quote:
donequote:
ik schrok zo dat ik op TR kliktequote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrok zo dat ik op TR klikte
je kent sergio herman niet?
restaurant oud sluis? (in nederland overigens)
als je ooit een nederlands kookprogramma hebt gevolgd ken je toch wel een paar sterrenchefs?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ken maar heel weinig mensen hoorIk ben heel slecht in namen
![]()
ook in gezichten trouwensik heb zó vaak dat iemand me aanspreekt en allerlei dingen van mij weet van vroeger terwijl ik werkelijk geen enkel idee heb wie het is
![]()
![]()
quote:
Van gezicht ken ik er wel een paarquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je ooit een nederlands kookprogramma hebt gevolgd ken je toch wel een paar sterrenchefs?
Wat raar danquote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
daarom was ik blij dat ik vandaag de herhaling zou kunnen kijken
ontvangen belgen ook net 5 dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
daarom was ik blij dat ik vandaag de herhaling zou kunnen kijken
voor wat ik per jaar betaal zal ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat raar dan
Schadevergoeding eisenJe mist allerlei programma's enzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor wat ik per jaar betaal zal ik dat maar niet doen
alleen via satellietquote:
Ik ken hem zelfs.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrok zo dat ik op TR klikte
je kent sergio herman niet?
restaurant oud sluis? (in nederland overigens)
die geert, die belg ik ook wel grappig.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:06 schreef essnhills het volgende:
Dat accent van die Sergio
Hij praat Engels met zowel een gigantisch Nederlands accent als een Frans accent..
Ik moet eerst wachten tot de reclame voorbij voor ik dat te zien krijgquote:Op donderdag 11 april 2013 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die geert, die belg ik ook wel grappig.
dat gerecht wat die shelina van hem moet namaken ziet er wel erg lekker uit
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
Oeh dat ziet er inderdaad lekker uit
Makreel
die ook, maar wat zij moet namaken, die gefrituurd tongquote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
Oeh dat ziet er inderdaad lekker uit
Makreel
quote:
'quote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ook, maar wat zij moet namaken, die gefrituurd tong![]()
koe in de weiquote:Op donderdag 11 april 2013 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
'
Ben benieuwd, eerst maar eens Andrew kijken
quote:
Dat prikkeldraad is vetquote:
quote:
Ik heb niet eens een frituurpan hierquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een frituurpan hier
Visquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankzij jou heb ik van de week vis gekocht
quote:
stuartquote:
alles goed in spanje?quote:
Ja, mag niet klagenquote:
kutquote:
ziek thuis met een gescheurde spier in mijn linkerarm wat niet snel genoeg geneestquote:
Mooi klote zegquote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziek thuis met een gescheurde spier in mijn linkerarm wat niet snel genoeg geneest
Ja, vlieg zaterdag terug naar Londonquote:
Geniet er nog maar even van dan, hopelijk zit je in een beter weer als hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vlieg zaterdag terug naar London
Hij kan alleen de zon niet meer inquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dan, hopelijk zit je in een beter weer als hier.
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kan alleen de zon niet meer inMisschien is het maar goed dat je vakantie bijna om is Stu
Hier warm (22 graden) maar ik zit in de schaduw hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dan, hopelijk zit je in een beter weer als hier.
Mee eensquote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kan alleen de zon niet meer inMisschien is het maar goed dat je vakantie bijna om is Stu
Lekker, hier in NL aankomende zondag ook 22 graden. Jammer dat ik dan waarschijnlijk heel de dag op bed zal liggenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier warm (22 graden) maar ik zit in de schaduw hoor
Ik heb liever deze kou met regen dan net als Stu lekker verbranden met een dikke laag factor 50+ op je huidquote:
Dan ga je toch in de schaduw zitten met een drankje, ik zie het probleem niet hoor haha.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever deze kou met regen dan net als Stu lekker verbranden met een dikke laag factor 50+ op je huid![]()
Same! Liever een regenpak en geen pijn dan ditquote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever deze kou met regen dan net als Stu lekker verbranden met een dikke laag factor 50+ op je huid![]()
Daar hebben Stu en ik het over in de KSC, ook in de schaduw verbranden kan prima hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan ga je toch in de schaduw zitten met een drankje, ik zie het probleem niet hoor haha.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hebben Stu en ik het over in de KSC, ook in de schaduw verbranden kan prima hoor![]()
![]()
Zal ik mijn gezicht maar niet postenquote:
doe maar nietquote:Op donderdag 11 april 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal ik mijn gezicht maar niet posten
Ik heb het meestal erger dan dit maar ik had me nu dus vaak ingesmeerd
Je kunt ook te ver gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar niet
anders gaat mijn beeldscherm kapot
dan zou ik in spanje zittenquote:
Het is hier te warmquote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik in spanje zitten
quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kap met een probleem...
Lees ik net dat Hero al mijn lekkere smaken eruit gaat gooien. Ze staan tenminste niet meer op hun website, dus neem ik aan dat ze eruit gaan.
Het dus om deze:
[ afbeelding ]Hero Super fruit & co granaatappel/ framboos
[ afbeelding ]Hero Super fruit & co cranberry/ bosbes
[ afbeelding ]En deze
Heeft iemand enig idee hier welke winkel er toevallig nog een paar heeft staan?
Deze AH schap leeg maar nog wel kaartje hangt er.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Maar daar hebben bedrijven wel vaker het handje vanOm juist de lekkere producten uit de schappen te halen
de lokale c1000 heeft er ook een handje aan om juist de dinen die ik wil hebben niet te verkopenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Maar daar hebben bedrijven wel vaker het handje vanOm juist de lekkere producten uit de schappen te halen
Daar zitten alle complot denkers toch?quote:
ohw dat jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zitten alle complot denkers toch?In dat forum?
quote:
Welnee, dat is achterhaaldquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan moet je zo'n aluminium hoedje gaan dragen
een loden hoedje is mij te zwaar hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dat is achterhaaldwist je dat niet?
Aluminium is een geleider dus als je dat draagt ben je juist een nog makkelijker doelwit voor mind control
nee, een helm van gordeldier zoals die gst in the dukes of hazzardquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan moet je zo'n aluminium hoedje gaan dragen
quote:
Hij was met smacht op je aan het wachtenquote:
zou nog sneller zijn geweest als ik niet de melding kreeg dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar mocht postenquote:
en dat natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was met smacht op je aan het wachten
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was met smacht op je aan het wachten
Lol whutquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef essnhills het volgende:
Cev? Was jij dat met wie ik praatte over Malaika?
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou nog sneller zijn geweest als ik niet de melding kreeg dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar mocht posten
Ik was gister met iemand aan het praten en dat ging zo:quote:
Danni lowinski toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was gister met iemand aan het praten en dat ging zo:
malaika
SBS6Maar ik wee tniet meer met wie, ik dacht met jou
kan je nagaan hoe lang hij al loopt te smachtenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En dat terwijl wij een keer hier hebben gechat een maand geleden ofzo
ja, ik kan er toch niks aan doen dat jij zo lang wegblijftquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En dat terwijl wij een keer hier hebben gechat een maand geleden ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe lang hij al loopt te smachten
Ow was dat Danny Lowinskiquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Danni lowinski toch?
Danny lowinski
Sbs6
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik kan er toch niks aan doen dat jij zo lang wegblijft
Is dat met die thuiszorg/wijkverpleging ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ow was dat Danny Lowinski![]()
Ja die series zijn ook allemaal hetzelfde![]()
Ik moest er net aan denken wat iemand meldt me net dat iemand uit onze klas van de middelbare school meespeelt in Malaika
Geen ideequote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is dat met die thuiszorg/wijkverpleging ofzo?
daar ga ik me niet in mengenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was er wel, alleen in een andere kamer:
TV / Spangas #20 - Deef gaat Nola ontmaagden
succesquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga nog even snel naar de winkel, die gaat over 20 minuten dicht
snel danquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga nog even snel naar de winkel, die gaat over 20 minuten dicht
Oh het is zo'n leuke serie. Pure oogaids en onrealistisch as fuck, maar zo leuk.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh het is zo'n leuke serie. Pure oogaids en onrealistisch as fuck, maar zo leuk.
Vorige week waren Maxima en Wim-Lex op bezoek bij die schoolacteurs van bijna dertig (kwamen we van de week achter) spelen kinderen van 12/13 jaar
maak er weer wat vanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Essnhills is even weg en meteen ligt het topic plat
Neuh gewerkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog iets leuks gebeurd inde maand dat je niet hier was? (behalve spangas)
vanalles, maar niks al te noemenswaardig denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neuh gewerkt.
en lego gekocht
Jij?
ik ben aan het werkenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Misschien staat die bij jou nog in het schapquote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Jou tijd niet gezien?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Winkel is gelukkig erg dichtbij hierquote:
Ik was bij de Lidl netquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Misschien staat die bij jou nog in het schap
wat heb je gehaald?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Winkel is gelukkig erg dichtbij hier
Kipdrumsticks, spinazie, komkommer, ei, kipfilet voor op broodquote:
waren al vol op gekweekt in de verwachting dat het warmer zou worden waardoor meer mensen komkommer zouden eten en nu zitten ze met overschotquote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
Die komkommers kosten nu trouwens echt niks gewoon, 25 cent per stuk
Ik weet het ook niet, maar ik vind het wel lekkerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren al vol op gekweekt in de verwachting dat het warmer zou worden waardoor meer mensen komkommer zouden eten en nu zitten ze met overschot
(is geen feit he, ik zuig dit zomaar uit mn duim)
Verkoopmedewerkster in een drogisterij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanalles, maar niks al te noemenswaardig denk ik
wat doe je voor werk?
Stokbrood open snijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het wel lekkerIk eet zo een hele komkommer op
Helpt dit?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Wel leuk hoor die quote alerts maar ze gaan niet weg nu..ik moet ze steeds wegklikken..
ohw ja, had je verteldquote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Verkoopmedewerkster in een drogisterij.
Maar in september ga ik weer een opleiding doen dus dan hoef ik veel minder te werken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stokbrood open snijden
Zout erop strooien
Plakjes komkommer er op
Zout erop
Plakjes tomaat er op
En zout erop
Onderop zit een alles weg knop.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Wel leuk hoor die quote alerts maar ze gaan niet weg nu..ik moet ze steeds wegklikken..
Ik eet geen tomaatquote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stokbrood open snijden
Zout erop strooien
Plakjes komkommer er op
Zout erop
Plakjes tomaat er op
En zout erop
Je kan nog veel meer met een komkommer doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Ik had met kerst een komkommer kerstboom gemaakt, met als versiering kleine stukjes rode en gele paprika
Ik doe eigenlijk nergens zout opquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wel zout? Want zonder tomaat kan het ook, zolang je er maar genoeg zout op doet
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
Zoiets had ik gemaakt, als garnering tussen de gerechten tussendoor, ik had er 2 gemaakt, was best wel leuk eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Werken is gratisquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik moet gratis geld verdienen
Opetenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan nog veel meer met een komkommer doen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
Zoiets had ik gemaakt, als garnering tussen de gerechten tussendoor, ik had er 2 gemaakt, was best wel leuk eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
is toch leuk?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan nog veel meer met een komkommer doen.
Getverquote:
ZOUT ZOUT ZOUT ZOUTquote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nergens zout opZelfs niet op m'n gekookte eitje
Alleen als ik zelf soep of saus maak wil ik er wel eens een snufje zout in doen
brood, komkommer en tomaat met een vracht zout zou je mij niet blij mee kunnen maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Owja, dat. Kan ik ondertussen wel aanzettenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nietes, wij kijken altijd de pelgrimscode en twee voor twaalf.
Aan verse schone komkommer in plakjesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar denk je nou weer aan ?
Spitsuur hequote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
Godver, Fok is weer lekker bezig, dan wil ie m'n post niet posten, is ie de hele tijd 'bezig', maar er staat wel een 'update' dat de inhoud van het topic is gewijzigd, met 1 nieuwe post.. Druk ik daarop, is het mijn post die die niet wilde plaatsen
Een wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood, komkommer en tomaat met een vracht zout zou je mij niet blij mee kunnen maken.
tomaat is alleen lekker bij een BLT
Mooi zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan verse schone komkommer in plakjes
Het is kadettenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n 'witte boterham'__!!
Twee voor twaalf niet, dat moet je met meerdere mnsen kijken en dan elkaar aftroeven. Als ze een stad zoeken ('waar werd huppeldepup vermoord' enzo) is het altijd Delft hierquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Owja, dat. Kan ik ondertussen wel aanzetten
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
BLT is ook iets bij subway...
Ow, dacht Amsterdam.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twee voor twaalf niet, dat moet je met meerdere mnsen kijken en dan elkaar aftroeven. Als ze een stad zoeken ('waar werd huppeldepup vermoord' enzo) is het altijd Delft hierlekker gokken met z'n allen.
Volgens mij denken wij aan andere dingen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Witte bolletjes in ander NL taal.
geen idee. subway weiger ikquote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
BLT is ook iets bij subway...
Je denkt toch niet aan 2 witte bollen?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij denken wij aan andere dingen.
BST dusquote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. subway weiger ik
BLT is gewoon een sandwich met bacon sla en tomaat
Nee aan het 'witteboterhammen-spel' wat ik overigens nooit gespeeld hebquote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je denkt toch niet aan 2 witte bollen?
Nooit gekendquote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee aan het 'witteboterhammen-spel' wat ik overigens nooit gespeeld heb
Oh,dus delft is een gevaarlijke stad?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twee voor twaalf niet, dat moet je met meerdere mnsen kijken en dan elkaar aftroeven. Als ze een stad zoeken ('waar werd huppeldepup vermoord' enzo) is het altijd Delft hierlekker gokken met z'n allen.
bah zout..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bah zout..
Heb haast nooit zout op mijn eten..
Wij doen denk ik wel 5 jaar met 1 potje..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ook niet
![]()
![]()
![]()
Dat ik alleen woonde ben ik zelfs een keer zout gaan lenen bij de buren want ik had het nodig bij een recept, maar ik had geen zout in huis![]()
Ja ik heb toen ook een klein potje gekocht, die wordt op dit moment opgemaakt door m'n huisgenotenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij doen denk ik wel 5 jaar met 1 potje..
Extra grote pot dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij doen denk ik wel 5 jaar met 1 potje..
Patatkruiden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik doe zelfs geen zout over m'n patatjes
De buurvrouw stond laatst voor de deur met een kommetje, 'ja ik wlde graag een frikadel speciaal, maar ik had geen mayonaise!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ook niet
![]()
![]()
![]()
Dat ik alleen woonde ben ik zelfs een keer zout gaan lenen bij de buren want ik had het nodig bij een recept, maar ik had geen zout in huis![]()
Ik was net een beetje boos op mijn collega's @ stage; had nog 2 hamburgers in de vriezer liggen, lag er net nog maar 1.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb toen ook een klein potje gekocht, die wordt op dit moment opgemaakt door m'n huisgenoten![]()
zoutmolentje doe ik een jaar mee en de pepermolen moet ik elke maand bijvullenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik doe zelfs geen zout over m'n patatjes
Ook nietquote:
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh,dus delft is een gevaarlijke stad?
Ik vul.hem.telkens stiekem bij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, zo'n potje van 25 gram ofzo.
quote:
Mijn moeder maakt altijd zelf appelmoes, echt lekker bij stamppot bruine bonen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
Ik eet eigenlijk alleen appelmoes erbij![]()
Appelmoesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
Ik eet eigenlijk alleen appelmoes erbij![]()
Dat is wel een beetje vreemd jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
De buurvrouw stond laatst voor de deur met een kommetje, 'ja ik wlde graag een frikadel speciaal, maar ik had geen mayonaise!' gewoon zo in het kommetje spuiten uit de mayofles
ik stond wel even raar te kijken
Ik zou ze slaanquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik was net een beetje boos op mijn collega's @ stage; had nog 2 hamburgers in de vriezer liggen, lag er net nog maar 1.en de curry(die ik 3 weken geleden heb gekocht!) is ook al haast op door hun tosti's..
Peper gaat wel iets harder hier jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoutmolentje doe ik een jaar mee en de pepermolen moet ik elke maand bijvullen
Zijn allemaal meisjes, en ik sla geen vrouwen/meisjes.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vreemd ja
[..]
Ik zou ze slaan
Neuh alleen tussen de 13e en de 19e eeuwquote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]!
Er is wel een keer geschoten in de straat waar ik nu woonIk dacht dat het vuurwerk was, maar dan wat dichterbij
Kaneelquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Peper gaat wel iets harder hier ja![]()
![]()
Maar niet zo hard als de paprikapoeder
Zelfgemaakte appelmoesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt altijd zelf appelmoes, echt lekker bij stamppot bruine bonen.![]()
Gewone appelmoes zonder stukjes vind ik tegenwoordig niks meer aan.
Ohquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zijn allemaal meisjes, en ik sla geen vrouwen/meisjes.
Jamaar ik kan tijdreizen, ik heb die tijdreismachine uit Iran af en toe te leenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neuh alleen tussen de 13e en de 19e eeuw
Recenter gaat die quiz niet
Knoflooksausquote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Knoflookpoeder gaat hier hard.
teentjes knoflook gaan ook wel hardquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Peper gaat wel iets harder hier ja![]()
![]()
Maar niet zo hard als de paprikapoeder
quote:
Ik gebruik verse knoflookquote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Knoflookpoeder gaat hier hard.
Is er iets Miniempje?quote:
Wait, whut?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, die ook. Met yoghurt
Ik heb ook een potje met knoflookpoeder hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als die.niet bij de hand is dan poeder hier.
#weetdereactieal
Wat is er danquote:
quote:
Nee, dacht die iemand bij de hand er tussen.uit ging vissen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een potje met knoflookpoeder hoor![]()
![]()
vast niet de reactie die je verwachtte![]()
ik tegenwoordig niet meer..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een potje met knoflookpoeder hoor![]()
![]()
vast niet de reactie die je verwachtte![]()
Die heb ik voor achter de hand als m'n huisgenootjes de knoflook hebben opgemaaktquote:
De wie?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van devos & lemmens moet je hebben :
Jumbo heeft het.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat is deze dannooit gezien. Is het te eten?
Ben straks terug, even de code kijken.
Straf ze!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik voor achter de hand als m'n huisgenootjes de knoflook hebben opgemaakt![]()
Ik heb castle aan staanquote:Op donderdag 11 april 2013 20:55 schreef gianni61 het volgende:
iedereen nu tv aan het kijken?
zit zelf nu aan de keuringsdienst van waarde
Gaat het nog over bevergeil?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:55 schreef gianni61 het volgende:
iedereen nu tv aan het kijken?
zit zelf nu aan de keuringsdienst van waarde
Variatiequote:
Jaquote:
nee, lianen, maar al afgelopenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gaat het nog over bevergeil?
Ik fok en kijk TV
quote:
Leuk hè?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Al die quoten straks op de.laptop.
quote:
Oh nou bedankt!quote:
Geen idee, is nog veel te vroeg om over na te denkenquote:
Nog 15 posts maarquote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, is nog veel te vroeg om over na te denken![]()
quote:
nog zat tijd dus om iets te bdenkenquote:
Jij hebt alle tijd?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
nog zat tijd dus om iets te bdenken
Uiteraardquote:
Uhuh, jij bent de drijfveer hierquote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als ik niet reageer, reageert niemand meer
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, jij bent de drijfveer hier
Zullen we nu kijken wat het effect is als ik even wegga?quote:
dat was jij toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, jij bent de drijfveer hier
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen we nu kijken wat het effect is als ik even wegga?
Welneequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |