Dat is het ookquote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me toch vrij vervelend dan
pff, ik zou gek wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ookMeestal gaat het prima hoor, maar soms irriteer ik me er enorm aan en werkt het op m'n zenuwen..
Laatst ook bijvoorbeeld, toen was ik bij m'n vriend, en toen hoorde ik ook een pieptoon, maar ik kon niet ontdekken wat het was.. Alle loze adapters eruit gehaald enzo.. nog stééds die pieptoon.. Bleek het uiteindelijk te komen doordat de laptop van m'n vriend met opgeladen accu aan de stroom hing..
Hup eruit die accu..
Het wentquote:
quote:
volgens mij als ik platenspeler + voorversterker + versterker + subwoofer aan zou zetten, zou je gillend de kamer uit rennenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wentMaar af en toe
![]()
Helemaal thuis bij m'n ouders, de nieuwe tv piept gelukkig niet, maar de oude wel. En m'n vader heeft een hekel aan reclames, dus dan zette hij het geluid uit, met als gevolg dat die pieptoon echt enorm duidelijk werd.Dan moest ik hem toch vriendelijk verzoeken de reclames weer aan te zetten, ja ok, die zijn ook schijtirritant, maar geluid ligt tenminste nog goed in je oren
18 postquote:
Dat zou best kunnen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij als ik platenspeler + voorversterker + versterker + subwoofer aan zou zetten, zou je gillend de kamer uit rennen
We hebben gister allebei het eerste deel van de finale gemist, en de herhaling komt de volgende dag om 3 uurquote:
quote:
haai Xeor!!quote:
ohwquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben gister allebei het eerste deel van de finale gemist, en de herhaling komt de volgende dag om 3 uur
En wie is segio hermann?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
is leuk. 1 van de 3 is bij segio hermann
Ik ben benieuwd naar de opdrachtenquote:
net5 doet het niet bij mijquote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de opdrachten
Hij was toch gemaakt?quote:
een topchef in belgiëquote:
Ken ik nog steeds nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |