Koffie, had je je nou geschoren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik jou niks misdaan heb!
Dat heeft de barbier gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie, had je je nou geschoren?
You can'tquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm daar moet verandering in gebracht worden
Ik laat mijn volle baard staan voor vanavond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft de barbier gedaan
Eergister
barbier is mijn tweede achternaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft de barbier gedaan
Eergister
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb morgen namelijk al wat en dan moet ik van het 1 naar het ander racen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat mijn volle baard staan voor vanavond.
Oh herkenbaar, althans geen salaris maar gewoon de kinderbijslag die ik nog steeds niet binnen hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had het echt tof gevonden als ze mijn miezerige salaris gewoon voor het weekend hadden gestortkrenterige hoerehufters
Dan klopt er weer eens iets niet hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, althans geen salaris maar gewoon de kinderbijslag die ik nog steeds niet binnen heb
Gewoon komen man, is gezellig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb morgen namelijk al wat en dan moet ik van het 1 naar het ander racen!
Dat klopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan klopt er weer eens iets niet hoor
Tuurlijk, dat weet je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik dan bij iemand crashen vanavond?
Whehehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
21u he?
In dat geval moet ik opschieten...
Afscheid.quote:
Oke .. dagquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zie je straks.
[..]
Afscheid.
C-M gaat naar het buitenland ofzo en dus moet er afscheid worden genomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen kut van, wees wat specifieker
C_M gaat een tijdje overzees werken en straks afscheid van haar nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen kut van, wees wat specifieker
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C-M gaat naar het buitenland ofzo en dus moet er afscheid worden genomen
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M gaat een tijdje overzees werken en straks afscheid van haar nemen.
captain maximum geloof ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
Waar moet ik C-M van kennen eigenlijk
Ik kan de afkorting niet plaatsen
Het zegt je nog steeds niks?quote:
Ghehequote:Op vrijdag 12 april 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de naam wel eens voorbij zien komen.... Maar daar mee is dan ook wel alles mee gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GheheKutspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk!quote:
Opgeven? Nee!! Nooit!!quote:
Ik ga zo koffie maken anders donder ik in slaapquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga zo verder met de Soprano's kijken
Doe jij ook mee dan?quote:
Helaas, het zit al vol!!quote:
niet meer scheren dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De schaamluis wordt met uitsterven bedreigd!!
Dat is echt absoluut helemaal geen optie!!quote:
waxkutje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is echt absoluut helemaal geen optie!!
Neuken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn boy Michael op Youtube inspireerd me mateloos. Ik zweer nog even en mn piemel valt er af en ik krijg een stel tieten.
Vertel, waar ben je beter in geworden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Kookkunsten gaan naar een new leven, ik zeg je
Nee, gewoon scherenquote:
Jij bent op dreef vandaag!!quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, waar ben je beter in geworden?
Ja 150 kiloquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk net in je fobo en ik denk dat je dik bent, heb ik gelijk?
[ afbeelding ]
Amerikanen die kokenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn boy Michael op Youtube inspireerd me mateloos. Ik zweer nog even en mn piemel valt er af en ik krijg een stel tieten.
Sodejuquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus christus wat een achterlijke infantiele autistische klootzak ben jij ook eigenlijk ook he.
Echt zo'n irritant zuigertje, nergens goed voor, niemand die je mag. Kan je niet gewoon een trein gaan koppen ofzo? Of op zn minst uit deze reeks tiefen en vooral wegblijven!!
Net in het radio topic was je ook al zoekendequote:
Ik heb een paar keer iets soortgelijks gemaakt, maar dan zonder de cheddar.quote:
Ja sorry hoor, dat eeuwige geneuzel over squatten, zichzelf beter voelen dan de rest terwijl het duidelijk is dat ie geen reet voorstelt!!quote:
Alles in de gaten houden he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net in het radio topic was je ook al zoekende
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kontquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dat eeuwige geneuzel over squatten, zichzelf beter voelen dan de rest terwijl het duidelijk is dat ie geen reet voorstelt!!
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus christus wat een achterlijke infantiele autistische klootzak ben jij ook eigenlijk ook he.
Echt zo'n irritant zuigertje, nergens goed voor, niemand die je mag. Kan je niet gewoon een trein gaan koppen ofzo? Of op zn minst uit deze reeks tiefen en vooral wegblijven!!
Ik zat toevallig even te lurken daar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles in de gaten houden he?
Zoek eens zelf een leven
[..]
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kont
Dus ergens mja heeftie wel gelijk
Niet iedereen wil een beter levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kont
Dus ergens mja heeftie wel gelijk
Mensen die squatten > Mensen die niet squattenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat toevallig even te lurken daar.
Hij heeft gelijk dat ie zich verheven voelt boven de rest?
ow wauwquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overal tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow wauw
Die shit gebeurt hier ook dus
Niks mis met mijn leven hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een beter leven
Niet, vandaag was een kutdagquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met mijn leven hoor
Vandaag was een goede dag
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met mijn leven hoor
Vandaag was een goede dag
Jullie zitten niet echt op 1 lijn!!quote:
Ik heb mijn Sonos binnen... ik klaag nietquote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn Sonos binnen... ik klaag niet![]()
En ja ik had liever vanavond ook met jou een biertje gedaan
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn Sonos binnen... ik klaag niet![]()
En ja ik had liever vanavond ook met jou een biertje gedaan
Wat houdt jullie tegen om niet alsnog een pilsje te gaan doen?quote:
Tijd en afstand nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt jullie tegen om niet alsnog een pilsje te gaan doen?
Het feit dat ik dan een takke-eind moet rijden en niet kan drinkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat houdt jullie tegen om niet alsnog een pilsje te gaan doen?
boek een hotel en plunder de mini-barquote:
Dat klinkt als een leuk planquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
boek een hotel en plunder de mini-bar
Cross naar Hoorn en vraag lief of je mag blijven slapen.quote:
Nodig Roy uit en biedt hem een slaapplaats in de schuur aan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik dan een takke-eind moet rijden en niet kan drinken
Nu heb je geen bier?quote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh
zo vaak drink ik het niet he...
Ja zoietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!!!!!!!
Bedoelde je dit met je eigen hoofd aanraken?
[ afbeelding ]
Dan heb je nog niet genoeg op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik heb wel bier maar het smaakt me nu toch niet
Coronaatje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Ik heb wel bier maar het smaakt me nu toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een coureurquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk plan
[..]
Cross naar Hoorn en vraag lief of je mag blijven slapen.
[..]
Nodig Roy uit en biedt hem een slaapplaats in de schuur aan.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Coronaatje?Lijkt me heerlijk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ik mijn smaak weer terug heb okKomt door het snot jonguh!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |