Haat jij Stijn ook?quote:Op zondag 14 april 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat geen aparte uitspraken. Het is gewoon waarheid. En Stijn haat mij.
Was serieus, maar laat dan maar.quote:
Niggah whut?quote:An Oregon man was arrested and sentenced to 30 days in jail for collecting rainwater on his property.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
JAAAAA! JAJAJAJA!!! JAAAJAJAJAJAJAJAJAJJA!![]()
FRANKIE DE BOER! FRANKIE DE BOER! FRANKIE FRANKIE FRANKIE DE BOER!
![]()
Ja dat is ie.. zo goed zijn de spelers niet maar hij laat ze geweldig spelen en 3x op rij zo'n comeback. Alleen maar respect.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geef toe, het is een fucking held.
ga door! ga door!quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is ie.. zo goed zijn de spelers niet maar hij laat ze geweldig spelen en 3x op rij zo'n comeback. Alleen maar respect.
Maar doe ff dat gegeil in het ajax topic aub.
Jammer dit ja.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doen jullie kut mods laat dat PSV topic met rust
Dat roept hij elk seizoen weer.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom huil je? Jij riep maanden gelden al met je laffe kop dat het niks ging worden met PSV.
Een realist kan ook gewoon zich kut voelen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom huil je? Jij riep maanden gelden al met je laffe kop dat het niks ging worden met PSV.
Hij heeft er kijk op.quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh. Van Hoorn, hij is niet voor niks bij het Nederlands elftal gehaald.quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer een kans
Brands zal wel een aanvaller halen.
quote:
EINDHOVEN WARZONEquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Prachtig vroeg verjaardagscadeau dit. Ik ga er maar even buiten Fok! van na genieten. Aju en tot ooit.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Prachtig vroeg verjaardagscadeau dit. Ik ga er maar even buiten Fok! van na genieten. Aju en tot ooit.
hahaha fuck hequote:'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
wel ff schrikken dit, een speler mag niet?quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pure kanker, kijk maar naar mijn UI naam
waarom doe je ditquote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pure kanker, kijk maar naar mijn UI naam
Geen idee, zal het LR vragen, ik moet nu elke keer 2x kijken of het niet Jordiii isquote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel ff schrikken dit, een speler mag niet?
Donderdag kwam er een trailer met HEAT - BULLS, maar blijkbaar hebben ze het snel veranderd want King James speelt niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Sport 1 laat Knicks Pacers zien, terwijl Heat tegen Bulls er ook is.
Gewoon op der iPhone toch, met van die kekke witte oortjes.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk trouwens niet dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest. Ze kon immers moeilijk muziek aan doen daar achter de boekenkast.
Beats by Dre koptelefoon man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk trouwens niet dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest. Ze kon immers moeilijk muziek aan doen daar achter de boekenkast.
Omdat het een mongool is. Wedden doe je om een krat pils niet zodat je zo'n lelijk plaatje moet krijgenquote:
Boeiend, doe niet zo zuur johquote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het een mongool is. Wedden doe je om een krat pils niet zodat je zo'n lelijk plaatje moet krijgen
Zij heeft de Chinese namaak versie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is Beats met een s man.
Graag gedaan.
Melo gaat er weer 40 scoren.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Sport 1 laat Knicks Pacers zien, terwijl Heat tegen Bulls er ook is.
Hou je muil joh. Ik heb kapsalonnetje geklapt netquote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
donder jij ff op met dat gelul over die muffe chinees van je. Ik ga voor pure kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |