quote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stokbrood open snijden
Zout erop strooien
Plakjes komkommer er op
Zout erop
Plakjes tomaat er op
En zout erop
Onderop zit een alles weg knop.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
Wel leuk hoor die quote alerts maar ze gaan niet weg nu..ik moet ze steeds wegklikken..
Ik eet geen tomaatquote:Op donderdag 11 april 2013 20:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stokbrood open snijden
Zout erop strooien
Plakjes komkommer er op
Zout erop
Plakjes tomaat er op
En zout erop
Je kan nog veel meer met een komkommer doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Ik had met kerst een komkommer kerstboom gemaakt, met als versiering kleine stukjes rode en gele paprika
Ik doe eigenlijk nergens zout opquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wel zout? Want zonder tomaat kan het ook, zolang je er maar genoeg zout op doet
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
Zoiets had ik gemaakt, als garnering tussen de gerechten tussendoor, ik had er 2 gemaakt, was best wel leuk eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Werken is gratisquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik moet gratis geld verdienen
Opetenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan nog veel meer met een komkommer doen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
Zoiets had ik gemaakt, als garnering tussen de gerechten tussendoor, ik had er 2 gemaakt, was best wel leuk eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
is toch leuk?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan nog veel meer met een komkommer doen.
Getverquote:
ZOUT ZOUT ZOUT ZOUTquote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nergens zout opZelfs niet op m'n gekookte eitje
Alleen als ik zelf soep of saus maak wil ik er wel eens een snufje zout in doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |