dat dusquote:
waarom zou je een stalker op fb toevoegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Status: FREEEDOMMMMMMMMMMMMM met deze link erbij: http://www.rtl.nl/compone(...)15/de-bh-kan-uit.xml
Reactie stalker: Gooi ze maar los,ik ben er klaar voor.....
3 uur later
Reactie iemand anders: Now show 'em them titties!
Direct erna reactie van mij: 'em? Niet eens priveshow voor jou?![]()
En meteen fb chat open van stalker
Omdat ik pas na het toevoegen ontdekte hoe stalkerig hij kan zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom zou je een stalker op fb toevoegen?
Dat is pas achterafquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
waarom zou je een stalker op fb toevoegen?
En ik heb al uitgelegd dat ik hem stalker noem bij gebrek aan beter woord, dat ik hem niet blokkeer omdat hij ook normaal kan doen en ik dan leuke gesprekken heb over vroeger bijvoorbeeld en dat hij al koest was tot mijn moeder hem hoop ging geven!quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is pas achteraf
En een stalker blokkeren is natuurlijk not done want de aandacht is stiekem wel leuk
Maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik heb al uitgelegd dat ik hem stalker noem bij gebrek aan beter woord, dat ik hem niet blokkeer omdat hij ook normaal kan doen en ik dan leuke gesprekken heb over vroeger bijvoorbeeld en dat hij al koest was tot mijn moeder hem hoop ging geven!
Doe ik niet, ik leg het uitquote:
Niks mis mee dacht ik zoquote:
Schat jij bent vaker ziek dan een hypochonder!!quote:
ja iddquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat jij bent vaker ziek dan een hypochonder!!
Komt door dat kutweer in dit land.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd![]()
Maar altijd verkouden, misschien ben ik chonisch verkouden ofzo
Vrouwen die gewoon een man hosselenquote:
Dat kan, daar al eens voor bij de dokter geweest?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd![]()
Maar altijd verkouden, misschien ben ik chonisch verkouden ofzo
Oh dat kan ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon een man hosselen![]()
Hihi of ik word straks opgehaald of ik heb een loge vannachtquote:
Niet iedereen is daar even bedreven in. Een goeie hossel is zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen die gewoon een man hosselen![]()
saai! Als je dan toch iemand te slapen hebt, zou ik het slapen uitstellenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi of ik word straks opgehaald of ik heb een loge vannacht
Dat is helemaal waar jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar even bedreven in. Een goeie hossel is zeldzaam.
vertelquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi of ik word straks opgehaald of ik heb een loge vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |