quote:
donequote:
ik schrok zo dat ik op TR kliktequote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrok zo dat ik op TR klikte
je kent sergio herman niet?
restaurant oud sluis? (in nederland overigens)
als je ooit een nederlands kookprogramma hebt gevolgd ken je toch wel een paar sterrenchefs?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ken maar heel weinig mensen hoorIk ben heel slecht in namen
![]()
ook in gezichten trouwensik heb zó vaak dat iemand me aanspreekt en allerlei dingen van mij weet van vroeger terwijl ik werkelijk geen enkel idee heb wie het is
![]()
![]()
quote:
Van gezicht ken ik er wel een paarquote:Op donderdag 11 april 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je ooit een nederlands kookprogramma hebt gevolgd ken je toch wel een paar sterrenchefs?
Wat raar danquote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
daarom was ik blij dat ik vandaag de herhaling zou kunnen kijken
ontvangen belgen ook net 5 dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
daarom was ik blij dat ik vandaag de herhaling zou kunnen kijken
voor wat ik per jaar betaal zal ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat raar dan
Schadevergoeding eisenJe mist allerlei programma's enzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor wat ik per jaar betaal zal ik dat maar niet doen
alleen via satellietquote:
Ik ken hem zelfs.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik schrok zo dat ik op TR klikte
je kent sergio herman niet?
restaurant oud sluis? (in nederland overigens)
die geert, die belg ik ook wel grappig.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:06 schreef essnhills het volgende:
Dat accent van die Sergio
Hij praat Engels met zowel een gigantisch Nederlands accent als een Frans accent..
Ik moet eerst wachten tot de reclame voorbij voor ik dat te zien krijgquote:Op donderdag 11 april 2013 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die geert, die belg ik ook wel grappig.
dat gerecht wat die shelina van hem moet namaken ziet er wel erg lekker uit
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
Oeh dat ziet er inderdaad lekker uit
Makreel
die ook, maar wat zij moet namaken, die gefrituurd tongquote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
Oeh dat ziet er inderdaad lekker uit
Makreel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |