N&T met economie.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het nog niet man. Moet het morgenmiddag eens goed bekijken.
Sowieso wil ik Economie, misschien M&O want dat sluit wel aan op Economie.
Economie en Maatschappij kiezen man (of is dat alleen voor HAVO).quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had m&o en informatica (heb je geen anus aan) bij het N&T pakket. Had liever geschiedenis of economie gekozen ipv informatica.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
N&T met economie.
M&O is niet zo boeiend vind ik, kun je rustig nog in weekje of 2 doornemen als je die informatie keer wil kennen.
kun je alle richtingen op.
Je hebt 100 reacties op je Facebook bericht?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net een artikel gepost op een website, hij is nu binnen een kwartier 100 keer bekeken.
Einde bericht
Dat is echt een hommo pakket.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Economie en Maatschappij kiezen man (of is dat alleen voor HAVO).
Wat wil je later worden?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ja is wel zo man, heb zelf ook gedaanquote:
Ik zei bekeken en artikel. Dus geen reacties op een Facebook-status. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt 100 reacties op je Facebook bericht?
Je moet ook bedenken wat je de leukste vakken vindt. Als je het wel kunt, maar je vindt er niks aan dan schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Economie is ook het enige vak waar ik momenteel een 1 op heb, dat betekent trouwens dat de docent je 100% aanbeveelt het vak te kiezen.
Al verdien ik wel meer dan een 2A voor Wiskunde. A= Schort aan de inzet. Terwijl ik het gewoon teringgoed doe dit jaar
N&T broeder. Het is makkelijker om economisch te leren rekenen/denken vanuit je N&T basis, het is bijna onmogelijk andersom.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik echt nog niet, man.
zelfs makkelijker dan als je EM heb gedaan denk ik manquote:Op donderdag 11 april 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
N&T met economie en e&m broeder. Het is makkelijker om economisch te leren rekenen/denken vanuit je N&T basis, het is bijna onmogelijk andersom.
N&T zou ik wel interessant vinden, maar ik moet een voldoende voor Wiskunde B staan (dus sowieso gemiddeld een 6) maar ik scoor nu een 5.2 voor Wiskunde B maar dat ligt vooral aan het feit dat ik weinig tijd heb om de Wiskunde B opgaven te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
N&T met economie en e&m broeder. Het is makkelijker om economisch te leren rekenen/denken vanuit je N&T basis, het is bijna onmogelijk andersom.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mattie, i kwist dat je ook eraan kwam
Jij ook bradda.quote:
Log dan eens uit.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
N&T zou ik wel interessant vinden, maar ik moet een voldoende voor Wiskunde B staan (dus sowieso gemiddeld een 6) maar ik scoor nu een 5.2 voor Wiskunde B maar dat ligt vooral aan het feit dat ik weinig tijd heb om de Wiskunde B opgaven te maken
Weinig tijd?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
N&T zou ik wel interessant vinden, maar ik moet een voldoende voor Wiskunde B staan (dus sowieso gemiddeld een 6) maar ik scoor nu een 5.2 voor Wiskunde B maar dat ligt vooral aan het feit dat ik weinig tijd heb om de Wiskunde B opgaven te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |