brood, komkommer en tomaat met een vracht zout zou je mij niet blij mee kunnen maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wel zout? Want zonder tomaat kan het ook, zolang je er maar genoeg zout op doet
Owja, dat. Kan ik ondertussen wel aanzettenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nietes, wij kijken altijd de pelgrimscode en twee voor twaalf.
Aan verse schone komkommer in plakjesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar denk je nou weer aan ?
Spitsuur hequote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
Godver, Fok is weer lekker bezig, dan wil ie m'n post niet posten, is ie de hele tijd 'bezig', maar er staat wel een 'update' dat de inhoud van het topic is gewijzigd, met 1 nieuwe post.. Druk ik daarop, is het mijn post die die niet wilde plaatsen
Een wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood, komkommer en tomaat met een vracht zout zou je mij niet blij mee kunnen maken.
tomaat is alleen lekker bij een BLT
Mooi zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan verse schone komkommer in plakjes
Het is kadettenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n 'witte boterham'__!!
Twee voor twaalf niet, dat moet je met meerdere mnsen kijken en dan elkaar aftroeven. Als ze een stad zoeken ('waar werd huppeldepup vermoord' enzo) is het altijd Delft hierquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Owja, dat. Kan ik ondertussen wel aanzetten
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
BLT is ook iets bij subway...
Ow, dacht Amsterdam.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Twee voor twaalf niet, dat moet je met meerdere mnsen kijken en dan elkaar aftroeven. Als ze een stad zoeken ('waar werd huppeldepup vermoord' enzo) is het altijd Delft hierlekker gokken met z'n allen.
Volgens mij denken wij aan andere dingen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Witte bolletjes in ander NL taal.
geen idee. subway weiger ikquote:Op donderdag 11 april 2013 20:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
BLT is ook iets bij subway...
Je denkt toch niet aan 2 witte bollen?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij denken wij aan andere dingen.
BST dusquote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. subway weiger ik
BLT is gewoon een sandwich met bacon sla en tomaat
Nee aan het 'witteboterhammen-spel' wat ik overigens nooit gespeeld hebquote:Op donderdag 11 april 2013 20:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je denkt toch niet aan 2 witte bollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |