Nu weer wel maar viel voor zijn tv carrière best tegen, dat plezier is maar schijnquote:Op zondag 14 april 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg geld hoorEn genoeg plezier
Niks mis mee.quote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zal maar zo'n clown als uithangbord voor je club hebbben.
Hij was altijd goed tegen Ajaxquote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal was echt een baas in grote wedstrijden, maar dat was het ook wel. Bij PSV kon hij nooit meerdere wedstrijden achterelkaar goed spelen.
Ja oké, maar zo zit hij nu eenmaal in elkaar. Mentaliteit is ook een kwaliteitquote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu weer wel maar viel voor zijn tv carrière best tegen, dat plezier is maar schijn
Was echt een hele goeie voetballer, ik weet nog dat hij goal maakte vanaf rechts buitenkant voet en Van Hanegem toen zei voor een programma dat het geluk was, toen ging Gijp met hem op de middencirkel staan en zei, ok zeg maar waar die moet en schoot de bal exact waar Van Hanegem zei en dat 3 keer, was echt prachtigquote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bakkal was echt een baas in grote wedstrijden, maar dat was het ook wel. Bij PSV kon hij nooit meerdere wedstrijden achterelkaar goed spelen.
[..]
Had hij echt zoveel talent?
Natuurlijk maar dan kan het toch wel zonde zijnquote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, maar zo zit hij nu eenmaal in elkaar. Mentaliteit is ook een kwaliteit
Dat is best bazig eigenlijk.quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was echt een hele goeie voetballer, ik weet nog dat hij goal maakte vanaf rechts buitenkant voet en Van Hanegem toen zei voor een programma dat het geluk was, toen ging Gijp met hem op de middencirkel staan en zei, ok zeg maar waar die moet en schoot de bal exact waar Van Hanegem zei en dat 3 keer, was echt prachtig
Is daar nog beeld van?quote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was echt een hele goeie voetballer, ik weet nog dat hij goal maakte vanaf rechts buitenkant voet en Van Hanegem toen zei voor een programma dat het geluk was, toen ging Gijp met hem op de middencirkel staan en zei, ok zeg maar waar die moet en schoot de bal exact waar Van Hanegem zei en dat 3 keer, was echt prachtig
Maar zoals Gijp zei tegen van Breukelen toen, is het ook zonde als iemand met een goede mentaliteit niet goed kan voetballen. Is hetzelfde.quote:Op zondag 14 april 2013 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dan kan het toch wel zonde zijn
psv gaat geen voorronde CL halenquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Als feyenoord wint en psv verliest vandaag.. dan gaat het nog moeilijk worden die 2e plek
Voor welke zender werd dat gemaakt? Misschien leuk om eens aan te vragen bij VI ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, was voor Voetbal80 meen ik dus wel een tijdje geleden
Vind ik niet, typisch voor hem om dat te zeggen maar hij weet wel beter, daarom is het ook een trieste man die vrolijk doet.quote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zoals Gijp zei tegen van Breukelen toen, is het ook zonde als iemand met een goede mentaliteit niet goed kan voetballen. Is hetzelfde.
Vara denk ik, was een programma van Spaan en Vermeeghenquote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor welke zender werd dat gemaakt? Misschien leuk om eens aan te vragen bij VI ofzo.
Ach zo zit hij in elkaar blijkbaarquote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, typisch voor hem om dat te zeggen maar hij weet wel beter, daarom is het ook een trieste man die vrolijk doet.
Ik zou zelfs plek twee maar vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Als feyenoord wint en psv verliest vandaag.. dan gaat het nog moeilijk worden die 2e plek
Bakkal vergelijken met Strootman.quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo slecht was hij niet hoor. Beter dan Strootman.
Van binnen is die kerel volgnes mij echt een wrak..quote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, typisch voor hem om dat te zeggen maar hij weet wel beter, daarom is het ook een trieste man die vrolijk doet.
Met welke spelers kan je Strootman dan vergelijken?quote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakkal vergelijken met Strootman.Het is bijna niet mogelijk om 2 middenvelders op te noemen welke meer van elkaar verschillen.
Klopt maar AZ kan ons 3 punten sponseren. Kan.quote:Op zondag 14 april 2013 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou zelfs plek twee maar vergeten![]()
![]()
Met zo'n programma op komt is dat echt heel lastig (in deze vorm).
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 14 april 2013 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van binnen is die kerel volgnes mij echt een wrak..die hele ik neem niks serieus, altijd blijven lachen houding is zo doorzichtig..
Zo denk ik dus ook over zijn carriere, gewoon bang om te falen ofso dus dan maar half assed omgaan en de clown uit hangen zodat mensen zeggen 'had hij maar.. ' 'hij had zoveel talent.. '
Tsjah, als dat je hoop isquote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt maar AZ kan ons 3 punten sponseren. Kan.
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 14 april 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet wat als je ploeg zelf niet goed genoeg is ..
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 14 april 2013 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yo Tarado. Beetje vertrouwen voor vanmiddag?
Zo zo! wat een uitspraken van een PSV'er.quote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop niet dat Ajax tactisch op (minimaal) een gelijkspelletje gaat spelen, ik wil een wedstrijd zien, geen schaakspel.
Dat zal van PSV afhangen, die moeten, kijken of ze ook durvenquote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop niet dat Ajax tactisch op (minimaal) een gelijkspelletje gaat spelen, ik wil een wedstrijd zien, geen schaakspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |