Dan is het slechte bet van joun kant.quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
Geo hij doet ook aan fitness en voetbal
Maar hij heeft niet getraind voor de 10 km
[ afbeelding ]
Ja oke, maar het is dus geen couch potatoquote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar hij is geblesseerd, dus dacht dat hij het nooit zou redden binnen de 50 minquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het slechte bet van joun kant.
Iemand die sport kan 10km echt easy uitrennen op beetje snelheid
Ah danquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hij is geblesseerd, dus dacht dat hij het nooit zou redden binnen de 50 min
Best knap.quote:Op zondag 14 april 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat ik er vanuit ga dat ze verliezen dan kan het allemaal mee vallen inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nergens voor nodig man. Het kan alleen maar goed uitpakken voor jullie.
CSKA volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar speelt Bakkal eigenlijk nu? Ik zag z'n doelpunten tegen Ajax![]()
Rusland toch?quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet het ook eens gaan doen wat lopen, eerst goede schoenen kopen maar ben bang dat het niks wordt. Ik ben meer van het sprinten.. Krijg overal last van lang lopen.. kramp in mijn kuiten, een pees aan de onderkant van mijn voet, mijn kuiten die vol lopen, shin splint heb ik ook al gehad vorig jaar pffquote:Op zondag 14 april 2013 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach ja, dan loop ik volgend jaar makkelijker de 10 van Rotterdam
Dinamo Moskou.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch jammer dat dat nooit helemaal iets geworden is. Een van de weinige echte spelers uit de jeugd.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:
Jammer, was wel een prima Eredivisie speler. Weten jullie ook hoe hij het daar doet? Basisspeler?quote:
Kwam ook uit Eindhoven volgens mij.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toch jammer dat dat nooit helemaal iets geworden is. Een van de weinige echte spelers uit de jeugd.
Ah, okequote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dinamo Moskou.
Al is 'spelen' een relatief begrip.
En inderdaad; dat was de irritantste PSVer die ik ooit heb meegemaakt
Nou er zijn nog wel irritantere spelers te vinden. Zag net weer die Afellay met zijn "4x Amsterdam"quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dinamo Moskou.
Dan zou ik niet gaan lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet het ook eens gaan doen wat lopen, eerst goede schoenen kopen maar ben bang dat het niks wordt. Ik ben meer van het sprinten.. Krijg overal last van lang lopen.. kramp in mijn kuiten, een pees aan de onderkant van mijn voet, mijn kuiten die vol lopen, shin splint heb ik ook al gehad vorig jaar pff
Uit armoe naar Dinamo vertrokken, en al binnen paar weken op een zijspoor beland door trainerswissels.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jammer, was wel een prima Eredivisie speler. Weten jullie ook hoe hij het daar doet? Basisspeler?
Smerige speler ja..quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dinamo Moskou.
Ik mag toch er van uitgaan dat dat nu genezen isquote:
Allah vind niet goedquote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een beetje?![]()
Die gozer was bijna elke dag aan het stappen. Rookte en dronk zich kapot.
Niet iedere Marokkaan is streng gelovig?quote:
Zo slecht was hij niet hoor. Beter dan Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een beetje?![]()
Zonde toch wel, als ik Van der Gijp op tv zie ook denk ik toch van, had die die 10-15 jaar toch even je best gedaan met al het talent wat je had, nu moet hij 2 keer in de week de latente homo uithangenquote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een beetje?![]()
Niet? Oh.. dacht van wel.quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet iedere Marokkaan is streng gelovig?
dan loop je verkeerd en heb je verkeerde schoenenquote:Op zondag 14 april 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet het ook eens gaan doen wat lopen, eerst goede schoenen kopen maar ben bang dat het niks wordt. Ik ben meer van het sprinten.. Krijg overal last van lang lopen.. kramp in mijn kuiten, een pees aan de onderkant van mijn voet, mijn kuiten die vol lopen, shin splint heb ik ook al gehad vorig jaar pff
Hij heeft genoeg geld hoorquote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde toch wel, als ik Van der Gijp op tv zie ook denk ik toch van, had die die 10-15 jaar toch even je best gedaan met al het talent wat je had, nu moet hij 2 keer in de week de latente homo uithangen
Bakkal was echt een baas in grote wedstrijden, maar dat was het ook wel. Bij PSV kon hij nooit meerdere wedstrijden achterelkaar goed spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet hoor. Beter dan Strootman.
Had hij echt zoveel talent?quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde toch wel, als ik Van der Gijp op tv zie ook denk ik toch van, had die die 10-15 jaar toch even je best gedaan met al het talent wat je had, nu moet hij 2 keer in de week de latente homo uithangen
Dat 2e wist ik, dat eerste was ik al bang voor .. maar of dat zelf 'makkelijk' te corrigeren is ik betwijfel hetquote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan loop je verkeerd en heb je verkeerde schoenen
13th streamquote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
13th stream is kut, iemand een andere stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |