SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Mijn baard is te episch om bevelen op te volgen.quote:
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een kans maakt tegen het opgepompte lijf van drommel?
Ik zet mijn geld op mezelf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel eens een royal rumble willen zien met veel verschillende FOK!kers. Ben benieuwd wie er zou winnen.
Picsquote:
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.
Mag ook wel een man hoor, ff vernederenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn baard is te episch om bevelen op te volgen.
Maar ik zal jou wel tegen een knap meisje zetten.
[..]
Er telt zoveel meer mee dan kracht alleen.
Hmmquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, zo laat ik mijn aanwezigheid gelden
Dan zet ik je wel tegen Huppel ofzo.quote:
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ook wel een man hoor, ff vernederen
Maar die persoon die elke dag op de bank zit of in de kroeg kan wel van nature meer aanleg hebben, snellere reflexen hebben en over een betere techniek beschikken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mee eens. Iemand die regelmatig naar de sportschool gaat en 90kg drukt komt veel verder dan iemand die elke avond op de bank of in de kroeg zit.
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogenquote:
Zie whatsappquote:
Nee joh. De blik jwz!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogen
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zet ik je wel tegen Huppel ofzo.
[..]
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.
[..]
[ afbeelding ]
gek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat hij niet hier op de bank zit. Ik zou gek worden van zulke ogen
Ik ook dus dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.
Ja uhm zwak voor mooie ogen, dan voel ik mij ongemakkelijk en verlegen enzquote:
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gemiddeld genomen wel. Maar techniek, snelheid, lenigheid, slimheid, vuilheid. Ook allemaal belangrijk.
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die persoon die elke dag op de bank zit of in de kroeg kan wel van nature meer aanleg hebben, snellere reflexen hebben en over een betere techniek beschikken.
Jaquote:
Lever maar in, je geld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah verdomme Kaneel, tegen vrouwen hou ik altijd in.
traintquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.
Oja engels modus haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
traint![]()
Pure krachttraining wil echt niet zeggen dat iemand ook kan winnen in een gevecht.
Maar je hebt trainen als in puur kracht trainen, en trainen als in echt vechttechnieken trainen he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Hoe denk je dat ik me ga opstellen in een ffa?
[..]
Als je mij als voorbeeld neemt, ik geef mezelf weinig kans tegen iemand die elke dag trained. Niet zonder hulpmiddelen iig. Stukje zelfkennis.
da's kutquote:
Verdomme waarom denk ik nu meteen aan een testcoureur?quote:
Ik doel specifiek op iemand die helemaal niet traint he. Nu haal je jezelf aan als iemand die een vechtsport traint en ja, daar vergroot je je kansen wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt trainen als in puur kracht trainen, en trainen als in echt vechttechnieken trainen he.
Ik weet van mezelf dat ik het nu zou afleggen tegen iemand die misschien minder getraind is qua techniek maar grotere kracht en snelheid heeft.
Maar ben er vrij zeker van dat ik tegen een ongetraind iemand die wel elke dag aan de gewichten hangt weinig moeite zal hebben.
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doel specifiek op iemand die helemaal niet traint he. Nu haal je jezelf aan als iemand die een vechtsport traint en ja, daar vergroot je je kansen wel mee natuurlijk.
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hij
Dat zit ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.
Ook dat deed Roykequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.
Bitch, ik was echt goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hij
Nadruk op wasquote:
je wil een testritje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme waarom denk ik nu meteen aan een testcoureur?![]()
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadruk op was![]()
Ik was vroeger ook echt goed in turnen. Is nu ook weinig meer van over
Ik zwijg nu wel evenquote:
Ik ben stiekem best verbaasd over hoe lenig ik nog benquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.
Je kunt je eigen hoofd niet aanraken, wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.
Niet meer met mijn been gestrekt nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je eigen hoofd niet aanraken, wat?
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer met mijn been gestrekt nee.
Ik heb geen haar om te kammenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.
dat maakt het lastiger jaquote:
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer met mijn been gestrekt nee.
There's an app for thatquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, kun je mij helpen met het opstellen van de gevechten voor Dqodje?
Ik heb 32 users geselecteerd en ze een nummer gegeven van 1-32.
Kun jij paren maken?
Srsly?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun jij paren maken?
Ze nemen ons gevecht helemaal overquote:
daar wil je geen antwoord op denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?
Wie doen er allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kun jij paren maken?
Juist welquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
daar wil je geen antwoord op denk ik![]()
We hebben niet allemaal werk te doen. Ik moet me ook zien te vermaken.quote:
Ja triest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze nemen ons gevecht helemaal over
scheenbeenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?
Wij zijn sowieso main fightquote:
Wij winnen van de rest, sowieso 2 bazen zoals wij. Vrdm.quote:
Shit, daar gingen mn leuke reply'squote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist wel![]()
Ik zit al met een aantal leuke reply's in mijn hoofd namelijk
Onze deelname is eigenlijk overbodig aangezien men toch wel weet dat de rest dan geen kans meer maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wij winnen van de rest, sowieso 2 bazen zoals wij. Vrdm.
Zal ik je trainen zoals mijn Sifu dat deed?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shit, daar gingen mn leuke reply's![]()
Tijdje terug moest Y de split oefenen voor zn breakdancen. Hij zat zeker nog 30-40 cm boven de grond dus ik had commentaar.
Zegt hij doe jij het dan als je het beter kan.
Ik zat 15-20 cm boven de grond. Y was helemaal verbaasd en ik ook wel.
Stiekem wil ik de split wel weer kennen, moet te trainen zijn.
30 man strijden om 1 plek tegen de winnaar van jullie partij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onze deelname is eigenlijk overbodig aangezien men toch wel weet dat de rest dan geen kans meer maakt.
Ik heb het idee dat dat een pijnlijke training zal zijn. En dan ook nog een pijn die ik niet fijn ga vinden. Dus neequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je trainen zoals mijn Sifu dat deed?
Maar het was al duidelijk dat Tam ging winnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 man strijden om 1 plek tegen de winnaar van jullie partij.
Ja, hij was nog van de oude stempel he.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat een pijnlijke training zal zijn. En dan ook nog een pijn die ik niet fijn ga vinden. Dus nee
Ik pas!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, hij was nog van de oude stempel he.
Pijn is fijn enzo.
hopen dat dat niet boven een amsterdammertje gebeurt danquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas!!
Zodra ik weer ga skeeleren zal ik vast wel een keer heel charmant op mn bek gaan en met mijn mazzel zal dat dmv in een split zakken gaan ofzo
Zeg konijntje ik vin jou lievquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het was al duidelijk dat Tam ging winnen
Niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hopen dat dat niet boven een amsterdammertje gebeurt dan
Ik heb heul geen vliegje op mn neusquote:
Hopen dat er dit keer wel beelden van zijn dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pas!!
Zodra ik weer ga skeeleren zal ik vast wel een keer heel charmant op mn bek gaan en met mijn mazzel zal dat dmv in een split zakken gaan ofzo
Dit keer wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hopen dat er dit keer wel beelden van zijn dan.
als je dan nog eens gefist wil worden is jouw reactie of het dan met twee handen mag omdat je anders niks meer voeltquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ik heb heul geen vliegje op mn neus
Oh ja, dat kunnen we ook niet hebben natuurlijk!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
als je dan nog eens gefist wil worden is jouw reactie of het dan met twee handen mag omdat je anders niks meer voelt
Oh ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer wel?
Ik ben vorige keer NIET gevallen!! c_a wel
pfieuwquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat kunnen we ook niet hebben natuurlijk!!
Gelukkig zijn er niet veel amsterdammertjes te vinden in Gorinchem
Dit keer ga ik dus gewoon met full protection over straat hequote:
Al doof?quote:
Mietjequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit keer ga ik dus gewoon met full protection over straat he
Ga je mee skeeleren?quote:
Yeahquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is goed, als het goed is moeten mijn skeelers nog ergens hier rondslingeren.
en chipsquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah![]()
En dan daarna op de bank met HJ en Don Vito Corleone?
Ik doe 1x per jaar lief tegen jou he!! This was it!!quote:
En dipsaus!!quote:
Kak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe 1x per jaar lief tegen jou he!! This was it!!
[..]
En dipsaus!!
Als ik vaker lief zou doen raak je alleen maar in de war hoorquote:
Jij doet de laatste tijd eigenlijk best lief.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik vaker lief zou doen raak je alleen maar in de war hoor![]()
Vraag maar aan Roy
Geef toe, je vindt het doodsengquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij doet de laatste tijd eigenlijk best lief.
Oh, dat moeten we ook niet hebben..quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik vaker lief zou doen raak je alleen maar in de war hoor![]()
Vraag maar aan Roy
Ik merk daar anders niks vanquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij doet de laatste tijd eigenlijk best lief.
Jou vind ik het dan ook niet waard om lief tegen te doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik merk daar anders niks van![]()
En dat terwijl ik jou niks misdaan heb!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou vind ik het dan ook niet waard om lief tegen te doen
Hmm daar moet verandering in gebracht wordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik ken geen angst meer, ik ben helemaal Zen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |