quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Snel! Dekentje eroverheen en wegrennen
Smokquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieve, lieve V1, van harte gefeliciteerd mien jong, dat je nooit volwassen mag worden. Dikke tût en knuffel
^^ Vind het meer een bijgerecht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Die salade lijkt me echt ontzettend saai vik, en je hebt er toch geen recept voor nodig? Gewoon wat spul fijnhakken en klaarDaarnaast lijkt het me ook voor geen meter te vullen, alleen groenvoer. Geen eiwit ofzo erin. Meh.
Ja ik wel, want ik kan geen smaken combinerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
Die salade lijkt me echt ontzettend saai vik, en je hebt er toch geen recept voor nodig? Gewoon wat spul fijnhakken en klaarDaarnaast lijkt het me ook voor geen meter te vullen, alleen groenvoer. Geen eiwit ofzo erin. Meh.
Grijs haar?? Hoe oud ben je danquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:36 schreef anna82 het volgende:
Ik heb lachrimpels die niet meer weggaan als ik niet lach - en niet alleen bij mijn ogen. Oh en ik ga nu de kapper bellen om te kijken of ik morgenochtend nog geknipt en geverfd kan worden ivm grijze haren.
Is Viz jarig??
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef Nallie het volgende:
Ik word weleens op scholen aangesproken waarom ik niet in de les ben
Ik zie het maar als een compliment
In de categorie "De top 3 van vandaag - vragen die je niet aan een vrouw stelt."quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Grijs haar?? Hoe oud ben je dan?
^^ Gooi er kip bij, of kalkoen of parmaham of ham etc.quote:
Of het gewoon niet vragen, maar gewoon feliciterenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
In de categorie "De top 3 van vandaag - vragen die je niet aan een vrouw stelt."
Op 1 staat "Ben je zwanger?"
Haha jaaaaaa maar in mijn hoofd zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:57 schreef loveli het volgende:
[..]
In de categorie "De top 3 van vandaag - vragen die je niet aan een vrouw stelt."
Op 1 staat "Ben je zwanger?"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan wil ik weten welke cremes Anna smeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |