Ja kk zooi hier. Hebben ze vanwege m'n master de extra kosten er deze maand onverwachts afgehaald. Leuke verassing als ze ineens een paar honderd euro van je rekening afhalen in de maand dat je ook nog je gemeente belastingen á 258 euro mag aftikken.quote:Op zondag 14 april 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb opvallend veel doekoecentjes over ineens, flex is dat man.
Wacht, ik maak wel wat.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LR moet even online komen, anders kan ik het niet veranderen
haha nog meer homoquote:Op zondag 14 april 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest er altijd van kotsen na 't stappen.
Pussyquote:Op zondag 14 april 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest er altijd van kotsen na 't stappen.
Ik word altijd een beetje bang van die bakjes patat van zo'n shoarmaboer. Op 1 of andere manier is 't toch heel moeilijk om normale friet te maken voor die mensen.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ook nog nooit gehad.. moet er niet aan denken gesmolten kaas, friet en kebab in 1 bakje
Als ik het eens eet, eet ik het met kip.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ook nog nooit gehad.. moet er niet aan denken gesmolten kaas, friet en kebab in 1 bakje
quote:
Sinds ik respectievelijk jullie zus en moeder gebeft heb, heb ik vaker last van spontane kokhalsneigingen. Ach...je leert er mee leven, maar leuk is anders idd.quote:
Wat is de laatste keer dat jij iemand gebeft hebt?quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Sinds ik respectievelijk jullie zus en moeder gebeft heb, heb ik vaker last van spontane kokhalsneigingen. Ach...je leert er mee leven, maar leuk is anders idd.
doe ff normaal joh kklijerquote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Sinds ik respectievelijk jullie zus en moeder gebeft heb, heb ik vaker last van spontane kokhalsneigingen. Ach...je leert er mee leven, maar leuk is anders idd.
Vorige week zaterdag.quote:Op zondag 14 april 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat jij iemand gebeft hebt?
1 keer gehad, nog nooit zo erg aan de schijt geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Candy Crush die ff reclame maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |