snel danquote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga nog even snel naar de winkel, die gaat over 20 minuten dicht
Oh het is zo'n leuke serie. Pure oogaids en onrealistisch as fuck, maar zo leuk.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh het is zo'n leuke serie. Pure oogaids en onrealistisch as fuck, maar zo leuk.
Vorige week waren Maxima en Wim-Lex op bezoek bij die schoolacteurs van bijna dertig (kwamen we van de week achter) spelen kinderen van 12/13 jaar
maak er weer wat vanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Essnhills is even weg en meteen ligt het topic plat
Neuh gewerkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog iets leuks gebeurd inde maand dat je niet hier was? (behalve spangas)
vanalles, maar niks al te noemenswaardig denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Neuh gewerkt.
en lego gekocht
Jij?
ik ben aan het werkenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Misschien staat die bij jou nog in het schapquote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Maar daar hebben bedrijven wel vaker het handje vanOm juist de lekkere producten uit de schappen te halen
Jou tijd niet gezien?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef Ceviche het volgende:
Winkel is gelukkig erg dichtbij hierquote:
Ik was bij de Lidl netquote:Op donderdag 11 april 2013 20:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Misschien staat die bij jou nog in het schap
wat heb je gehaald?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Winkel is gelukkig erg dichtbij hier
Kipdrumsticks, spinazie, komkommer, ei, kipfilet voor op broodquote:
waren al vol op gekweekt in de verwachting dat het warmer zou worden waardoor meer mensen komkommer zouden eten en nu zitten ze met overschotquote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
Die komkommers kosten nu trouwens echt niks gewoon, 25 cent per stuk
Ik weet het ook niet, maar ik vind het wel lekkerquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren al vol op gekweekt in de verwachting dat het warmer zou worden waardoor meer mensen komkommer zouden eten en nu zitten ze met overschot
(is geen feit he, ik zuig dit zomaar uit mn duim)
Verkoopmedewerkster in een drogisterij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanalles, maar niks al te noemenswaardig denk ik
wat doe je voor werk?
Stokbrood open snijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het wel lekkerIk eet zo een hele komkommer op
Helpt dit?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Wel leuk hoor die quote alerts maar ze gaan niet weg nu..ik moet ze steeds wegklikken..
ohw ja, had je verteldquote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Verkoopmedewerkster in een drogisterij.
Maar in september ga ik weer een opleiding doen dus dan hoef ik veel minder te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |