Koffie, had je je nou geschoren?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat terwijl ik jou niks misdaan heb!
Dat heeft de barbier gedaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie, had je je nou geschoren?
You can'tquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm daar moet verandering in gebracht worden
Ik laat mijn volle baard staan voor vanavond.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft de barbier gedaan
Eergister
barbier is mijn tweede achternaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heeft de barbier gedaan
Eergister
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb morgen namelijk al wat en dan moet ik van het 1 naar het ander racen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat mijn volle baard staan voor vanavond.
Oh herkenbaar, althans geen salaris maar gewoon de kinderbijslag die ik nog steeds niet binnen hebquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had het echt tof gevonden als ze mijn miezerige salaris gewoon voor het weekend hadden gestortkrenterige hoerehufters
Dan klopt er weer eens iets niet hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, althans geen salaris maar gewoon de kinderbijslag die ik nog steeds niet binnen heb
Gewoon komen man, is gezellig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen, ik heb morgen namelijk al wat en dan moet ik van het 1 naar het ander racen!
Dat klopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan klopt er weer eens iets niet hoor
Tuurlijk, dat weet je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ik dan bij iemand crashen vanavond?
Whehehe.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
21u he?
In dat geval moet ik opschieten...
Afscheid.quote:
Oke .. dagquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zie je straks.
[..]
Afscheid.
C-M gaat naar het buitenland ofzo en dus moet er afscheid worden genomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen kut van, wees wat specifieker
C_M gaat een tijdje overzees werken en straks afscheid van haar nemen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen kut van, wees wat specifieker
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C-M gaat naar het buitenland ofzo en dus moet er afscheid worden genomen
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C_M gaat een tijdje overzees werken en straks afscheid van haar nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |