Nooit gekendquote:Op donderdag 11 april 2013 20:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee aan het 'witteboterhammen-spel' wat ik overigens nooit gespeeld heb
Oh,dus delft is een gevaarlijke stad?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twee voor twaalf niet, dat moet je met meerdere mnsen kijken en dan elkaar aftroeven. Als ze een stad zoeken ('waar werd huppeldepup vermoord' enzo) is het altijd Delft hierlekker gokken met z'n allen.
bah zout..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wel zout? Want zonder tomaat kan het ook, zolang je er maar genoeg zout op doet
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bah zout..
Heb haast nooit zout op mijn eten..
Wij doen denk ik wel 5 jaar met 1 potje..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ook niet
![]()
![]()
![]()
Dat ik alleen woonde ben ik zelfs een keer zout gaan lenen bij de buren want ik had het nodig bij een recept, maar ik had geen zout in huis![]()
Ja ik heb toen ook een klein potje gekocht, die wordt op dit moment opgemaakt door m'n huisgenotenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij doen denk ik wel 5 jaar met 1 potje..
Extra grote pot dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij doen denk ik wel 5 jaar met 1 potje..
Patatkruiden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik doe zelfs geen zout over m'n patatjes
De buurvrouw stond laatst voor de deur met een kommetje, 'ja ik wlde graag een frikadel speciaal, maar ik had geen mayonaise!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ook niet
![]()
![]()
![]()
Dat ik alleen woonde ben ik zelfs een keer zout gaan lenen bij de buren want ik had het nodig bij een recept, maar ik had geen zout in huis![]()
Ik was net een beetje boos op mijn collega's @ stage; had nog 2 hamburgers in de vriezer liggen, lag er net nog maar 1.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb toen ook een klein potje gekocht, die wordt op dit moment opgemaakt door m'n huisgenoten![]()
zoutmolentje doe ik een jaar mee en de pepermolen moet ik elke maand bijvullenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef essnhills het volgende:
Ik doe zelfs geen zout over m'n patatjes
Ook nietquote:
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh,dus delft is een gevaarlijke stad?
Ik vul.hem.telkens stiekem bij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope, zo'n potje van 25 gram ofzo.
quote:
Mijn moeder maakt altijd zelf appelmoes, echt lekker bij stamppot bruine bonen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
Ik eet eigenlijk alleen appelmoes erbij![]()
Appelmoesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook niet![]()
![]()
Ik eet eigenlijk alleen appelmoes erbij![]()
Dat is wel een beetje vreemd jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
De buurvrouw stond laatst voor de deur met een kommetje, 'ja ik wlde graag een frikadel speciaal, maar ik had geen mayonaise!' gewoon zo in het kommetje spuiten uit de mayofles
ik stond wel even raar te kijken
Ik zou ze slaanquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik was net een beetje boos op mijn collega's @ stage; had nog 2 hamburgers in de vriezer liggen, lag er net nog maar 1.en de curry(die ik 3 weken geleden heb gekocht!) is ook al haast op door hun tosti's..
Peper gaat wel iets harder hier jaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoutmolentje doe ik een jaar mee en de pepermolen moet ik elke maand bijvullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |