lijkt me best leuk om gedachten te kunnen lezenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijken
Jupzquote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik blij dat ik geen psychiater ben...
Ik denk dat iedereen wel veel denkt, maar niet iedereen het allemaal uitspreektquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jupz![]()
Ik heb het er wel eens met vriendinnen overOver onze gedachtengangen enzo, en als ik dan hun verhalen hoor denk ik wel eens 'heb ik dan zo'n druk hoofd?
'
Ja nee ik bedoel dat we het dan dus hebben over hoeveel we denken..quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel veel denkt, maar niet iedereen het allemaal uitspreekt
En het zal ook misschien wel zo zijn dat bepaalde mensen 'meer' denken dan anderen...
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
De tv maakt zo'n hoge pieptoon, en ik ben de enige die hem hoort
En adapters die loos in het stopcontact zitten maken ook zo'n pieptoon, dus ik moet iedere keer alles afgaan om te kijken of iemand nog zo'n ding in het stopcontact heeft zitten
De rest is doof dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
De tv maakt zo'n hoge pieptoon, en ik ben de enige die hem hoort
En adapters die loos in het stopcontact zitten maken ook zo'n pieptoon, dus ik moet iedere keer alles afgaan om te kijken of iemand nog zo'n ding in het stopcontact heeft zitten
quote:
zo'n goede oren heb ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stille ringtones zijn ook irritant.. die kan ik ook nog horen.. en van die dingen om katten enzo uit je tuin te houden, die hoor ik ook![]()
En van die gemeente dingen om hangjongeren weg te schrikken, die hoor ik ook![]()
Wees blij, weet je hoe irritant dit isquote:
dat deden we op de middelbare school ook jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wees blij, weet je hoe irritant dit isIk hoor dezelfde dingen die 13-jarigen horen
![]()
Ken je van die testen dat ze hoge frequenties laten horen? Daar hoorde ik ook altijd super hoog meeEn dan doen ze af en toe alsof ze een hele hoge laten horen, maar dan niks laten horen, dan pik je zo de mensen ermee uit die alleen maar 'beweren' dat ze zo hoog horen..
Ik vond die testen altijd grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deden we op de middelbare school ook ja
om te testen of er al mensen met discotheek schade waren
lekker danquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond die testen altijd grappigWe waren met z'n 3'en die het hoogst konden horen, 2 jongens en ik
![]()
En 1x tijdens een toets waren ze naast het schoolgebouw bezig met tegels zagen, en die cirkelzagen produceren ook zo'n hoge toon.. Dus iedere keer als ie aan en uit werd gezet de hele klas aan het zuchten vanwege die toon, maar eenmaal op toeren hoorden ze dat ding niet meer, wij drieën welzó irritant dat
Nauwelijks..quote:
dat lijkt me toch vrij vervelend danquote:Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu naast de tv altijd maar de radio aan, dan valt die piep minder op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |