da's kutquote:
Verdomme waarom denk ik nu meteen aan een testcoureur?quote:
Ik doel specifiek op iemand die helemaal niet traint he. Nu haal je jezelf aan als iemand die een vechtsport traint en ja, daar vergroot je je kansen wel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je hebt trainen als in puur kracht trainen, en trainen als in echt vechttechnieken trainen he.
Ik weet van mezelf dat ik het nu zou afleggen tegen iemand die misschien minder getraind is qua techniek maar grotere kracht en snelheid heeft.
Maar ben er vrij zeker van dat ik tegen een ongetraind iemand die wel elke dag aan de gewichten hangt weinig moeite zal hebben.
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doel specifiek op iemand die helemaal niet traint he. Nu haal je jezelf aan als iemand die een vechtsport traint en ja, daar vergroot je je kansen wel mee natuurlijk.
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hij
Dat zit ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.
Ook dat deed Roykequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijkt. Ik nam iemand als voorbeeld die elke avond op de bank zit of in de kroeg hangt.
Bitch, ik was echt goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat doet/deed Royke ook, denkt hij
Nadruk op wasquote:
je wil een testritje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme waarom denk ik nu meteen aan een testcoureur?![]()
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nadruk op was![]()
Ik was vroeger ook echt goed in turnen. Is nu ook weinig meer van over
Ik zwijg nu wel evenquote:
Ik ben stiekem best verbaasd over hoe lenig ik nog benquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.
Je kunt je eigen hoofd niet aanraken, wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer in een split en mijn eigen hoofd aanraken maar de techniek is er nog steeds.
Niet meer met mijn been gestrekt nee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je eigen hoofd niet aanraken, wat?
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer met mijn been gestrekt nee.
Ik heb geen haar om te kammenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ik wel. Geen probleem. Stond net nog voor de spiegel met gestrekte benen. Kon gewoon mijn haar kammen.
dat maakt het lastiger jaquote:
Met welk lichaamsdeel raak je dan je hoofd aan als je het nog wel zou kunnen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer met mijn been gestrekt nee.
There's an app for thatquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, kun je mij helpen met het opstellen van de gevechten voor Dqodje?
Ik heb 32 users geselecteerd en ze een nummer gegeven van 1-32.
Kun jij paren maken?
Srsly?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, kun je mij helpen met het opstellen van de gevechten voor Dqodje?
Ik heb 32 users geselecteerd en ze een nummer gegeven van 1-32.
Kun jij paren maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |