Aparte combi!quote:
De tweede! Wow, mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Leuk?
Of dan beter deze voor 55 euro minder
Leuk. De eerste.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Leuk?
Of dan beter deze voor 55 euro minder
Niet belachelijk, die postte ik laatst over mezelf ook hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef the85mc het volgende:
Naah, zitten jullie Perr beetje belachelijk te maken..das toch heul niet lief!
Ze heeft mooie lijstjes en sport ook nog eens veel!
Ja, dat moet ookquote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef the85mc het volgende:
Naah, zitten jullie Perr beetje belachelijk te maken..das toch heul niet lief!
Ze heeft mooie lijstjes en sport ook nog eens veel!
Goed bezig!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Om tien over 9 een aflevering van Zembla over waarom je geen wietkweker in je huis wil.
Verder heb ik braaf krachttraining gedaan, daarna een uur kickfit. Dacht ik dat mijn hoofdpijn weg was, maar valt het in de praktijk toch nog tegen.
Weet niet of het ga redden om om half 11 de Spice Girls documentaire te kijken!
Ik wilde het volgend jaar gebruiken voor onze grote reisquote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef loveli het volgende:
Deze week heeft Transavia ook korting zonder airmiles.
Dat is wel balen! Bij mij heeft ze het wel goed gedaan, de miles worden steeds netjes bijgeschreven. Gaat best hard als je tankt bij de Shell en boodschappen haalt bij de appie!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
de kassamuts bij AH had tegen mij gezegd dat ze mijn bonuskaart en airmiles gekoppeld had, bijna een jaar geleden. nu bleek vorige week dat dat helemaal niet was. dus ik heb een jaar lang geen miles gekregen op de huismerkproducten etc. narf.
Zo voel ik me ookquote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Goodbye het volgende:
En speciaal voor Perr in de herhaling:
[ afbeelding ]
zal vooral je D zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:49 schreef MaJo het volgende:
Tweede broodloze dag is weer goed bevallenGeen opgeblazen gevoel, buikpijn en last van mijn darmen meer
Misschien ben ik toch wat meer gluten intollerant dan ik zelf toe wil geven
![]()
Lijstje:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T: Kopje verkeerde koffie
L: Gebakken ei met kaas, restje salade van gisteren (veldsla, tomaat, mozzarella, spekjes)
T: Appel, blikje tonijn, paar cashewnoten
D: Spaghetti bolognese met geraspte kaas
Volgens calorieënteller kom ik op 2000 calorieën maar voor mijn gevoel is het minder
Wokbuffetten?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker GeeBee !
Me too maar dat zijn buffetten dus lekker salades en groentes (en gamba's, vis, sushi e.d)
Ohwwww lekker.. Ah, dus je hebt ook een keuze!quote:Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wokbuffetten?![]()
Ik heb 2x Indo (1x buffet, 1 x à la carte) en 1x all you can eat Sushi. Bij die laatste weet ik me redelijk goed te redden, maar Indo gerechten vind ik lastig inschatten qua kcals.
Zo voelde ik me wel vanmorgen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:27 schreef Goodbye het volgende:
En speciaal voor Perr in de herhaling:
[ afbeelding ]
Mwhaaa nee hoor de crappy lijstjes post k nietquote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind Perr altijd wel netjes eten eigenlijk.
TT was dus als grapje...
Heb ik ook. Ik zei zojuist nog tegen Freud dat ik veeeel meer zou koken en bakken als ik er niet dik van zou wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook! Hou zo van bakken, en dan vooral de gezichten van andere mensen die het heel lekker vinden, haha! En zelf eten natuurlijk, maar dat probeer ik nu wat te beperken. Vroeger at ik dan rustig 6/7 cupcakes op n middag..
Naar de servicebalie. Met terugwerkende kracht gaat denk ik niet lukken, maar misschien doen ze nog iets leuks voor je. Aan de andere kant, bonuskaart registreert wel aankopen. Zou gewoon kijken wat ze voor je kunnen betekenen.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
de kassamuts bij AH had tegen mij gezegd dat ze mijn bonuskaart en airmiles gekoppeld had, bijna een jaar geleden. nu bleek vorige week dat dat helemaal niet was. dus ik heb een jaar lang geen miles gekregen op de huismerkproducten etc. narf.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar de servicebalie. Met terugwerkende kracht gaat denk ik niet lukken, maar misschien doen ze nog iets leuks voor je. Aan de andere kant, bonuskaart registreert wel aankopen. Zou gewoon kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Uniek, hoe vaak ga jij uit eten? Voor mijn gevoel minstens 1 a 2x in de week?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen wokken, overmorgen Grieks buffet. Wel veel wandelen en lekker naar de dierentuin
Okéquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:46 schreef Novem het volgende:
Je kan ook overnight oats maken zonder chiazaa hoor? Of met lijnzaad als vervanging. Het is nou niet dat de smaak daar geheel vanaf hangtEn je kan het zeker weten kopen in iedere bio/eko-winkel.
Dat is prima, aangezien ik anders ruim onder de <1500 calorieën uitkom voor vandaagquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:48 schreef Nallie het volgende:
Je kan chiazaadjes halen bij de natuurwinkel!
Ik zou uitkijken met een 'paar' rijstwafels met pindakaas, die dingen zijn (afhankelijk van hoe je ze belegd) al snel 100-120 kcal per stuk!
Bikkel!quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:49 schreef Nallie het volgende:
Oh en goedemorgen! Zo door de regen naar de sportschool
Oh, dat klinkt echt geweldig!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Wij doen sinds een poos staand overleggen in kleine groepjes dus niet meer die eindeloze discussies en oeverloos gezeik
Mis die 3 uur durende uithoudingsvermogenstests dus ook echt niet
Nice!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Wij doen sinds een poos staand overleggen in kleine groepjes dus niet meer die eindeloze discussies en oeverloos gezeik
ook met een rugbybal die overgegooid wordt als je het woord krijgt? Zo deden ze het bij een oud werkgever van me. Scrummen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Maar succes dus!
Omdat pasta carbonara nom isquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Perruche het volgende:
Henk, waarom en pasta en brood bij je D?
Omdat mijn vriendje dat lekker vindt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:24 schreef Perruche het volgende:
Henk, waarom en pasta en brood bij je D?
Ik gebruik deze altijd:quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat pasta carbonara nom ishoe maak jij het precies, Henk? Moet er nu een ei of alleen een eidooier in? (mijn recept is niet duidelijk en ik vind een heel ei erin eigenlijk vies).
Verder valt het lijstje toch wel mee?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook met een rugbybal die overgegooid wordt als je het woord krijgt? Zo deden ze het bij een oud werkgever van me. Scrummen!
Vind er nogal veel carbs inzitten, zeker als je ook al zo'n O hebt gehad en rijstwafels en nog boterkoekjes! Maar daarom vraag ik het aan Henkquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat pasta carbonara nom ishoe maak jij het precies, Henk? Moet er nu een ei of alleen een eidooier in? (mijn recept is niet duidelijk en ik vind een heel ei erin eigenlijk vies).
Verder valt het lijstje toch wel mee?
Oh dat had ik niet eens gezien, 2 O's! Henk waarom 2 ontbijtjes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Novem het volgende:
Vind het ook veel Henk! Twee O's, pasta EN brood, boterkoek....
Neinnn geen spekjes en slagroomquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik gebruik deze altijd:
http://kokenmetkarin.nl/hoofd/carbonara.html
Thx! Grappig dat er zo veel verschillende manieren zijn om het klaar te maken. Ik doe het met pancetta ipv spek, geen sjalot en ook geen slagroom. Maar wel weer Parmezaanse kaas door de eidooier gemengd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vind er nogal veel carbs inzitten, zeker als je ook al zo'n O hebt gehad en rijstwafels en nog boterkoekjes! Maar daarom vraag ik het aan Henk
En ik weet dat je het niet aan mij vroeg; maar mijn italiaanse vriendin maakte het zo:
per persoon 1,5 ei (geklutst), een aantal plakjes pancetta en een klein zeer fijngesnipperd sjalotje. Sjalotje laten zwetene & zacht laten worden in olijfolie, pancetta erbij en even aanbakken. Al dente gekookte spaghetti erbij, vuur uit en het ei erin doen, pasta constant bewegen en dan op de borden. Op het bord een bergje pecorino erop en zwarte peper.
Ik vind het zelf heel lekker om er nog wat fijngeknipte verse platte peterselie bij te doen wanneer het ei erin gaat.
Doe maar jouw manierquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx! Grappig dat er zo veel verschillende manieren zijn om het klaar te maken. Ik doe het met pancetta ipv spek, geen sjalot en ook geen slagroom. Maar wel weer Parmezaanse kaas door de eidooier gemengd.
Val je nu over de combinatie van pasta en brood in één maaltijd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Novem het volgende:
Mijn 2e O (de kwark met frambozen) is 100 calorieen ofzo, dus die zou ik niet echt meetellen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Novem het volgende:
Okéquote:
Ja, in Italie eet men (althans toen ik er was), nooit pasta "alleen". Dus danheb je misschien 60 gr pasta ongekookt pp, en dan neem je er nog salade of groenten en vlees bij. Als je zoals wij hier, 80 gr pasta pp ofzo nemen, dan is het idd junkfoodquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. Ik eet het niet zo vaak (pancetta is duur) en ik vind het een beetje een junkfoodmaaltijd, maar het is wel lekker
.
Degene die mijn recept op Smulweb zette, noemt zijn recept de echte carbonaraquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:40 schreef the85mc het volgende:
Dat recept van Perr is de echte carbonara dacht ik.
Ik vind t lekker om bij het bakken van de pancetta wat tomaatjes erbij te gooien, die zorgen voor iets lichtere smaak. Beetje kaas en rucola op t bord erbij vind ik ook lekker.
Gewoon wat proberen en kijken wat je het lekkerst vindt.
Ah ja, gewoon wat proberen. Ik zie dat recept van perr vaak in kookboeken terugkomen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Degene die mijn recept op Smulweb zette, noemt zijn recept de echte carbonara.
Oh ja, dat doe ik ook idd. Gekneusd teentje knoflook dat eruit gaat als de pancetta klaar is. En er gaat ook 15 gram boter en twee of drie eetlepels olijfolie in. Heerlijk als het lekker vochtig isquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe maar jouw manier
Edit; eigenlijk doe ik soms ook vaak knoflook ipv uitje
Kokoswhey, die heb ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
oh en waarschijnlijk spuit elf. Fijn dat je solli gesprekken hebt Tink, maar het lijkt me minder leuk als je nu alweer opzoek moet naar wat anders omdat je huidige baan niet bevalt.
En in mijn smoothie zat:
50 gr havermout,
schep kokoswhey
15 gram cacao
50 gram frambozen
1 stengel bleekselderij
50 gram spinazie
en dan de staafmixer erop
Zo at ik het ook inquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vind er nogal veel carbs inzitten, zeker als je ook al zo'n O hebt gehad en rijstwafels en nog boterkoekjes! Maar daarom vraag ik het aan Henk
En ik weet dat je het niet aan mij vroeg; maar mijn italiaanse vriendin maakte het zo:
per persoon 1,5 ei (geklutst), een aantal plakjes pancetta en een klein zeer fijngesnipperd sjalotje. Sjalotje laten zwetene & zacht laten worden in olijfolie, pancetta erbij en even aanbakken. Al dente gekookte spaghetti erbij, vuur uit en het ei erin doen, pasta constant bewegen en dan op de borden. Op het bord een bergje pecorino erop en zwarte peper.
Ik vind het zelf heel lekker om er nog wat fijngeknipte verse platte peterselie bij te doen wanneer het ei erin gaat.
Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerdequote:Op vrijdag 12 april 2013 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Ouder worden is voor mietjes.
Ik werd laatst nog netjes 23 geschat. Yay.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerde![]()
En toen zei ik: "misschien moet u uw ogen eens na laten kijken" wink wink, nudge nudge.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Maar serieus, ik vind mezelf er ook echt heel jong uitzienen ik voel me ook helemaal geen 28
_!
Danku!quote:
Tip: Als je dat zelf niet zegt, weet niemand het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef anna82 het volgende:
Ik heb lachrimpels die niet meer weggaan als ik niet lach - en niet alleen bij mijn ogen. Oh en ik ga nu de kapper bellen om te kijken of ik morgenochtend nog geknipt en geverfd kan worden ivm grijze haren.
Is Viz jarig??
Omgquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Danku!pas toen m'n zus vannacht om 5 over smsje stuurde bedacht ik me dat ik jarig was...
Nee!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef anna82 het volgende:
Ik heb lachrimpels die niet meer weggaan als ik niet lach - en niet alleen bij mijn ogen. Oh en ik ga nu de kapper bellen om te kijken of ik morgenochtend nog geknipt en geverfd kan worden ivm grijze haren.
Is Viz jarig??
Er kon ook een andere reden zijn om hem te feliciteren. Misschien ging 'ie wel trouwen en had 'ie dat voor ons verborgen gehoudenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:42 schreef Perruche het volgende:
Viz wist niet dat je jarig was, gefeliciteerd!
[..]
Nee!Gekkie!
Dat bericht verwachten we juist van jou en M.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er kon ook een andere reden zijn om hem te feliciteren. Misschien ging 'ie wel trouwen en had 'ie dat voor ons verborgen gehouden.
^ ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat bericht verwachten we juist van jou en M.
True, maar tegen jullie kan ik wel eerlijk zijn tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip: Als je dat zelf niet zegt, weet niemand het.
Geef maar een gil als ik de quote moet aanpassen
Nee, wij leven thans gescheiden van tafel en bedquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat bericht verwachten we juist van jou en M.
Wie ben ik om dat te ontkennenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
True, maar tegen jullie kan ik wel eerlijk zijn toch![]()
En jij hebt net als Co eeuwige jeugd en spieropbouw. Niet alles in het leven is eerlijk
Snel! Dekentje eroverheen en wegrennenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuu, heet glas op nepleren bank = witte vlekIemand suggesties?
Ws. verf eraf gesmolten ofzo, dus too bad, peanutbutter!
Niet mijn eigen bank trouwens, is op kantoor
Lolquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Snel! Dekentje eroverheen en wegrennen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Snel! Dekentje eroverheen en wegrennen
Smokquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve, lieve V1, van harte gefeliciteerd mien jong, dat je nooit volwassen mag worden. Dikke tût en knuffel
^^ Vind het meer een bijgerecht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Die salade lijkt me echt ontzettend saai vik, en je hebt er toch geen recept voor nodig? Gewoon wat spul fijnhakken en klaarDaarnaast lijkt het me ook voor geen meter te vullen, alleen groenvoer. Geen eiwit ofzo erin. Meh.
Ja ik wel, want ik kan geen smaken combinerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Die salade lijkt me echt ontzettend saai vik, en je hebt er toch geen recept voor nodig? Gewoon wat spul fijnhakken en klaarDaarnaast lijkt het me ook voor geen meter te vullen, alleen groenvoer. Geen eiwit ofzo erin. Meh.
Grijs haar?? Hoe oud ben je danquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef anna82 het volgende:
Is Viz jarig??
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef Nallie het volgende:
Ik word weleens op scholen aangesproken waarom ik niet in de les ben
Ik zie het maar als een compliment
In de categorie "De top 3 van vandaag - vragen die je niet aan een vrouw stelt."quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Grijs haar?? Hoe oud ben je dan?
^^ Gooi er kip bij, of kalkoen of parmaham of ham etc.quote:
Of het gewoon niet vragen, maar gewoon feliciterenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
In de categorie "De top 3 van vandaag - vragen die je niet aan een vrouw stelt."
Op 1 staat "Ben je zwanger?"
Haha jaaaaaa maar in mijn hoofd zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
In de categorie "De top 3 van vandaag - vragen die je niet aan een vrouw stelt."
Op 1 staat "Ben je zwanger?"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke cremes Anna smeert.
Had het nooit zo geregistreerd als geboortejaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat dat achter anna staat
Ja eerst zuurkool van huisgenootje opgegeten en daarna stukje zalm gebakken!quote:
Nomen est omenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Grijs haar?? Hoe oud ben je dan?
(Mijn mama werd pas grijs op haar 50e of zo)
84 zijn de laatste twee cijfers van mijn postcode jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Had het nooit zo geregistreerd als geboortejaar
O 30 dat is heel jong nog!!
Vlees is een goeiequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ Gooi er kip bij, of kalkoen of parmaham of ham etc.
Ik was in 2010 in SF, in het moderne museum aldaar. Voor studenten de helft goedkoper, zeg 5 dollar. Dus toen ze dat aan me vroeg bleef ik er bijna in, maar niks gezegd (want goeiekoperquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerde![]()
En toen zei ik: "misschien moet u uw ogen eens na laten kijken" wink wink, nudge nudge.:D
Mhehehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
Overleg met alleen maar mannen met bitterballen en mij![]()
A: "lekkere ballen"
B: "wat zeg je nu over de ballen van anna82?"
Ik:to the max "als we nu allemaal onze ballen thuislaten komen we misschien nog ergens"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
Overleg met alleen maar mannen met bitterballen en mij![]()
A: "lekkere ballen"
B: "wat zeg je nu over de ballen van anna82?"
Ik:to the max "als we nu allemaal onze ballen thuislaten komen we misschien nog ergens"
Hedde ge 't zwoar?quote:
Ik zag jou ook in net pak op die foto's van zo'n scheikunde bijeenkomstquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Chicolate het volgende:
In mijn hoofd ben ik nog steeds 18. In de praktijk is dat toch al wel weer 5 jaar geleden.
Een believerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo briljant: twee à drie boterhammen vervangen door een bakje kwark met fruit en ik heb gewoon minder honger dan wanneer ik brood eet![]()
.
Ja ik ga jullie al-le-maal overtuigenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef V1z0R het volgende:
Enige reden dat Vik niet bij de jehova's mocht was omdat ze bang waren voor hun reputatie
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ga jullie al-le-maal overtuigen![]()
* Viking84 wacht tot Goodbye post van eerdere deze week quote
Ik kon hem ook niet vindenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ben alleen niet goed in posts terugzoeken, dus helaas.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh oh, nog even en we móeten allemaal aan de kwark met frambozen van Vik.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik wist nog dat het een post van dinsdag was
Ik werd op m'n 10e vaak 15 geschat. Nu schatten mensen me niet meer ouder in en soms wel eens wat jonger. Het kan dus nog goed komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Mensen schatten mij vaak ietsje ouder, ik weet niet of dat positief is, ik hoop dat het straks omdraait.
jaaaa ik wilde nog vragen hoe was het!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
O grappig, ik dacht dat sommigen hier ouder waren. Eigenlijk vind ik ouder worden wel prima. Ieder jaar ken je jezelf weer een stukje beter.
Meestal schatten mensen me jonger, vooral als ik geen baard laat staan.
En con, je hebt toch niet last minute afgezegd? wel goed trouwens aan de ene kant, je schept geen verwachtingen. Ik heb zelf zaterdag 2e date!
Ik had woensdagavond afgezegd. Date was borrelen op donderdag. Da's niet heel last minute toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
O grappig, ik dacht dat sommigen hier ouder waren. Eigenlijk vind ik ouder worden wel prima. Ieder jaar ken je jezelf weer een stukje beter.
Meestal schatten mensen me jonger, vooral als ik geen baard laat staan.
En con, je hebt toch niet last minute afgezegd? wel goed trouwens aan de ene kant, je schept geen verwachtingen. Ik heb zelf zaterdag 2e date!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Mensen schatten mij vaak ietsje ouder, ik weet niet of dat positief is, ik hoop dat het straks omdraait.
Liefquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Vik, jij ging toch naar dierenpark Emmen binnenkort?!
http://www.dierenparkemmen.nl/actueel/leeuwenwelpjes
Leuk!! Hebbie al gezoend?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef the85mc het volgende:
Das wel prima op tijd hoor Co.
Zit mobiel en die is bijna leeg dus kort:
Ken haar via vrienden, kwam haar vorig jaar tegen met uitgaan. Toen geen contact gehouden. Die vriendin van me zei dat ze me leuk vond dus vorige week eens afgesproken, en klikte erg goed. Dus nu zaterdag weer.
Oh no you didn'tquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
O grappig, ik dacht dat sommigen hier ouder waren.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk!! Hebbie al gezoend?
Ik had net meer dan een uur een oude Italiaanse fotograaf in de galerie. Hele verhalen had hij. Die voornamelijk in het Italiaans waren en dat vergde erg veel concentratie mijnerzijds om alles te snappen. Halverwege ging hij door de regen chocolaatjes halen voor bij de koffie. Heul schattig.![]()
Het zijn heel mooie minibonbonnetjes en helaas ook veel te lekker. Nu maar weer aan het werk, want eiks ben ik druk.
Klopt! (van dat ouder lijken, ik ben er nog niet uit of ik vind dat ik het type voor een pak ben). Ik verbaas me ook elke keer weer hoeveel ouder/volwassener ik eruit zie in pak/jurkjes. Maar hou toch teveel van mn hoodies en jeans om er altijd uit te zien alsof mensen me serieus moeten nemen. Dat laatste moeten ze vooral ook niet doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zag jou ook in net pak op die foto's van zo'n scheikunde bijeenkomstStond je goed
maar zo zag je er veel volwassener uit dan toen met de BBQ
Al fluitend weggelopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuu, heet glas op nepleren bank = witte vlekIemand suggesties?
Ws. verf eraf gesmolten ofzo, dus too bad, peanutbutter!
Niet mijn eigen bank trouwens, is op kantoor
Jaaaa en net op zon leeftijd dat je te oud bent voor alles nieuw maar te jong om te settelen. Vind ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, V1z!.
Ik vind dit een heel rare leeftijd (ik ben 27). Ik had gedacht dat ik me onderhand wel volwassen zou voelen, maar dat is helemaal niet zo. Rondom leeftijdgenoten voel ik me soms nog net een kind en is iedereen beter bezig dan ik, in mijn ogen.
Dat gaat niet echt veranderen ook. Hoewel het misschien wel ligt aan het soort leven dat je leidt. Kan me voorstellen dat als je kinderen hebt, dat dat de boel wel verandert, maar ik voel me nu weinig anders dan toen ik jouw leeftijd had in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, V1z!.
Ik vind dit een heel rare leeftijd (ik ben 27). Ik had gedacht dat ik me onderhand wel volwassen zou voelen, maar dat is helemaal niet zo. Rondom leeftijdgenoten voel ik me soms nog net een kind en is iedereen beter bezig dan ik, in mijn ogen.
Dat heb ik nog steeds. En ik ben 33.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, V1z!.
Ja, en het was erg leuk! Ben best beetje ongeduldig tot morgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk!! Hebbie al gezoend?
Ik had net meer dan een uur een oude Italiaanse fotograaf in de galerie. Hele verhalen had hij. Die voornamelijk in het Italiaans waren en dat vergde erg veel concentratie mijnerzijds om alles te snappen. Halverwege ging hij door de regen chocolaatjes halen voor bij de koffie. Heul schattig.![]()
Het zijn heel mooie minibonbonnetjes en helaas ook veel te lekker. Nu maar weer aan het werk, want eiks ben ik druk.
Nee, maaiend met armen opgebiecht in hoop op een oplossingquote:
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, en het was erg leuk! Ben best beetje ongeduldig tot morgen![]()
En italianen, aan de ene kant vind ik ze zo fout, maar aan de andere kant ben ik jaloers op hun flirt skills.. Lijkt wel of ze daar les in krijgen op de middelbare school ofzo
Ciaooo bellaaaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh, spannend!
Oh nee! Dit was een heel oude man, ik denk halverwege de 70? Hij probeerde me niet te versieren of zo hoor. Hij zat gewoon vol verhalen! Hij was wel complimenteus, maar in a non sexual way.
Italianen die wel op de versiertoer zijn, daar hoef je niet jaloers op te zijn.....veuls te glad!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef An24 het volgende:
Ik had veel leeftijdsgedoe bij de reclassering....toen kwam ik ineens klanten tegen uit 1986. Toen dacht ik: moet jij niet naar de jeugdreclass.....ohw wacht...jij bent ook al volwassen en ik word oud
quote:
Google vindt er twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef anna82 het volgende:
NOFX, jeetje, thuis hadden we een cd meteen man en een schaap in dubieuze positie (in mijn herinnering), even googlen!
Nou...quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Google vindt er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand zit meer op kantoor nu toch?
zomg!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Google vindt er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand zit meer op kantoor nu toch?
Dat vind ik al, met je perfect ingerichte huisquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarschijnlijk denken andere vrouwen (ik heb het idee dat dit vooral voor vrouwen geldt) dan juist weer over ons dat we het beter voor elkaar hebben dan zij..
*Meubelrecycle-boks*quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik al, met je perfect ingerichte huis
Ik heb ook wel veel jonge vriendenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
wat een dag
Maar bankkachel
bord met groenvoer en ienieminibeetje shoarma en veeeel knoflook
V1z feli!!
-edit-
An? Tien jaar 27 seriously?
Ik word 24 geschat![]()
jongere vrienden, het werkt prima.
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
wat een dag
Maar bankkachel
bord met groenvoer en ienieminibeetje shoarma en veeeel knoflook
V1z feli!!
-edit-
An? Tien jaar 27 seriously?
Ik word 24 geschat![]()
jongere vrienden, het werkt prima.
Met de bbq vond ik je ook erg jong overkomen! Met je jazzy haartjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedJe moet alleen niet naar mijn handen kijken. Die verouderen snel door zon en EDS
Heeft denk ik ook te maken met gevoelig zijn voor sfeer. Ik hoor wel eens dat ik me makkelijk aanpas aan mijn omgeving.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met de bbq vond ik je ook erg jong overkomen! Met je jazzy haartjesMaar ik ben sowieso een ramp met leeftijden
![]()
Da heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedJe moet alleen niet naar mijn handen kijken. Die verouderen snel door zon en EDS
Ben 33, bijnaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Da heb ik gezien ja
Je hebt een wat dunner huidje.
Had je ook echt geen 37 gegeven
Jij met je tien jaar mee dan 27quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met gevoelig zijn voor sfeer. Ik hoor wel eens dat ik me makkelijk aanpas aan mijn omgeving.
Maar ik ben ook van mening dat je altijd een beetje kind moet blijven. Verwondering en vrolijkheid houden de hersens jong.
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschatquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij met je tien jaar mee dan 27
En dat zonder dat ik je gezicht kan zien![]()
31-32 dacht ik.
Moequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat
Ja, hier ook van die oma-handenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat
Waren het eigenlijk lekkere broodjes? De fruitsalade zag er goed uitquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
T. Borrel + 5 paaseitjes
D. Donervlees + sla + kaas + zaziki + paar patatjes + stukje brood met boter + cola
T. -
L. Broodje kipkerriesalade + bordje fruitsalade
T. Appel + punt kersenkruimelvlaai
O. 2 boterhammen met boter
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef Skoap het volgende:
Ik vond het wat minder toen ik 13 was en het meisje dat bij de slager werkte vroeg of ik een plakje worst wilde...
Wel in context lezen he! Als ik iemand eruit vind zien als eind 20, dan sta ik er idd van te kijken dat ze 'al' 37 is.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef the85mc het volgende:
Ja, en het was erg leuk! Ben best beetje ongeduldig tot morgen
Hoe gaat het met je gladjakker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef Perruche het volgende:
[..]ja want alle italianen zijn gladjakkers
echt de vooroordelen die ik hoorde vroegah toen ik zei dat m'n vriendje uit die contreien kwam!!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gelezenDacht nog bij mezelf "Boh, dan heeft ze dit account al zo'n 13 jaar
". En ik stond er ook van te kijken dat je al 37 was
![]()
Dat is nog erg netjes voor crapdagje! Maar flauwvallen tijdens sporten? Dat hoort niet.. Gaat nu wel weer goed?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb vandaag bedacht dat ik per week 1 crapdag mag, want dan is dat vandaaglees en huiver!
O: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet
T: appel en mineola
L: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet, kleine pindakaas
T: 5 dropjes en blokje pure choco
B: 40 minuten fietsen
S: raar aanval achtig iets waarbij ik bijna flauwvieldus extra T: bth cocosolie/hagelslag
D: 2 rauwe vietnamese loempias, papayasalade met rundvlees, opscheplepel witte rijst.
T: halve punt kleine appeltaart en een licor 43.
Nee niet tijdens sporten, gewoon random. Zo een witte kop en zweten en alles, vet raarquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is nog erg netjes voor crapdagje! Maar flauwvallen tijdens sporten? Dat hoort niet.. Gaat nu wel weer goed?
Aw, dank jequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Prima broodje coco. En jij zag er mooi uit vsndaag.
Ow raar. Weet je waar het aan ligt? Stress/ te druk ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee niet tijdens sporten, gewoon random. Zo een witte kop en zweten en alles, vet raar. Heb het wel vaker gehad maar nu lijkt het weer terug te komen.
Misschien wel ja.... heb het een tijdje eerder ook wel gehadquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow raar. Weet je waar het aan ligt? Stress/ te druk ofzo?
Eh, nee. Geloof ik. Deze heb ik al een tijdje. Wilde helemaal in het zwart, maar mijn zwarte shirtjes lagen in de was. Dan dit maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aw, dank je![]()
Ik had ook een beetje mijn best gedaan, al zat/zit ik nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel.
Al straal ik dat denk ik niet uit... Of stiekem toch wel?![]()
Had jij nou die blouse aan waar je laatst over postte? Om ideeën op te doen? En toen gaf Vaiz nog advies, toch?
Vervang dat in ieder geval met cola light en wat van die witte nootjes ofzo. Dan krijg je iig nog wat gezonds binnen en weinig calorieen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef An24 het volgende:
Wat raar Per. Nu weer ok?
Ik heb een bakje chips en cola aan mijn lijstje gevoegd.
minneolaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb vandaag bedacht dat ik per week 1 crapdag mag, want dan is dat vandaaglees en huiver!
O: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet
T: appel en [b]mineola[\b]
L: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet, kleine pindakaas
T: 5 dropjes en blokje pure choco
B: 40 minuten fietsen
S: raar aanval achtig iets waarbij ik bijna flauwvieldus extra T: bth cocosolie/hagelslag
D: 2 rauwe vietnamese loempias, papayasalade met rundvlees, opscheplepel witte rijst.
T: halve punt kleine appeltaart en een licor 43.
OTLD niet slecht, maar de laatste T's hadden beter gekund
hey sig! (Autocorrectie maakt er suf vanquote:
Niet bijster veel. Ontbijt & eten-voor-mee gemaakt voor tedergeliefde, lammetje de fles gegeven, beesten gevoederd, 1 hond kwijtgemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 06:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hey sig! (Autocorrectie maakt er suf van) wat heb je al gedaan vanochtend?
Hij heet boemerang ?quote:
Née, helaas ben ik weer in Zweden...lange vlucht gister! Maar, twaalf uur geslapen nu, dat is wel lekker!quote:
Wanneer gaan jullie verhuizen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Née, helaas ben ik weer in Zweden...lange vlucht gister! Maar, twaalf uur geslapen nu, dat is wel lekker!
Pas begin juni, dus dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie verhuizen?
Ik lig moed te verzamelen om te hardlopen, maar beetje katerig nog.
Hehe, al schuldig voelend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, maaiend met armen opgebiecht in hoop op een oplossingCollega: "Boeie! Zullen nog wel meer vlekken op komen!"
ATP is een soort universeel transportmiddel voor energie, speelt een rol bij suikerverbranding, maar is geen glucose. Bij vetverbranding komt ook ATP vrij, meer dan bij glucose, maar minder snel. Vetverbranding levert meer energie, maar glucoseverbranding levert sneller energie. Google weet er op de vroege morgen meer van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:28 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Vlindertje, niet druk maken om een keer iets slechter eten. Af en toe moet je kunnen zondigen en het moet ook leuk blijven.
Vet kan sowieso niet direct verbrand worden in spieren, dat wordt door allerlei omzettingen uiteindelijk als een vorm van glucose (ATP?) in je spieren gebruikt.
En trainen met hartslagmeter is ideaal voor duursport, zodat je optimaal kunt trainen.
Ik weet t ook niet precies meer. Ik dacht dat glucose wordt omgezet in ATP, en in je spieren wordt ATP dan ADP (van tri naar di-). Zoiets. Ook al.weer lang geleden zeg dat ik dat heb geleerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:39 schreef loveli het volgende:
[..]
ATP is een soort universeel transportmiddel voor energie, speelt een rol bij suikerverbranding, maar is geen glucose. Bij vetverbranding komt ook ATP vrij, meer dan bij glucose, maar minder snel. Vetverbranding levert meer energie, maar glucoseverbranding levert sneller energie. Google weet er op de vroege morgen meer van.
Glucose wordt met glycolyse afgebroken waarbij ATP vrijkomt, bij vetverbranding heb je lipolyse. Glycolyse:quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet precies meer. Ik dacht dat glucose wordt omgezet in ATP, en in je spieren wordt ATP dan ADP (van tri naar di-). Zoiets. Ook al.weer lang geleden zeg dat ik dat heb geleerd.
Mijn techniek zal vast niet geweldig zijn, maar dat kan op stukjes van 1 minuut toch niet zoveel verschil maken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:21 schreef V1z0R het volgende:
Dan zou ik een echte hardloper vragen om de techniek met je door te nemen
Zie best wel vaak mensen hardlopen waaraan je kunt zien dat die nooit echt een goede looptechniek hebben ontwikkeld. Wat juist erg veel van belang is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |