Google vindt er twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef anna82 het volgende:
NOFX, jeetje, thuis hadden we een cd meteen man en een schaap in dubieuze positie (in mijn herinnering), even googlen!
Nou...quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Google vindt er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand zit meer op kantoor nu toch?
zomg!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Google vindt er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand zit meer op kantoor nu toch?
Dat vind ik al, met je perfect ingerichte huisquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarschijnlijk denken andere vrouwen (ik heb het idee dat dit vooral voor vrouwen geldt) dan juist weer over ons dat we het beter voor elkaar hebben dan zij..
*Meubelrecycle-boks*quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik al, met je perfect ingerichte huis
Ik heb ook wel veel jonge vriendenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
wat een dag
Maar bankkachel
bord met groenvoer en ienieminibeetje shoarma en veeeel knoflook
V1z feli!!
-edit-
An? Tien jaar 27 seriously?
Ik word 24 geschat![]()
jongere vrienden, het werkt prima.
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
wat een dag
Maar bankkachel
bord met groenvoer en ienieminibeetje shoarma en veeeel knoflook
V1z feli!!
-edit-
An? Tien jaar 27 seriously?
Ik word 24 geschat![]()
jongere vrienden, het werkt prima.
Met de bbq vond ik je ook erg jong overkomen! Met je jazzy haartjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedJe moet alleen niet naar mijn handen kijken. Die verouderen snel door zon en EDS
Heeft denk ik ook te maken met gevoelig zijn voor sfeer. Ik hoor wel eens dat ik me makkelijk aanpas aan mijn omgeving.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met de bbq vond ik je ook erg jong overkomen! Met je jazzy haartjesMaar ik ben sowieso een ramp met leeftijden
![]()
Da heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedJe moet alleen niet naar mijn handen kijken. Die verouderen snel door zon en EDS
Ben 33, bijnaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Da heb ik gezien ja
Je hebt een wat dunner huidje.
Had je ook echt geen 37 gegeven
Jij met je tien jaar mee dan 27quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met gevoelig zijn voor sfeer. Ik hoor wel eens dat ik me makkelijk aanpas aan mijn omgeving.
Maar ik ben ook van mening dat je altijd een beetje kind moet blijven. Verwondering en vrolijkheid houden de hersens jong.
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschatquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij met je tien jaar mee dan 27
En dat zonder dat ik je gezicht kan zien![]()
31-32 dacht ik.
Moequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |