quote:
Ook al mooi synchroon.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dat het zijn!Dus het moet eigenlijk zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal mannen hier die niet van voetbal houden..quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal mannen hier die niet van voetbal houden..
alleen EK en WK volg ik, de rest niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Dat doe ik ook jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen EK en WK volg ik, de rest niet.
en dat is ook alleen omdat dat gezellig is in de kroeg
ik vind voetbal wel leuk hoor, zeker de resultaten en andere cijfertjesquote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent een cijfertjes man hè?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik vind voetbal wel leuk hoor, zeker de resultaten en andere cijfertjes
Ja, denk in nummertjes... vind je dat gek?quote:
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, denk in nummertjes... vind je dat gek?
haat aan voetbal is misschien weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef m1st1g het volgende:
Ik wacht op de dag dat iedereen dit shirt gaat dragen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk denk ik geluiden en kleuren
ach ik haat het zeker niet. alleen als ik zie hoe die hommotjes ter aarde storten en naar hun gezicht grijpen als iemand een teen raakt zit ik altijd een beetje zoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef m1st1g het volgende:
Ik wacht op de dag dat iedereen dit shirt gaat dragen![]()
[ afbeelding ]
Nee niet gezienquote:Op donderdag 11 april 2013 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Niet eens in geuren? Heb je die aflevering van Paul Rabberink bij Pavlov gezien? Volgens mij denkt hij ook in kleuren...
Moet je maar eens kijken, ik vond het wel een interessante afleveringquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet gezien![]()
Ik denk niet in geuren neeNaja, soms wel eens natuurlijk, maar dan moet ik het zelf oproepen, geluiden en kleuren komen automatisch
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken, ik vond het wel een interessante aflevering
Maar we zijn allebei dus bijzonder
Is ook zo, dus wij allebei ookquote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik dacht dat iedereen bijzonder was
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe het is om in cijfers te denken
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is ook zo, dus wij allebei ook![]()
En ik kan echt niet snappen hoe je in geluiden en kleuren denkt...
ik denk nou aan een gaatje wat er in is geboordquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijken
En dan zie je allemaal dingen voorbij schietenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk nou aan een gaatje wat er in is geboord
Ja, daarom ben ik blij dat ik geen psychiater ben...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |