alles goed in spanje?quote:
Ja, mag niet klagenquote:
kutquote:
ziek thuis met een gescheurde spier in mijn linkerarm wat niet snel genoeg geneestquote:
Mooi klote zegquote:Op donderdag 11 april 2013 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziek thuis met een gescheurde spier in mijn linkerarm wat niet snel genoeg geneest
Ja, vlieg zaterdag terug naar Londonquote:
Geniet er nog maar even van dan, hopelijk zit je in een beter weer als hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vlieg zaterdag terug naar London
Hij kan alleen de zon niet meer inquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dan, hopelijk zit je in een beter weer als hier.
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kan alleen de zon niet meer inMisschien is het maar goed dat je vakantie bijna om is Stu
Hier warm (22 graden) maar ik zit in de schaduw hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van dan, hopelijk zit je in een beter weer als hier.
Mee eensquote:Op donderdag 11 april 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij kan alleen de zon niet meer inMisschien is het maar goed dat je vakantie bijna om is Stu
Lekker, hier in NL aankomende zondag ook 22 graden. Jammer dat ik dan waarschijnlijk heel de dag op bed zal liggenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier warm (22 graden) maar ik zit in de schaduw hoor
Ik heb liever deze kou met regen dan net als Stu lekker verbranden met een dikke laag factor 50+ op je huidquote:
Dan ga je toch in de schaduw zitten met een drankje, ik zie het probleem niet hoor haha.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever deze kou met regen dan net als Stu lekker verbranden met een dikke laag factor 50+ op je huid![]()
Same! Liever een regenpak en geen pijn dan ditquote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever deze kou met regen dan net als Stu lekker verbranden met een dikke laag factor 50+ op je huid![]()
Daar hebben Stu en ik het over in de KSC, ook in de schaduw verbranden kan prima hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan ga je toch in de schaduw zitten met een drankje, ik zie het probleem niet hoor haha.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hebben Stu en ik het over in de KSC, ook in de schaduw verbranden kan prima hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |