SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Mijn baard is te episch om bevelen op te volgen.quote:
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een kans maakt tegen het opgepompte lijf van drommel?
Ik zet mijn geld op mezelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel eens een royal rumble willen zien met veel verschillende FOK!kers. Ben benieuwd wie er zou winnen.
Picsquote:
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.
Mag ook wel een man hoor, ff vernederenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard is te episch om bevelen op te volgen.
Maar ik zal jou wel tegen een knap meisje zetten.
[..]
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.
Hmmquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, zo laat ik mijn aanwezigheid gelden
Dan zet ik je wel tegen Huppel ofzo.quote:
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ook wel een man hoor, ff vernederen
Maar die persoon die elke dag op de bank zit of in de kroeg kan wel van nature meer aanleg hebben, snellere reflexen hebben en over een betere techniek beschikken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogenquote:
Zie whatsappquote:
Nee joh. De blik jwz!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogen
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zet ik je wel tegen Huppel ofzo.
[..]
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.
[..]
[ afbeelding ]
gek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogen
Ik ook dus dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.
Ja uhm zwak voor mooie ogen, dan voel ik mij ongemakkelijk en verlegen enzquote:
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die persoon die elke dag op de bank zit of in de kroeg kan wel van nature meer aanleg hebben, snellere reflexen hebben en over een betere techniek beschikken.
Jaquote:
Lever maar in, je geld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.
traintquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.
Oja engels modus haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
traint![]()
Pure krachttraining wil echt niet zeggen dat iemand ook kan winnen in een gevecht.
Maar je hebt trainen als in puur kracht trainen, en trainen als in echt vechttechnieken trainen he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |