Oh je voelt je aangesproken, wil je vechten dan?!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik voelde mij gewoon aangesproken
Mits in olie oid ... Oh hell yeahquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh je voelt je aangesproken, wil je vechten dan?!
Naakt en ingesmeerd met olie graag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh je voelt je aangesproken, wil je vechten dan?!
Spuit 11quote:
Er moet een onafhankelijke scheidsrechter bij zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie snappen wel dat Tam en ik dat dan ZONDER publiek doen he!!
Nee hoor, ik laat haar wel winnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet een onafhankelijke scheidsrechter bij zijn natuurlijk.
Je laat me niks. Ik win sowieso.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat haar wel winnen
Ook goedquote:
bitch fight is leukerquote:
Jijquote:
Kan jij geen andere UI nemen? Dat oog is te uhm doordringendquote:
Lijstje van wie vs wiequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel eens een royal rumble willen zien met veel verschillende FOK!kers. Ben benieuwd wie er zou winnen.
Ik zou wapens meebrengen want ik ben een ecto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel eens een royal rumble willen zien met veel verschillende FOK!kers. Ben benieuwd wie er zou winnen.
Nee, zo laat ik mijn aanwezigheid geldenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij geen andere UI nemen? Dat oog is te uhm doordringend
Ja, dat heb ik niet paraat hoor, muts.quote:
Valt me tegen, ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou wapens meebrengen want ik ben een ecto.
MAAK DANquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik niet paraat hoor, muts.
[..]
Valt me tegen, dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |