Weer piemels gepost?quote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
weet ik niet, gaat hij zo dm-en verwacht ik.
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.quote:
Succesquote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.
Ik ga weer leren. Einde bericht
Succes.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mysterieus plaatje. Had ze een leuter? Zat ie in d'r kont? Ga zo maar door. Al met al was het kunstwerk te modern voor de FA's en is hij daarom gezuiverd.
Ik ga weer leren. Einde bericht
Geen succes. Later.quote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er vandoor, fijne wedstrijd allemaal!![]()
Ik spreek troll jullie PSV'ers vanavond wel weer.
Geen PSV-Ajax kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
heerlijk dagje vandaag, lekker buiten fr-rkc kijken en vanmiddag ook nog chelsea-man city
Die wedstrijd gaat sowieso tegenvallen joh.quote:
Maar het is Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat sowieso tegenvallen joh.
ajax boeit mij dus echt geen donderquote:
Ik wist niet dat je anders geaard was.quote:
Ja 15 dan.. ook om het verlies op Matavz en Mertens en Wijnaldum een beetje te dekken. Maarja die Brands kan niet onderhandelenquote:Op zondag 14 april 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is veel? 10-15 zal wel lukken denk ik
Je moeder klaagde gister anders niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je anders geaard was.
Oost Indisch doof he.quote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moeder klaagde gister anders niet.
Jammer hoorquote:Op zondag 14 april 2013 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ajax boeit mij dus echt geen donder. Net als psv.
Waarom?quote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Af en toe verdenk ik je ervan een kloon van Ajacied422 te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |