SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Mijn baard is te episch om bevelen op te volgen.quote:
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een kans maakt tegen het opgepompte lijf van drommel?
Ik zet mijn geld op mezelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel eens een royal rumble willen zien met veel verschillende FOK!kers. Ben benieuwd wie er zou winnen.
Picsquote:
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.
Mag ook wel een man hoor, ff vernederenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard is te episch om bevelen op te volgen.
Maar ik zal jou wel tegen een knap meisje zetten.
[..]
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.
Hmmquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, zo laat ik mijn aanwezigheid gelden
Dan zet ik je wel tegen Huppel ofzo.quote:
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ook wel een man hoor, ff vernederen
Maar die persoon die elke dag op de bank zit of in de kroeg kan wel van nature meer aanleg hebben, snellere reflexen hebben en over een betere techniek beschikken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogenquote:
Zie whatsappquote:
Nee joh. De blik jwz!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogen
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zet ik je wel tegen Huppel ofzo.
[..]
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.
[..]
[ afbeelding ]
gek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogen
Ik ook dus dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.
Ja uhm zwak voor mooie ogen, dan voel ik mij ongemakkelijk en verlegen enzquote:
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die persoon die elke dag op de bank zit of in de kroeg kan wel van nature meer aanleg hebben, snellere reflexen hebben en over een betere techniek beschikken.
Jaquote:
Lever maar in, je geld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.
traintquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.
Oja engels modus haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
traint![]()
Pure krachttraining wil echt niet zeggen dat iemand ook kan winnen in een gevecht.
Maar je hebt trainen als in puur kracht trainen, en trainen als in echt vechttechnieken trainen he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.
da's kutquote:
Verdomme waarom denk ik nu meteen aan een testcoureur?quote:
Ik doel specifiek op iemand die helemaal niet traint he. Nu haal je jezelf aan als iemand die een vechtsport traint en ja, daar vergroot je je kansen wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt trainen als in puur kracht trainen, en trainen als in echt vechttechnieken trainen he.
Ik weet van mezelf dat ik het nu zou afleggen tegen iemand die misschien minder getraind is qua techniek maar grotere kracht en snelheid heeft.
Maar ben er vrij zeker van dat ik tegen een ongetraind iemand die wel elke dag aan de gewichten hangt weinig moeite zal hebben.
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doel specifiek op iemand die helemaal niet traint he. Nu haal je jezelf aan als iemand die een vechtsport traint en ja, daar vergroot je je kansen wel mee natuurlijk.
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hij
Dat zit ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.
Ook dat deed Roykequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.
Bitch, ik was echt goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hij
Nadruk op wasquote:
je wil een testritje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme waarom denk ik nu meteen aan een testcoureur?![]()
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadruk op was![]()
Ik was vroeger ook echt goed in turnen. Is nu ook weinig meer van over
Ik zwijg nu wel evenquote:
Ik ben stiekem best verbaasd over hoe lenig ik nog benquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.
Je kunt je eigen hoofd niet aanraken, wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.
Niet meer met mijn been gestrekt nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je eigen hoofd niet aanraken, wat?
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer met mijn been gestrekt nee.
Ik heb geen haar om te kammenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.
dat maakt het lastiger jaquote:
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer met mijn been gestrekt nee.
There's an app for thatquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, kun je mij helpen met het opstellen van de gevechten voor Dqodje?
Ik heb 32 users geselecteerd en ze een nummer gegeven van 1-32.
Kun jij paren maken?
Srsly?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun jij paren maken?
Ze nemen ons gevecht helemaal overquote:
daar wil je geen antwoord op denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?
Wie doen er allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun jij paren maken?
Juist welquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar wil je geen antwoord op denk ik![]()
We hebben niet allemaal werk te doen. Ik moet me ook zien te vermaken.quote:
Ja triest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze nemen ons gevecht helemaal over
scheenbeenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?
Wij zijn sowieso main fightquote:
Wij winnen van de rest, sowieso 2 bazen zoals wij. Vrdm.quote:
Shit, daar gingen mn leuke reply'squote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist wel![]()
Ik zit al met een aantal leuke reply's in mijn hoofd namelijk
Onze deelname is eigenlijk overbodig aangezien men toch wel weet dat de rest dan geen kans meer maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wij winnen van de rest, sowieso 2 bazen zoals wij. Vrdm.
Zal ik je trainen zoals mijn Sifu dat deed?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shit, daar gingen mn leuke reply's![]()
Tijdje terug moest Y de split oefenen voor zn breakdancen. Hij zat zeker nog 30-40 cm boven de grond dus ik had commentaar.
Zegt hij doe jij het dan als je het beter kan.
Ik zat 15-20 cm boven de grond. Y was helemaal verbaasd en ik ook wel.
Stiekem wil ik de split wel weer kennen, moet te trainen zijn.
30 man strijden om 1 plek tegen de winnaar van jullie partij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onze deelname is eigenlijk overbodig aangezien men toch wel weet dat de rest dan geen kans meer maakt.
Ik heb het idee dat dat een pijnlijke training zal zijn. En dan ook nog een pijn die ik niet fijn ga vinden. Dus neequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je trainen zoals mijn Sifu dat deed?
Maar het was al duidelijk dat Tam ging winnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 man strijden om 1 plek tegen de winnaar van jullie partij.
Ja, hij was nog van de oude stempel he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat een pijnlijke training zal zijn. En dan ook nog een pijn die ik niet fijn ga vinden. Dus nee
Ik pas!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, hij was nog van de oude stempel he.
Pijn is fijn enzo.
hopen dat dat niet boven een amsterdammertje gebeurt danquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas!!
Zodra ik weer ga skeeleren zal ik vast wel een keer heel charmant op mn bek gaan en met mijn mazzel zal dat dmv in een split zakken gaan ofzo
Zeg konijntje ik vin jou lievquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het was al duidelijk dat Tam ging winnen
Niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hopen dat dat niet boven een amsterdammertje gebeurt dan
Ik heb heul geen vliegje op mn neusquote:
Hopen dat er dit keer wel beelden van zijn dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas!!
Zodra ik weer ga skeeleren zal ik vast wel een keer heel charmant op mn bek gaan en met mijn mazzel zal dat dmv in een split zakken gaan ofzo
Dit keer wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hopen dat er dit keer wel beelden van zijn dan.
als je dan nog eens gefist wil worden is jouw reactie of het dan met twee handen mag omdat je anders niks meer voeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik heb heul geen vliegje op mn neus
Oh ja, dat kunnen we ook niet hebben natuurlijk!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
als je dan nog eens gefist wil worden is jouw reactie of het dan met twee handen mag omdat je anders niks meer voelt
Oh ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer wel?
Ik ben vorige keer NIET gevallen!! c_a wel
pfieuwquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat kunnen we ook niet hebben natuurlijk!!
Gelukkig zijn er niet veel amsterdammertjes te vinden in Gorinchem
Dit keer ga ik dus gewoon met full protection over straat hequote:
Al doof?quote:
Mietjequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer ga ik dus gewoon met full protection over straat he
Ga je mee skeeleren?quote:
Yeahquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is goed, als het goed is moeten mijn skeelers nog ergens hier rondslingeren.
en chipsquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah![]()
En dan daarna op de bank met HJ en Don Vito Corleone?
Ik doe 1x per jaar lief tegen jou he!! This was it!!quote:
En dipsaus!!quote:
Kak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe 1x per jaar lief tegen jou he!! This was it!!
[..]
En dipsaus!!
Als ik vaker lief zou doen raak je alleen maar in de war hoorquote:
Jij doet de laatste tijd eigenlijk best lief.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik vaker lief zou doen raak je alleen maar in de war hoor![]()
Vraag maar aan Roy
Geef toe, je vindt het doodsengquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij doet de laatste tijd eigenlijk best lief.
Oh, dat moeten we ook niet hebben..quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik vaker lief zou doen raak je alleen maar in de war hoor![]()
Vraag maar aan Roy
Ik merk daar anders niks vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij doet de laatste tijd eigenlijk best lief.
Jou vind ik het dan ook niet waard om lief tegen te doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik merk daar anders niks van![]()
En dat terwijl ik jou niks misdaan heb!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou vind ik het dan ook niet waard om lief tegen te doen
Hmm daar moet verandering in gebracht wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik ken geen angst meer, ik ben helemaal Zen tegenwoordig.
Koffie, had je je nou geschoren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik jou niks misdaan heb!
Dat heeft de barbier gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie, had je je nou geschoren?
You can'tquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm daar moet verandering in gebracht worden
Ik laat mijn volle baard staan voor vanavond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft de barbier gedaan
Eergister
barbier is mijn tweede achternaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft de barbier gedaan
Eergister
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb morgen namelijk al wat en dan moet ik van het 1 naar het ander racen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat mijn volle baard staan voor vanavond.
Oh herkenbaar, althans geen salaris maar gewoon de kinderbijslag die ik nog steeds niet binnen hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had het echt tof gevonden als ze mijn miezerige salaris gewoon voor het weekend hadden gestortkrenterige hoerehufters
Dan klopt er weer eens iets niet hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, althans geen salaris maar gewoon de kinderbijslag die ik nog steeds niet binnen heb
Gewoon komen man, is gezellig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb morgen namelijk al wat en dan moet ik van het 1 naar het ander racen!
Dat klopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan klopt er weer eens iets niet hoor
Tuurlijk, dat weet je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik dan bij iemand crashen vanavond?
Whehehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
21u he?
In dat geval moet ik opschieten...
Afscheid.quote:
Oke .. dagquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zie je straks.
[..]
Afscheid.
C-M gaat naar het buitenland ofzo en dus moet er afscheid worden genomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen kut van, wees wat specifieker
C_M gaat een tijdje overzees werken en straks afscheid van haar nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen kut van, wees wat specifieker
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C-M gaat naar het buitenland ofzo en dus moet er afscheid worden genomen
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M gaat een tijdje overzees werken en straks afscheid van haar nemen.
captain maximum geloof ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waar moet ik C-M van kennen eigenlijk
Ik kan de afkorting niet plaatsen
Het zegt je nog steeds niks?quote:
Ghehequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de naam wel eens voorbij zien komen.... Maar daar mee is dan ook wel alles mee gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GheheKutspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk!quote:
Opgeven? Nee!! Nooit!!quote:
Ik ga zo koffie maken anders donder ik in slaapquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zo verder met de Soprano's kijken
Doe jij ook mee dan?quote:
Helaas, het zit al vol!!quote:
niet meer scheren dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De schaamluis wordt met uitsterven bedreigd!!
Dat is echt absoluut helemaal geen optie!!quote:
waxkutje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is echt absoluut helemaal geen optie!!
Neuken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn boy Michael op Youtube inspireerd me mateloos. Ik zweer nog even en mn piemel valt er af en ik krijg een stel tieten.
Vertel, waar ben je beter in geworden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Kookkunsten gaan naar een new leven, ik zeg je
Nee, gewoon scherenquote:
Jij bent op dreef vandaag!!quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, waar ben je beter in geworden?
Ja 150 kiloquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk net in je fobo en ik denk dat je dik bent, heb ik gelijk?
[ afbeelding ]
Amerikanen die kokenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn boy Michael op Youtube inspireerd me mateloos. Ik zweer nog even en mn piemel valt er af en ik krijg een stel tieten.
Sodejuquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus christus wat een achterlijke infantiele autistische klootzak ben jij ook eigenlijk ook he.
Echt zo'n irritant zuigertje, nergens goed voor, niemand die je mag. Kan je niet gewoon een trein gaan koppen ofzo? Of op zn minst uit deze reeks tiefen en vooral wegblijven!!
Net in het radio topic was je ook al zoekendequote:
Ik heb een paar keer iets soortgelijks gemaakt, maar dan zonder de cheddar.quote:
Ja sorry hoor, dat eeuwige geneuzel over squatten, zichzelf beter voelen dan de rest terwijl het duidelijk is dat ie geen reet voorstelt!!quote:
Alles in de gaten houden he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net in het radio topic was je ook al zoekende
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kontquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dat eeuwige geneuzel over squatten, zichzelf beter voelen dan de rest terwijl het duidelijk is dat ie geen reet voorstelt!!
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus christus wat een achterlijke infantiele autistische klootzak ben jij ook eigenlijk ook he.
Echt zo'n irritant zuigertje, nergens goed voor, niemand die je mag. Kan je niet gewoon een trein gaan koppen ofzo? Of op zn minst uit deze reeks tiefen en vooral wegblijven!!
Ik zat toevallig even te lurken daar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles in de gaten houden he?
Zoek eens zelf een leven
[..]
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kont
Dus ergens mja heeftie wel gelijk
Niet iedereen wil een beter levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kont
Dus ergens mja heeftie wel gelijk
Mensen die squatten > Mensen die niet squattenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat toevallig even te lurken daar.
Hij heeft gelijk dat ie zich verheven voelt boven de rest?
ow wauwquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overal tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow wauw
Die shit gebeurt hier ook dus
Niks mis met mijn leven hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een beter leven
Niet, vandaag was een kutdagquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met mijn leven hoor
Vandaag was een goede dag
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met mijn leven hoor
Vandaag was een goede dag
Jullie zitten niet echt op 1 lijn!!quote:
Ik heb mijn Sonos binnen... ik klaag nietquote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn Sonos binnen... ik klaag niet![]()
En ja ik had liever vanavond ook met jou een biertje gedaan
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn Sonos binnen... ik klaag niet![]()
En ja ik had liever vanavond ook met jou een biertje gedaan
Wat houdt jullie tegen om niet alsnog een pilsje te gaan doen?quote:
Tijd en afstand nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt jullie tegen om niet alsnog een pilsje te gaan doen?
Het feit dat ik dan een takke-eind moet rijden en niet kan drinkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt jullie tegen om niet alsnog een pilsje te gaan doen?
boek een hotel en plunder de mini-barquote:
Dat klinkt als een leuk planquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
boek een hotel en plunder de mini-bar
Cross naar Hoorn en vraag lief of je mag blijven slapen.quote:
Nodig Roy uit en biedt hem een slaapplaats in de schuur aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik dan een takke-eind moet rijden en niet kan drinken
Nu heb je geen bier?quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh
zo vaak drink ik het niet he...
Ja zoietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!!!!!!!
Bedoelde je dit met je eigen hoofd aanraken?
[ afbeelding ]
Dan heb je nog niet genoeg op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik heb wel bier maar het smaakt me nu toch niet
Coronaatje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik heb wel bier maar het smaakt me nu toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een coureurquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk plan
[..]
Cross naar Hoorn en vraag lief of je mag blijven slapen.
[..]
Nodig Roy uit en biedt hem een slaapplaats in de schuur aan.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Coronaatje?Lijkt me heerlijk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ik mijn smaak weer terug heb okKomt door het snot jonguh!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oequote:
Mooie degelijke gezinsautoquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
De meest lelijke auto ooit
De Multipla
Als ik een meeuw was zou ik express op schijten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
De Multipla
Iets wat ik vergeten ben in Zaffiequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Opels wel leuke auto's![]()
Vooral stations
Hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goffer Roy
Wat ben je ook een lul soms
Ik ben heel trots op de Redmobile
Que?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets wat ik vergeten ben in Zaffie
Die zijn zeker niet verkeerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb niks tegen opel hoor.
Ik zeg geen nee tegen een insignia station.
Neuken in een station of doelde je daar niet op?quote:
Daar doelde ik niet eens op neequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn zeker niet verkeerd
[..]
Neuken in een station of doelde je daar niet op?
vergeet de Cinquecento nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
De Multipla
Daarom ook wachten op mooi weer. Op de motorkap is makkelijker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet eens op nee![]()
Neuken in een auto vind ik toch wel een heel gedoe hoor
Verwarmde bipsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ook wachten op mooi weer. Op de motorkap is makkelijker.
in een zaffie kan dat makkelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet eens op nee![]()
Neuken in een auto vind ik toch wel een heel gedoe hoor
veel ruimte ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind Opels wel leuke auto's![]()
Vooral stations
Aub niet op het kerkhof bij mij "in mijn achtertuin". BVDquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou die parkeren op het kerkhof en in de fik steken met een molotov cocktail
die is zo klein die rij je zo een net gegraven graf in en dan valt het nog niet eens op als je de kist laat zakken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou die parkeren op het kerkhof en in de fik steken met een molotov cocktail
Ik zou er een vlot van maken danquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
die is zo klein die rij je zo een net gegraven graf in en dan valt het nog niet eens op als je de kist laat zakken.
en dan gaan zeilen in dat graf. Nog steeds ruimte zatquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en dan gaan zeilen in dat graf. Nog steeds ruimte zat
voor een vlot...quote:
Zou het helpen tijdens een zombiepocalyps?quote:
fax op z'n zeiltochtje: "i see dead people"quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou het helpen tijdens een zombiepocalyps?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
fax op z'n zeiltochtje: "i see dead people"
Shit weer geen seksquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
fax op z'n zeiltochtje: "i see dead people"
daar zou ik mijn geld niet opzettenquote:
When all else fails try necrophiliaquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar zou ik mijn geld niet opzetten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
When all else fails try necrophilia
Kutje wat foutquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
When all else fails try necrophilia
nofi maar aangezien het om fax gaat vind ik het qua fout-zijn nog wel meevallenquote:
nog fouterquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nofi maar aangezien het om fax gaat vind ik het qua fout-zijn nog wel meevallen
Ja maar ja maar ja maar!!quote:
Het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nofi maar aangezien het om fax gaat vind ik het qua fout-zijn nog wel meevallen
En jij over neukenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie begonnen over kerkhof en dode mensen hoor
Niks mis met neuken!!quote:
Lekker wijf ben je toch ook hequote:
Met lijken is ook niks mis hoor.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met lijken is ook niks mis hoor.
Lijken neuken wordt dan weer wat dubieuzer
Goede vraagquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is Vin eigenlijk? Die heb ik al de hele dag niet gezien
Die is aan het sletten hoorquote:
Het gaat over lijken neuken en jij denkt aan vin.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is Vin eigenlijk? Die heb ik al de hele dag niet gezien
Maar met wiequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is aan het sletten hoor![]()
Moet wel
Ik probeerde van onderwerp te veranderenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat over lijken neuken en jij denkt aan vin.
Voelde die zo koud aan?
Geen idee, hij reageert niet op whatsappquote:
over seks met lijken, na een zeiltochtje in zijn autootje op een kerkhof?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar!!
Fax was even een tijdje wel heel erg met opmerkingen hoor
zo hardquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gaat over lijken neuken en jij denkt aan vin.
Voelde die zo koud aan?
Nee dat niet maar die kon zelfs een van een opmerking over poepen nog iets fout seksueels makenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
over seks met lijken, na een zeiltochtje in zijn autootje op een kerkhof?
Er zijn er die poepen geil vinden hequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet maar die kon zelfs een van een opmerking over poepen nog iets fout seksueels maken
Faxie?quote:
Wat?quote:
Niks mis met blond jaquote:
het was leuk tot en met heerlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh oh oh ik vind mezelf weer heerlijk gemeen
Niet hiehier!!quote:
Die status van mij over bh-loos door het leven gaan.quote:
dat dusquote:
waarom zou je een stalker op fb toevoegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Status: FREEEDOMMMMMMMMMMMMM met deze link erbij: http://www.rtl.nl/compone(...)15/de-bh-kan-uit.xml
Reactie stalker: Gooi ze maar los,ik ben er klaar voor.....
3 uur later
Reactie iemand anders: Now show 'em them titties!
Direct erna reactie van mij: 'em? Niet eens priveshow voor jou?![]()
En meteen fb chat open van stalker
Omdat ik pas na het toevoegen ontdekte hoe stalkerig hij kan zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom zou je een stalker op fb toevoegen?
Dat is pas achterafquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom zou je een stalker op fb toevoegen?
En ik heb al uitgelegd dat ik hem stalker noem bij gebrek aan beter woord, dat ik hem niet blokkeer omdat hij ook normaal kan doen en ik dan leuke gesprekken heb over vroeger bijvoorbeeld en dat hij al koest was tot mijn moeder hem hoop ging geven!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is pas achteraf
En een stalker blokkeren is natuurlijk not done want de aandacht is stiekem wel leuk
Maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb al uitgelegd dat ik hem stalker noem bij gebrek aan beter woord, dat ik hem niet blokkeer omdat hij ook normaal kan doen en ik dan leuke gesprekken heb over vroeger bijvoorbeeld en dat hij al koest was tot mijn moeder hem hoop ging geven!
Doe ik niet, ik leg het uitquote:
Niks mis mee dacht ik zoquote:
Schat jij bent vaker ziek dan een hypochonder!!quote:
ja iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat jij bent vaker ziek dan een hypochonder!!
Komt door dat kutweer in dit land.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd![]()
Maar altijd verkouden, misschien ben ik chonisch verkouden ofzo
Vrouwen die gewoon een man hosselenquote:
Dat kan, daar al eens voor bij de dokter geweest?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd![]()
Maar altijd verkouden, misschien ben ik chonisch verkouden ofzo
Oh dat kan ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon een man hosselen![]()
Hihi of ik word straks opgehaald of ik heb een loge vannachtquote:
Niet iedereen is daar even bedreven in. Een goeie hossel is zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon een man hosselen![]()
saai! Als je dan toch iemand te slapen hebt, zou ik het slapen uitstellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi of ik word straks opgehaald of ik heb een loge vannacht
Dat is helemaal waar jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar even bedreven in. Een goeie hossel is zeldzaam.
vertelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi of ik word straks opgehaald of ik heb een loge vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |