Had het nooit zo geregistreerd als geboortejaarquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat dat achter anna staat
Ja eerst zuurkool van huisgenootje opgegeten en daarna stukje zalm gebakken!quote:
Nomen est omenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Grijs haar?? Hoe oud ben je dan?
(Mijn mama werd pas grijs op haar 50e of zo)
84 zijn de laatste twee cijfers van mijn postcode jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Had het nooit zo geregistreerd als geboortejaar
O 30 dat is heel jong nog!!
Vlees is een goeiequote:Op vrijdag 12 april 2013 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ Gooi er kip bij, of kalkoen of parmaham of ham etc.
Ik was in 2010 in SF, in het moderne museum aldaar. Voor studenten de helft goedkoper, zeg 5 dollar. Dus toen ze dat aan me vroeg bleef ik er bijna in, maar niks gezegd (want goeiekoperquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik teer nog steeds op de opticien die mij vroeg wat ik studeerde![]()
En toen zei ik: "misschien moet u uw ogen eens na laten kijken" wink wink, nudge nudge.:D
Mhehehehehequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
Overleg met alleen maar mannen met bitterballen en mij![]()
A: "lekkere ballen"
B: "wat zeg je nu over de ballen van anna82?"
Ik:to the max "als we nu allemaal onze ballen thuislaten komen we misschien nog ergens"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
Overleg met alleen maar mannen met bitterballen en mij![]()
A: "lekkere ballen"
B: "wat zeg je nu over de ballen van anna82?"
Ik:to the max "als we nu allemaal onze ballen thuislaten komen we misschien nog ergens"
Hedde ge 't zwoar?quote:
Ik zag jou ook in net pak op die foto's van zo'n scheikunde bijeenkomstquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Chicolate het volgende:
In mijn hoofd ben ik nog steeds 18. In de praktijk is dat toch al wel weer 5 jaar geleden.
Een believerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo briljant: twee à drie boterhammen vervangen door een bakje kwark met fruit en ik heb gewoon minder honger dan wanneer ik brood eet![]()
.
Ja ik ga jullie al-le-maal overtuigenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:06 schreef V1z0R het volgende:
Enige reden dat Vik niet bij de jehova's mocht was omdat ze bang waren voor hun reputatie
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ga jullie al-le-maal overtuigen![]()
* Viking84 wacht tot Goodbye post van eerdere deze week quote
Ik kon hem ook niet vindenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ben alleen niet goed in posts terugzoeken, dus helaas.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh oh, nog even en we móeten allemaal aan de kwark met frambozen van Vik.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik wist nog dat het een post van dinsdag was
Ik werd op m'n 10e vaak 15 geschat. Nu schatten mensen me niet meer ouder in en soms wel eens wat jonger. Het kan dus nog goed komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Mensen schatten mij vaak ietsje ouder, ik weet niet of dat positief is, ik hoop dat het straks omdraait.
jaaaa ik wilde nog vragen hoe was het!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
O grappig, ik dacht dat sommigen hier ouder waren. Eigenlijk vind ik ouder worden wel prima. Ieder jaar ken je jezelf weer een stukje beter.
Meestal schatten mensen me jonger, vooral als ik geen baard laat staan.
En con, je hebt toch niet last minute afgezegd? wel goed trouwens aan de ene kant, je schept geen verwachtingen. Ik heb zelf zaterdag 2e date!
Ik had woensdagavond afgezegd. Date was borrelen op donderdag. Da's niet heel last minute toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
O grappig, ik dacht dat sommigen hier ouder waren. Eigenlijk vind ik ouder worden wel prima. Ieder jaar ken je jezelf weer een stukje beter.
Meestal schatten mensen me jonger, vooral als ik geen baard laat staan.
En con, je hebt toch niet last minute afgezegd? wel goed trouwens aan de ene kant, je schept geen verwachtingen. Ik heb zelf zaterdag 2e date!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Mensen schatten mij vaak ietsje ouder, ik weet niet of dat positief is, ik hoop dat het straks omdraait.
Liefquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Vik, jij ging toch naar dierenpark Emmen binnenkort?!
http://www.dierenparkemmen.nl/actueel/leeuwenwelpjes
Leuk!! Hebbie al gezoend?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef the85mc het volgende:
Das wel prima op tijd hoor Co.
Zit mobiel en die is bijna leeg dus kort:
Ken haar via vrienden, kwam haar vorig jaar tegen met uitgaan. Toen geen contact gehouden. Die vriendin van me zei dat ze me leuk vond dus vorige week eens afgesproken, en klikte erg goed. Dus nu zaterdag weer.
Oh no you didn'tquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef the85mc het volgende:
O grappig, ik dacht dat sommigen hier ouder waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |