Zal ik mijn gezicht maar niet postenquote:
doe maar nietquote:Op donderdag 11 april 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal ik mijn gezicht maar niet posten
Ik heb het meestal erger dan dit maar ik had me nu dus vaak ingesmeerd
Je kunt ook te ver gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar niet
anders gaat mijn beeldscherm kapot
dan zou ik in spanje zittenquote:
Het is hier te warmquote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik in spanje zitten
quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 april 2013 18:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kap met een probleem...
Lees ik net dat Hero al mijn lekkere smaken eruit gaat gooien. Ze staan tenminste niet meer op hun website, dus neem ik aan dat ze eruit gaan.
Het dus om deze:
[ afbeelding ]Hero Super fruit & co granaatappel/ framboos
[ afbeelding ]Hero Super fruit & co cranberry/ bosbes
[ afbeelding ]En deze
Heeft iemand enig idee hier welke winkel er toevallig nog een paar heeft staan?
Deze AH schap leeg maar nog wel kaartje hangt er.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Maar daar hebben bedrijven wel vaker het handje vanOm juist de lekkere producten uit de schappen te halen
de lokale c1000 heeft er ook een handje aan om juist de dinen die ik wil hebben niet te verkopenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Maar daar hebben bedrijven wel vaker het handje vanOm juist de lekkere producten uit de schappen te halen
Daar zitten alle complot denkers toch?quote:
ohw dat jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zitten alle complot denkers toch?In dat forum?
quote:
Welnee, dat is achterhaaldquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan moet je zo'n aluminium hoedje gaan dragen
een loden hoedje is mij te zwaar hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, dat is achterhaaldwist je dat niet?
Aluminium is een geleider dus als je dat draagt ben je juist een nog makkelijker doelwit voor mind control
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |