ff schrikken dit, een speler mag niet?
Donderdag kwam er een trailer met HEAT - BULLS, maar blijkbaar hebben ze het snel veranderd want King James speelt niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Sport 1 laat Knicks Pacers zien, terwijl Heat tegen Bulls er ook is.
Gewoon op der iPhone toch, met van die kekke witte oortjes.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk trouwens niet dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest. Ze kon immers moeilijk muziek aan doen daar achter de boekenkast.
Beats by Dre koptelefoon man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk trouwens niet dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest. Ze kon immers moeilijk muziek aan doen daar achter de boekenkast.
Omdat het een mongool is. Wedden doe je om een krat pils niet zodat je zo'n lelijk plaatje moet krijgenquote:
Boeiend, doe niet zo zuur johquote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het een mongool is. Wedden doe je om een krat pils niet zodat je zo'n lelijk plaatje moet krijgen
Zij heeft de Chinese namaak versie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is Beats met een s man.
Graag gedaan.
Melo gaat er weer 40 scoren.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Sport 1 laat Knicks Pacers zien, terwijl Heat tegen Bulls er ook is.
Hou je muil joh. Ik heb kapsalonnetje geklapt netquote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
donder jij ff op met dat gelul over die muffe chinees van je. Ik ga voor pure kwaliteit.
Pure kwaliteit, pure kwaliteit.quote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
donder jij ff op met dat gelul over die muffe chinees van je. Ik ga voor pure kwaliteit.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil joh. Ik heb kapsalonnetje geklapt net
Jij moet rappert worden man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik een echo wil dan laat ik wel een waterput bouwen.
Ik zie net dat ik nog maar bar weinig op m'n rekening heb staan en dat de toeslagen laat vallen deze maand. Maar ff budgetteren deze week.quote:Op zondag 14 april 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb net gyros besteld, was niet te eten. Wat een kut weekend.
Cry me a river. Sterkte trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik een echo wil dan laat ik wel een waterput bouwen.
Nooit kapsalon gegeten?quote:
Ik heb opvallend veel doekoecentjes over ineens, flex is dat man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik nog maar bar weinig op m'n rekening heb staan en dat de toeslagen laat vallen deze maand. Maar ff budgetteren deze week.
quote:
Nee. Tegen de tijd dat dat 'in' was, was ik al lang gestopt met die smerige kebab vreten.quote:
Doe ff Strootman in een Ajax tenue ofzo. Dit is echt irritant.quote:
Haha. Homo.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Nee. Tegen de tijd dat dat 'in' was, was ik al lang gestopt met die smerige kebab vreten.
LR moet even online komen, anders kan ik het niet veranderenquote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe ff Strootman in een Ajax tenue ofzo. Dit is echt irritant.
Ja kk zooi hier. Hebben ze vanwege m'n master de extra kosten er deze maand onverwachts afgehaald. Leuke verassing als ze ineens een paar honderd euro van je rekening afhalen in de maand dat je ook nog je gemeente belastingen á 258 euro mag aftikken.quote:Op zondag 14 april 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb opvallend veel doekoecentjes over ineens, flex is dat man.
Wacht, ik maak wel wat.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LR moet even online komen, anders kan ik het niet veranderen
haha nog meer homoquote:Op zondag 14 april 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest er altijd van kotsen na 't stappen.
Pussyquote:Op zondag 14 april 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest er altijd van kotsen na 't stappen.
Ik word altijd een beetje bang van die bakjes patat van zo'n shoarmaboer. Op 1 of andere manier is 't toch heel moeilijk om normale friet te maken voor die mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ook nog nooit gehad.. moet er niet aan denken gesmolten kaas, friet en kebab in 1 bakje
Als ik het eens eet, eet ik het met kip.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ook nog nooit gehad.. moet er niet aan denken gesmolten kaas, friet en kebab in 1 bakje
quote:
Sinds ik respectievelijk jullie zus en moeder gebeft heb, heb ik vaker last van spontane kokhalsneigingen. Ach...je leert er mee leven, maar leuk is anders idd.quote:
Wat is de laatste keer dat jij iemand gebeft hebt?quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Sinds ik respectievelijk jullie zus en moeder gebeft heb, heb ik vaker last van spontane kokhalsneigingen. Ach...je leert er mee leven, maar leuk is anders idd.
doe ff normaal joh kklijerquote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Sinds ik respectievelijk jullie zus en moeder gebeft heb, heb ik vaker last van spontane kokhalsneigingen. Ach...je leert er mee leven, maar leuk is anders idd.
Vorige week zaterdag.quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat jij iemand gebeft hebt?
1 keer gehad, nog nooit zo erg aan de schijt geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Candy Crush die ff reclame maakt.quote:
Weddenschapje verloren zie ik? Hoe lang moet je die UI houden?quote:
HMF 200.000 euro kwijt met zijn bet op feyenoord kampioenquote:Op zondag 14 april 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Vitesse wordt 2e trouwens. Feyenoord wint niet van Vitesse.
Oke.quote:Op zondag 14 april 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Ach, die heeft nog miljarden over.quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF 200.000 euro kwijt met zijn bet op feyenoord kampioen
4 speelrondes en hij kan wegquote:Op zondag 14 april 2013 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weddenschapje verloren zie ik? Hoe lang moet je die UI houden?
Vitesse won ook niet van Roda, ik geef Feyenoord wel een goeie kans in de kuip.quote:Op zondag 14 april 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HMF 200.000 euro kwijt met zijn bet op feyenoord kampioen
Hm, dat is waar. Maar Vitesse doet het uit beter dan thuis. Het kan alle kanten op, maar ik gok op Vitesse.quote:Op zondag 14 april 2013 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vitesse won ook niet van Roda, ik geef Feyenoord wel een goeie kans in de kuip.
Ik geloof dat Tom een jaar lang een Ajax UI mag dragen.quote:
Als Feyenoord speelt zoals vandaag wordt het inderdaad vites. Maar de bal is rond e.d.quote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Maar Vitesse doet het uit beter dan thuis. Het kan alle kanten op, maar ik gok op Vitesse.
Is jouw UI nu dat Pieters raam?quote:Op zondag 14 april 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is over 13 dagen kampioen, groetjes.
AZ - PSV = Winst AZ
Feyenoord Vitesse = Gelijk
Ajax wint van Heerenveen.
Ajax haalt schaal op in Breda.
Nu pas is het sneu?quote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die PSV-obsessie van Stijn neemt sneue vormen aan.
quote:
Altijd al, maar hij draaft het echt te hard door.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die PSV-obsessie van Stijn neemt sneue vormen aan.
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Maarre, staan er al gasten bij de Herdgang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |