Had het nooit zo geregistreerd als geboortejaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat dat achter anna staat
Ja eerst zuurkool van huisgenootje opgegeten en daarna stukje zalm gebakken!quote:
Nomen est omenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Grijs haar?? Hoe oud ben je dan?
(Mijn mama werd pas grijs op haar 50e of zo)
84 zijn de laatste twee cijfers van mijn postcode jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Had het nooit zo geregistreerd als geboortejaar
O 30 dat is heel jong nog!!
Vlees is een goeiequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ Gooi er kip bij, of kalkoen of parmaham of ham etc.
Ik was in 2010 in SF, in het moderne museum aldaar. Voor studenten de helft goedkoper, zeg 5 dollar. Dus toen ze dat aan me vroeg bleef ik er bijna in, maar niks gezegd (want goeiekoperquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerde![]()
En toen zei ik: "misschien moet u uw ogen eens na laten kijken" wink wink, nudge nudge.:D
Mhehehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
Overleg met alleen maar mannen met bitterballen en mij![]()
A: "lekkere ballen"
B: "wat zeg je nu over de ballen van anna82?"
Ik:to the max "als we nu allemaal onze ballen thuislaten komen we misschien nog ergens"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
Overleg met alleen maar mannen met bitterballen en mij![]()
A: "lekkere ballen"
B: "wat zeg je nu over de ballen van anna82?"
Ik:to the max "als we nu allemaal onze ballen thuislaten komen we misschien nog ergens"
Hedde ge 't zwoar?quote:
Ik zag jou ook in net pak op die foto's van zo'n scheikunde bijeenkomstquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Chicolate het volgende:
In mijn hoofd ben ik nog steeds 18. In de praktijk is dat toch al wel weer 5 jaar geleden.
Een believerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo briljant: twee à drie boterhammen vervangen door een bakje kwark met fruit en ik heb gewoon minder honger dan wanneer ik brood eet![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |