Ben ik te moe voor, en Rens...quote:Op donderdag 11 april 2013 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Troll die Dven even, hij is te makkelijk.
Zal ik doen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie leverde het meeste geld voor Heerenveen op qua transfer?
A. Huntelaar.
B. Van Nistelrooy
C. Alfonso Alves.
D. Sulejmani
E. Bradley
F. Dost
G. Samaras
Nou grappig hoor gladde eend, ik log uit, bekijk jij het even lekker met je handel.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
fout het was johannes_vermeer
een strikvraag
Hebben ze niet echt veel goeds mee gedaanquote:Op donderdag 11 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Alves 20+ miljoen
Sulejmani 16,5 miljoen (alles bij elkaar rond de 18 miljoen)
Ruud van Nistelrooij 15 miljoen
Huntelaar 9 miljoen
Pranjic 7,7 miljoen
Samaras 7,5 miljoen
Bas Dost 7,5 miljoen
Oussama Assaidi 5 miljoen
Narsingh 4,1 miljoen
Aardig wat geld binnen gekregen de laatste jaren voor aanvallers/aanvallende middenvelders.
Vergete niet scarlett johansson en ambert heart topic.. voor mensen met smaak.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
B&H / Nicki Minaj
Ohquote:Op donderdag 11 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, provoceren doen wij niet over de rug van deze heldinnen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vergete niet scarlett johansson en ambert heart topic.. voor mensen met smaak.
Wat moet erin dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Voeg nou toe rensieboy, verdien credits om ons nader te brengen
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vergete niet scarlett johansson en ambert heart topic.. voor mensen met smaak.
Cheryl, Alba en Nicki hebben een speciale plek in deze SC, al vanaf het begin. Dus ik vind het wel best zo!quote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Voeg nou toe rensieboy, verdien credits om ons nader te brengen
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja stuur dan. Ik ga het niet opzoeken
Hij verkiest ho's boven jou als bro om dichter bij je te komen. Ik zou er niet intrappen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja stuur dan. Ik ga het niet opzoeken
aii nice, ik ga even kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Hugo en Koert bij de Betweters van gisteren
Verrader. Ik ben direct wegquote:
Over de haat van Nederland naar PSVquote:
Ik vind nog steeds dat ze er niet in moet.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrader. Ik ben direct weg. Hopelijk wordt mijn post in het feedbacktopic spoedig in behandeling genomen.
Ik had onlangs 48 uur. Dat heeft uiteindelijk ook 4 of 5 dagen geduurd. Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.quote:
Nooit geweten dat jij zo ondeugend wasquote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers.
[..]
Ik had onlangs 48 uur. Dat heeft uiteindelijk ook 4 of 5 dagen geduurd. Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.
omkoping werkt beterquote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers.
[..]
Ik had onlangs 48 uur. Dat heeft uiteindelijk ook 4 of 5 dagen geduurd. Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.
Heb ik ook gedaan toen jij weg was.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo ondeugend was
Ik heb wat naaktfoto's van mezelf naar wat users gestuurd. Maar die had ik blijkbaar naar de FA's moeten sturen.quote:
Wat dan Davy jongen. Kom dan. Klappen we er even op. Natnek.quote:
11 uur winkelcentrum vriend.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat dan Davy jongen. Kom dan. Klappen we er even op. Natnek.
Beginnersfoutje, komt goedquote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wat naaktfoto's van mezelf naar wat users gestuurd. Maar die had ik blijkbaar naar de FA's moeten sturen.
[..]
Wat dan Davy jongen. Kom dan. Klappen we er even op. Natnek.
Waar ligt winkelcentrum vriend? Google kent dat niet.quote:
www.3vriendenhof.nlquote:Op donderdag 11 april 2013 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar ligt winkelcentrum vriend? Google kent dat niet.
Ewa, barbapappa. Lekker fresh kapsel mang. Hanni Hanna?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Net ff naar die niggerkapper geweest toch, Fresh ieks
Gewoon Arif toch, jeweet.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ewa, barbapappa. Lekker fresh kapsel mang. Hanni Hanna?
Altijd handig tijdens de wedstrijd.twitter:VI_nl twitterde op donderdag 11-04-2013 om 11:34:49Hulde voor @PECZwolle! Het IJsseldeltastadion heeft dit seizoen als eerste in de Eredivisie een volledige wifi-dekking [bron EF Onderzoek] reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Altijd handig tijdens de wedstrijd.twitter:VI_nl twitterde op donderdag 11-04-2013 om 11:34:49Hulde voor @PECZwolle! Het IJsseldeltastadion heeft dit seizoen als eerste in de Eredivisie een volledige wifi-dekking [bron EF Onderzoek] reageer retweet
Welke provincie is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
ah, er is een zelfmoordgolf in het dorp waar ik vandaan kom. Derde deze week al.
Oh krijg ik hier een note voor?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fijn dat je mij er even op wijst, kameraad Knut.
n-h.quote:
Goedzo stijn. Ik een 7,5 voor mijn argumenteren training.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo jongens, ik heb een mooie 10 voor mijn wiskunde so.
kan ze geen ongelijk geven zo dicht bij de pisbakquote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef napoleonfour het volgende:
ah, er is een zelfmoordgolf in het dorp waar ik vandaan kom. Derde deze week al.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fijn dat je mij er even op wijst, kameraad Knut.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goedzo stijn. Ik een 7,5 voor mijn argumenteren training.
Goed bezig Stinho, ik vind dat je een biertje hebt verdiendquote:Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo jongens, ik heb een mooie 10 voor mijn wiskunde so.
?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef DonRaja het volgende:
Waar slaat dat ontspanning voor ouderen eigenlijk op?
Vallen de jongeren hier niet meer op vrouwen?
OPquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat psv naar de tering
Nee niet PSV, Oblivion.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Soepie, broodjes, helemaal niks mis mee.
Lekker ouwe reusquote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man.
Zo een broodje spiegelei maken. Ook niks mis mee.
tis wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef sausagin het volgende:
GODVERDOMME , mijn GSM laad opeens niet meer op
In niet Zuid-Korea is het ook verboden om iedereen of alles behalve Kim 1, 2 en 3 te vereren natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi die OP. Gelukkig zijn de 'Gevallen Helden' weer terug. Waarom die verwijderd zou zijn is me ook een raadsel. Klassenjustitie hier op Fok!.
Graag gedaan, we blijven strijden tegen het onrechtquote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi die OP. Gelukkig zijn de 'Gevallen Helden' weer terug. Waarom die verwijderd zou zijn is me ook een raadsel. Klassenjustitie hier op Fok!.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
We moeten blijven strijden tegen die enge mannetjes en vrouwtjes die hier een beetje de fuhrer uithangen
Doe normaalquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lafaard, ik had jou al 2 topics geleden de kans gegeven het terug te plaatsen door de OP te unlocken. Heb je niet gedaan en daarna had je nogmaals de kans door een hunt en heb je het ook niet gedaan. Dus niet nu de credits gaan nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag gedaan, we blijven strijden tegen het onrecht
Toen was GGMM er, gisteren heb ik gehunt en alles terug gezet. Beschuldig mij nietquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lafaard, ik had jou al 2 topics geleden de kans gegeven het terug te plaatsen door de OP te unlocken. Heb je niet gedaan en daarna had je nogmaals de kans door een hunt en heb je het ook niet gedaan. Dus niet nu de credits gaan nemen.
Niemand neemt het jou kwalijk Don. Net zoals je het de gemiddelde landser in 40-45 het niet kwalijk neemt.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand neemt het jou kwalijk Don. Net zoals je het de gemiddelde landser in 40-45 het niet kwalijk neemt.
Ik zal er aan denken waar je me nu voor uit maakt als je een volgende ban hebt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand neemt het jou kwalijk Don. Net zoals je het de gemiddelde landser in 40-45 het niet kwalijk neemt.
Dat is ook de reden dat ik hem dan pas heb aangepast, censuur enzo..quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt het te laat aangepast toen was ik al weg.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken waar je me nu voor uit maakt als je een volgende ban hebt.
Klopt, maar goed je bent geen volledige lafaard.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem dan pas heb aangepast, censuur enzo..
Maar ik zie dat Rens iets erbij heeft gedaan..
Ik heb het gegoogled en kreeg een plaatje van SS-ers.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Nee serieus, iedereen die das experiment heeft gezien weet waarover ik het heb
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled en kreeg een plaatje van SS-ers.
Juist niet Rajaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled en kreeg een plaatje van SS-ers.
Ik google het nu ook en snap de verwarring. Jammer dat de Landser zo verkracht moet worden heden ten dagequote:Op donderdag 11 april 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, in dat geval moet ik vandaag al de tweede keer mijn excuses maken...
Gewoon deleten zo'n frikandel, zit alleen maar de ratings te verneuken.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.moviemeter.nl/user/363/votes/1.0
Wat een figuur
Ja idd :squote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon deleten zo'n frikandel, zit alleen maar de ratings te verneuken.
6000 films gemiddelde 2,1quote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
teveel tijdquote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.moviemeter.nl/user/363/votes/1.0
Wat een figuur
frikandelquote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet weg?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
He! OP bestaat nog, bedankt moddereters!
Hij zei reet hahaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
He! OP bestaat nog, bedankt moddereters!
dat eerste overduidelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch ongelofelijk! Ben ik nou zo onduidelijk, of ben jij nou zo dom?!
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Trek het je niet aan pikkebaas.quote:
Tupac UI, en dan komt 'ie met Snoopie.quote:
wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tupac UI, en dan komt 'ie met Snoopie.
Doe eens niet meteen zo agressief.quote:
Volgens mij zei je gister toch echt dat je weg zou blijven hier.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Haal mijn UI maar uit de OP.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij zei je gister toch echt dat je weg zou blijven hier.
Sporten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Haal mijn UI maar uit de OP.
2. Ik ben weg (sporten).
voel me niet aangevallen vraag me gwn af wat je ermee bedoelt?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo aangevallen joh.
Ok.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Haal mijn UI maar uit de OP.
2. Ik ben weg (sporten).
niveau verschil.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:59 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
voel me niet aangevallen vraag me gwn af wat je ermee bedoelt?
doe normaal tegen smokeyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tupac UI, en dan komt 'ie met Snoopie.
Ja zoiezo is Pac de beste maar deze is wel lekker zomernummertje van snoop tochquote:
50 heeft ook een nieuwe nummer die best okéquote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Ja zoiezo is Pac de beste maar deze is wel lekker zomernummertje van snoop toch
*sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Welke? Die met Kendrick?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50 heeft ook een nieuwe nummer die best oké
Ja, klopt. Al ben ik niet zo van Snoop.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Nee man, 50 is niet meerquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja volgensmij wel, lied heet 'we up'
Viel me niet tegen nee, maar het is wel gebeurd met 50.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja volgensmij wel, lied heet 'we up'
Da's wel vloeken in de kerk als Ajacied zijnde.quote:
Over goeie buitenspelers gesproken.....dat was er wel éénquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's wel vloeken in de kerk als Ajacied zijnde.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's wel vloeken in de kerk als Ajacied zijnde.
Spits toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over goeie buitenspelers gesproken.....dat was er wel één
Nooit heel erg live meegemaakt.quote:
Dat merk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit heel erg live meegemaakt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee man, 50 is niet meer
Klopt dat wel, maar dat is ook met Snoop zo nu hij ander soort muziek maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Viel me niet tegen nee, maar het is wel gebeurd met 50.
De persoon dat heeft geüpdatet tot wat het nu isquote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Vraag aan de persoon die dat gedaan heeft of hij de users die terug zijn eruit wil zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De persoon dat heeft geüpdatet tot wat het nu is
Hee ouwe lesbolikkert.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Saind een ban? Rip aan de nabestaanden.
Snoop Lion.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Klopt dat wel, maar dat is ook met Snoop zo nu hij ander soort muziek maakt.
Wie zijn er terug?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vraag aan de persoon die dat gedaan heeft of hij de users die terug zijn eruit wil zetten.
Goed bezig Stinho, sta je alweer op over gaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een 10 voor wiskunde en een 6.8 voor mijn Duits proefwerk. Weer een stap verder richting wereldverbetering.
Al sinds ik een 7.5 haalde voor mijn M&O proefwerk. 3 vijven op exacte vakken = al over. Daarna heb ik een 10 gehaald voor Natuurkunde SO. In de toetsweek heb ik Economie opgekrikt naar een 6.6 en Natuurkunde op een 5.6 gezet.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed bezig Stinho, sta je alweer op over gaan?
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
10 voor wiskunde wtf g.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een 10 voor wiskunde en een 6.8 voor mijn Duits proefwerk. Weer een stap verder richting wereldverbetering.
Goed gedaan Stinho.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds ik een 7.5 haalde voor mijn M&O proefwerk. 3 vijven op exacte vakken = al over. Daarna heb ik een 10 gehaald voor Natuurkunde SO. In de toetsweek heb ik Economie opgekrikt naar een 6.6 en Natuurkunde op een 5.6 gezet.
Scheikunde & Biologie zijn mijn enige onvoldoendes nog.
5.2 en 5 respectievelijk.
M&O ben ik wat beter in dan in Algemene Economie, daarop heb ik vooral mijn cijfer opgekrikt.quote:
Klinkt opzich niet heel erg slecht hoor. Alleen voor ons vreemd.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
Top Notch heeft ook wat belgen getekend.
Klinkt echt wazig zo dat Vlaams.
Autotune all-over it man.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klinkt opzich niet heel erg slecht hoor. Alleen voor ons vreemd.
Klinkt allemaal super Stinho, maar het wordt tijd dat jij je cijfer voor bier drinken gaat opkrikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
M&O ben ik wat beter in dan in Algemene Economie, daarop heb ik vooral mijn cijfer opgekrikt.
Nu weer algemene Economie en daar behandelen we nu de inkomensverdeling (Lorenzcurve), toegevoegde waarde.
Uh, Alcohol tast je hersenen aan, eerst diploma halen. Daarna mijn cijfer voor bier drinken opkrikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klinkt allemaal super Stinho, maar het wordt tijd dat jij je cijfer voor bier drinken gaat opkrikken.
De VBL SC is een grotere aanslag op je denkvermogen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, Alcohol tast je hersenen aan, eerst diploma halen. Daarna mijn cijfer voor bier drinken opkrikken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, nog een extravoor zoiezo
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, Alcohol tast je hersenen aan, eerst diploma halen. Daarna mijn cijfer voor bier drinken opkrikken.
Ik was 16 toen ik mijn HAVO-diploma haalde en ik was toen al zo stoer dat ik elk weekend alcohol nuttigde. Gewoon keihard bieren man, is een leugen. Shit is goed voor je.quote:
Jij bent dik, dat is de enige conclusie die ik hieruit kan trekken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
18:30 Schalke - Bayer Leverkusen
18:45 Roda Kerkrade - Vitesse Arnhem
zondag
14:30 RKC Waalwijk - Feyenoord Rotterdam
16:30 PSV Eindhoven - Ajax Amsterdam
17:00 Chelsea - Manchester City (halve finale FA cup)
18:00 Anderlecht - Club Brugge
20:45 AC Milan - Napoli
21:00 Lille - Marseille
dus
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent dik, dat is de enige conclusie die ik hieruit kan trekken.
Bedankt voor de tip, deze zal ik in een kladblokdocumentje zetten.,quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was 16 toen ik mijn HAVO-diploma haalde en ik was toen al zo stoer dat ik elk weekend alcohol nuttigde. Gewoon keihard bieren man, is een leugen. Shit is goed voor je.
Feyenoord, half uurtje PSV-Ajax en dan Chelsea-City kijken dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
18:30 Schalke - Bayer Leverkusen
18:45 Roda Kerkrade - Vitesse Arnhem
zondag
14:30 RKC Waalwijk - Feyenoord Rotterdam
16:30 PSV Eindhoven - Ajax Amsterdam
17:00 Chelsea - Manchester City (halve finale FA cup)
18:00 Anderlecht - Club Brugge
20:45 AC Milan - Napoli
21:00 Lille - Marseille
dus
Ik snap nooit dat als ik iets 'raars' tegen jou zeg, jij het ook bij mij moet doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent flaporen, dat is de enige conclusie die ik hieruit kan trekken.
Je snapt nooit iets.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat als ik iets 'raars' tegen jou zeg, jij het ook bij mij moet doen.
En jij hebt een aardappelneus, lekker boeiend.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent flaporen, dat is de enige conclusie die ik hieruit kan trekken.
Als PSV niet wint, ga ik denk ik een tijdje niet meer voetbal kijken van andere clubs..quote:Op donderdag 11 april 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord, half uurtje PSV-Ajax en dan Chelsea-City kijken dus.En dan na het eten misschien die Italianen nog even opzetten. Niks mis mee.
Sterkte, alvast.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV niet wint, ga ik denk ik een tijdje niet meer voetbal kijken van andere clubs..
Ik sta 8,7 voor wiskunde, geef die boks Stijnquote:Op donderdag 11 april 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom haal ik natuurlijk een goed cijfertje op school.
Wie ben jijquote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
4 dagen ban maar de boy is weer back![]()
Kan me eigenlijk geen club bedenken die echt succes had tijdens een jubilieum..quote:
Welkom terugquote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Hmm. De Toekomst?quote:
De Toekomst is toch die van Ajax?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent het trainingscomplex van PSV?
wat praat je, gewoon de toekomstquote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
no mangquote:Op donderdag 11 april 2013 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha je bent het trainingscomplex van Ajax
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dankje mattie het waren zware tijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een tupac nummer voor je terugkomst
We komen wel door de zware struggle heenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje mattie het waren zware tijden.
even shoutout naar al me niggers die nog tijd moeten doen, free hun allemaal.
Wiskunde A of B?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik sta 8,7 voor wiskunde, geef die boks Stijn
Sowieso wel ja, hoe staat het hier?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We komen wel door de zware struggle heen
Ik zit nog in de 3e klas. Moet voor woensdag een voorlopige profielkeuze inleveren, best pittig om te kiezen.quote:
Welk profiel ga je kiezenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de 3e klas. Moet voor woensdag een voorlopige profielkeuze inleveren, best pittig om te kiezen.
Ga voor N&T.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de 3e klas. Moet voor woensdag een voorlopige profielkeuze inleveren, best pittig om te kiezen.
DM?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net een artikel gepost op een website, hij is nu binnen een kwartier 100 keer bekeken.
Einde bericht
N&T met economie.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het nog niet man. Moet het morgenmiddag eens goed bekijken.
Sowieso wil ik Economie, misschien M&O want dat sluit wel aan op Economie.
Economie en Maatschappij kiezen man (of is dat alleen voor HAVO).quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had m&o en informatica (heb je geen anus aan) bij het N&T pakket. Had liever geschiedenis of economie gekozen ipv informatica.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
N&T met economie.
M&O is niet zo boeiend vind ik, kun je rustig nog in weekje of 2 doornemen als je die informatie keer wil kennen.
kun je alle richtingen op.
Je hebt 100 reacties op je Facebook bericht?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net een artikel gepost op een website, hij is nu binnen een kwartier 100 keer bekeken.
Einde bericht
Dat is echt een hommo pakket.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Economie en Maatschappij kiezen man (of is dat alleen voor HAVO).
Wat wil je later worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ja is wel zo man, heb zelf ook gedaanquote:
Ik zei bekeken en artikel. Dus geen reacties op een Facebook-status. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt 100 reacties op je Facebook bericht?
Je moet ook bedenken wat je de leukste vakken vindt. Als je het wel kunt, maar je vindt er niks aan dan schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Economie is ook het enige vak waar ik momenteel een 1 op heb, dat betekent trouwens dat de docent je 100% aanbeveelt het vak te kiezen.
Al verdien ik wel meer dan een 2A voor Wiskunde. A= Schort aan de inzet. Terwijl ik het gewoon teringgoed doe dit jaar
N&T broeder. Het is makkelijker om economisch te leren rekenen/denken vanuit je N&T basis, het is bijna onmogelijk andersom.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik echt nog niet, man.
zelfs makkelijker dan als je EM heb gedaan denk ik manquote:Op donderdag 11 april 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
N&T met economie en e&m broeder. Het is makkelijker om economisch te leren rekenen/denken vanuit je N&T basis, het is bijna onmogelijk andersom.
N&T zou ik wel interessant vinden, maar ik moet een voldoende voor Wiskunde B staan (dus sowieso gemiddeld een 6) maar ik scoor nu een 5.2 voor Wiskunde B maar dat ligt vooral aan het feit dat ik weinig tijd heb om de Wiskunde B opgaven te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
N&T met economie en e&m broeder. Het is makkelijker om economisch te leren rekenen/denken vanuit je N&T basis, het is bijna onmogelijk andersom.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mattie, i kwist dat je ook eraan kwam
Jij ook bradda.quote:
Log dan eens uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
N&T zou ik wel interessant vinden, maar ik moet een voldoende voor Wiskunde B staan (dus sowieso gemiddeld een 6) maar ik scoor nu een 5.2 voor Wiskunde B maar dat ligt vooral aan het feit dat ik weinig tijd heb om de Wiskunde B opgaven te maken
Weinig tijd?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
N&T zou ik wel interessant vinden, maar ik moet een voldoende voor Wiskunde B staan (dus sowieso gemiddeld een 6) maar ik scoor nu een 5.2 voor Wiskunde B maar dat ligt vooral aan het feit dat ik weinig tijd heb om de Wiskunde B opgaven te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |