Willems rood denk ik.. zal kaarten regenen iig.quote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal van PSV afhangen, die moeten, kijken of ze ook durven
Ik verwacht eerder Toivonen 2x geelquote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Willems rood denk ik.. zal kaarten regenen iig.
Daar waar Strootman tot het vervelende toe (En vaak ook onnodig) blijft gaan, en overal wil staan. Is Bakkal juist een extreem luie middenvelder. Welke meeverdedigen als last ziet en een wedstrijd lang loert op een mogelijkheden.quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welke spelers kan je Strootman dan vergelijken?
quote:Op zondag 14 april 2013 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik aan PSV denk, denk ik wel een een huilende Strootman, een geirriteerde v. Bommel en een chagrijnige Advocaat. Dus ik moet ze wel gelijk geven.![]()
Strootman laat ook vaak zat zijn mannetje lopen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar waar Strootman tot het vervelende toe (En vaak ook onnodig) blijft gaan, en overal wil staan. Is Bakkal juist een extreem luie middenvelder. Welke meeverdedigen als last ziet en een wedstrijd lang loert op een mogelijkheden.
Als je nou eens meer weerwoord dan een one-liner zou geven... Hier kan ik niks mee, daarbij kopieer je gewoon de kritiek welke Van Bommel krijgt.quote:Op zondag 14 april 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman laat ook vaak zat zijn mannetje lopen.
Ik vind Strootman een dynamische middenvelder die echt niet zoveel verdedigd als jij zegt. Daarbij heeft hij aanvallend ook al helemaal geen waarde en komt hij gewoon tekort.quote:Op zondag 14 april 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nou eens meer weerwoord dan een one-liner zou geven... Hier kan ik niks mee, daarbij kopieer je gewoon de kritiek welke Van Bommel krijgt.
Wat doet hij wel in jouw optiek?quote:Op zondag 14 april 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Strootman een dynamische middenvelder die echt niet zoveel verdedigd als jij zegt. Daarbij heeft hij aanvallend ook al helemaal geen waarde en komt hij gewoon tekort.
Een hoop gezeur tegen de scheids en gefrustreerd rondlopen. Daarbij voetbalt hij aardig mee in balbezit, maar blinkt niet uit.quote:Op zondag 14 april 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doet hij wel in jouw optiek?Hij verdedigd niet mee, laat zijn mannetje lopen en brengt aanvallend niks. Wat blijft er dan nog over?
Hij is verdedigende middenvelder die gedwongen wordt meer te doen dan hij echt goed kan en dat is bal afpakken en inleveren bij eentje van dezelfde kleur.quote:Op zondag 14 april 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Strootman een dynamische middenvelder die echt niet zoveel verdedigd als jij zegt. Daarbij heeft hij aanvallend ook al helemaal geen waarde en komt hij gewoon tekort.
Maar ze spelen met 2 VM's dus moet er eentje dynamisch zijn. En dat is Strootman dan. Strootman kan op VM nog best waarde zijn als hij dan echt in die rol gaat spelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is verdedigende middenvelder die gedwongen wordt meer te doen dan hij echt goed kan en dat is bal afpakken en inleveren bij eentje van dezelfde kleur.
Dat klopt ja, altijd goed als je 4 VM's in je selectie hebt en geen rechtsbackquote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze spelen met 2 VM's dus moet er eentje dynamisch zijn. En dat is Strootman dan. Strootman kan op VM nog best waarde zijn als hij dan echt in die rol gaat spelen.
Goede balans in die selectie jaquote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ja, altijd goed als je 4 VM's in je selectie hebt en geen rechtsback
Wat is veel? 10-15 zal wel lukken denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop dat er een club zo gek is om veel geld neer te leggen voor Strootman, want dat heeft PSV nodig met al die dure aankopen
10 miljoen ofzo kan je wel krijgen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop dat er een club zo gek is om veel geld neer te leggen voor Strootman, want dat heeft PSV nodig met al die dure aankopen
Weer piemels gepost?quote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
weet ik niet, gaat hij zo dm-en verwacht ik.
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.quote:
Succesquote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.
Ik ga weer leren. Einde bericht
Succes.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.
Ik ga weer leren. Einde bericht
Geen succes. Later.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er vandoor, fijne wedstrijd allemaal!![]()
Ik spreek troll jullie PSV'ers vanavond wel weer.
Geen PSV-Ajax kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
heerlijk dagje vandaag, lekker buiten fr-rkc kijken en vanmiddag ook nog chelsea-man city
Die wedstrijd gaat sowieso tegenvallen joh.quote:
Maar het is Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat sowieso tegenvallen joh.
ajax boeit mij dus echt geen donderquote:
Ik wist niet dat je anders geaard was.quote:
Ja 15 dan.. ook om het verlies op Matavz en Mertens en Wijnaldum een beetje te dekken. Maarja die Brands kan niet onderhandelenquote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is veel? 10-15 zal wel lukken denk ik
Je moeder klaagde gister anders niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je anders geaard was.
Oost Indisch doof he.quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moeder klaagde gister anders niet.
Jammer hoorquote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ajax boeit mij dus echt geen donder. Net als psv.
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe verdenk ik je ervan een kloon van Ajacied422 te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |