wel ff schrikken dit, een speler mag niet?quote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pure kanker, kijk maar naar mijn UI naam
waarom doe je ditquote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pure kanker, kijk maar naar mijn UI naam
Geen idee, zal het LR vragen, ik moet nu elke keer 2x kijken of het niet Jordiii isquote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel ff schrikken dit, een speler mag niet?
Donderdag kwam er een trailer met HEAT - BULLS, maar blijkbaar hebben ze het snel veranderd want King James speelt niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Sport 1 laat Knicks Pacers zien, terwijl Heat tegen Bulls er ook is.
Gewoon op der iPhone toch, met van die kekke witte oortjes.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk trouwens niet dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest. Ze kon immers moeilijk muziek aan doen daar achter de boekenkast.
Beats by Dre koptelefoon man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk trouwens niet dat Anne Frank een belieber zou zijn geweest. Ze kon immers moeilijk muziek aan doen daar achter de boekenkast.
Omdat het een mongool is. Wedden doe je om een krat pils niet zodat je zo'n lelijk plaatje moet krijgenquote:
Boeiend, doe niet zo zuur johquote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het een mongool is. Wedden doe je om een krat pils niet zodat je zo'n lelijk plaatje moet krijgen
Zij heeft de Chinese namaak versie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is Beats met een s man.
Graag gedaan.
Melo gaat er weer 40 scoren.quote:Op zondag 14 april 2013 19:11 schreef mrstylo het volgende:
Sport 1 laat Knicks Pacers zien, terwijl Heat tegen Bulls er ook is.
Hou je muil joh. Ik heb kapsalonnetje geklapt netquote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
donder jij ff op met dat gelul over die muffe chinees van je. Ik ga voor pure kwaliteit.
Pure kwaliteit, pure kwaliteit.quote:Op zondag 14 april 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
donder jij ff op met dat gelul over die muffe chinees van je. Ik ga voor pure kwaliteit.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je muil joh. Ik heb kapsalonnetje geklapt net
Jij moet rappert worden man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik een echo wil dan laat ik wel een waterput bouwen.
Ik zie net dat ik nog maar bar weinig op m'n rekening heb staan en dat de toeslagen laat vallen deze maand. Maar ff budgetteren deze week.quote:Op zondag 14 april 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb net gyros besteld, was niet te eten. Wat een kut weekend.
Cry me a river. Sterkte trouwens.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik een echo wil dan laat ik wel een waterput bouwen.
Nooit kapsalon gegeten?quote:
Ik heb opvallend veel doekoecentjes over ineens, flex is dat man.quote:Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik nog maar bar weinig op m'n rekening heb staan en dat de toeslagen laat vallen deze maand. Maar ff budgetteren deze week.
quote:
Nee. Tegen de tijd dat dat 'in' was, was ik al lang gestopt met die smerige kebab vreten.quote:
Doe ff Strootman in een Ajax tenue ofzo. Dit is echt irritant.quote:
Haha. Homo.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Nee. Tegen de tijd dat dat 'in' was, was ik al lang gestopt met die smerige kebab vreten.
LR moet even online komen, anders kan ik het niet veranderenquote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe ff Strootman in een Ajax tenue ofzo. Dit is echt irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |