waxkutje?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is echt absoluut helemaal geen optie!!
Neuken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn boy Michael op Youtube inspireerd me mateloos. Ik zweer nog even en mn piemel valt er af en ik krijg een stel tieten.
Vertel, waar ben je beter in geworden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Kookkunsten gaan naar een new leven, ik zeg je
Nee, gewoon scherenquote:
Jij bent op dreef vandaag!!quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, waar ben je beter in geworden?
Ja 150 kiloquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk net in je fobo en ik denk dat je dik bent, heb ik gelijk?
[ afbeelding ]
Amerikanen die kokenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Mn boy Michael op Youtube inspireerd me mateloos. Ik zweer nog even en mn piemel valt er af en ik krijg een stel tieten.
Sodejuquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus christus wat een achterlijke infantiele autistische klootzak ben jij ook eigenlijk ook he.
Echt zo'n irritant zuigertje, nergens goed voor, niemand die je mag. Kan je niet gewoon een trein gaan koppen ofzo? Of op zn minst uit deze reeks tiefen en vooral wegblijven!!
Net in het radio topic was je ook al zoekendequote:
Ik heb een paar keer iets soortgelijks gemaakt, maar dan zonder de cheddar.quote:
Ja sorry hoor, dat eeuwige geneuzel over squatten, zichzelf beter voelen dan de rest terwijl het duidelijk is dat ie geen reet voorstelt!!quote:
Alles in de gaten houden he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net in het radio topic was je ook al zoekende
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kontquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dat eeuwige geneuzel over squatten, zichzelf beter voelen dan de rest terwijl het duidelijk is dat ie geen reet voorstelt!!
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus christus wat een achterlijke infantiele autistische klootzak ben jij ook eigenlijk ook he.
Echt zo'n irritant zuigertje, nergens goed voor, niemand die je mag. Kan je niet gewoon een trein gaan koppen ofzo? Of op zn minst uit deze reeks tiefen en vooral wegblijven!!
Ik zat toevallig even te lurken daar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles in de gaten houden he?
Zoek eens zelf een leven
[..]
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kont
Dus ergens mja heeftie wel gelijk
Niet iedereen wil een beter levenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als ik voor elke post die ik doe op fok, squat... nou men dan had ik me toch een lekkere kont
Dus ergens mja heeftie wel gelijk
Mensen die squatten > Mensen die niet squattenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat toevallig even te lurken daar.
Hij heeft gelijk dat ie zich verheven voelt boven de rest?
ow wauwquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |