Ben ik te moe voor, en Rens...quote:Op donderdag 11 april 2013 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Troll die Dven even, hij is te makkelijk.
Zal ik doen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie leverde het meeste geld voor Heerenveen op qua transfer?
A. Huntelaar.
B. Van Nistelrooy
C. Alfonso Alves.
D. Sulejmani
E. Bradley
F. Dost
G. Samaras
Nou grappig hoor gladde eend, ik log uit, bekijk jij het even lekker met je handel.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
fout het was johannes_vermeer
een strikvraag
Hebben ze niet echt veel goeds mee gedaanquote:Op donderdag 11 april 2013 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
Alves 20+ miljoen
Sulejmani 16,5 miljoen (alles bij elkaar rond de 18 miljoen)
Ruud van Nistelrooij 15 miljoen
Huntelaar 9 miljoen
Pranjic 7,7 miljoen
Samaras 7,5 miljoen
Bas Dost 7,5 miljoen
Oussama Assaidi 5 miljoen
Narsingh 4,1 miljoen
Aardig wat geld binnen gekregen de laatste jaren voor aanvallers/aanvallende middenvelders.
Vergete niet scarlett johansson en ambert heart topic.. voor mensen met smaak.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
B&H / Nicki Minaj
Ohquote:Op donderdag 11 april 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, provoceren doen wij niet over de rug van deze heldinnen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vergete niet scarlett johansson en ambert heart topic.. voor mensen met smaak.
Wat moet erin dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Voeg nou toe rensieboy, verdien credits om ons nader te brengen
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vergete niet scarlett johansson en ambert heart topic.. voor mensen met smaak.
Cheryl, Alba en Nicki hebben een speciale plek in deze SC, al vanaf het begin. Dus ik vind het wel best zo!quote:Op donderdag 11 april 2013 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
Voeg nou toe rensieboy, verdien credits om ons nader te brengen
quote:Op donderdag 11 april 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja stuur dan. Ik ga het niet opzoeken
Hij verkiest ho's boven jou als bro om dichter bij je te komen. Ik zou er niet intrappen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja stuur dan. Ik ga het niet opzoeken
aii nice, ik ga even kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Hugo en Koert bij de Betweters van gisteren
Verrader. Ik ben direct wegquote:
Over de haat van Nederland naar PSVquote:
Ik vind nog steeds dat ze er niet in moet.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrader. Ik ben direct weg. Hopelijk wordt mijn post in het feedbacktopic spoedig in behandeling genomen.
Ik had onlangs 48 uur. Dat heeft uiteindelijk ook 4 of 5 dagen geduurd. Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.quote:
Nooit geweten dat jij zo ondeugend wasquote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers.
[..]
Ik had onlangs 48 uur. Dat heeft uiteindelijk ook 4 of 5 dagen geduurd. Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.
omkoping werkt beterquote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers.
[..]
Ik had onlangs 48 uur. Dat heeft uiteindelijk ook 4 of 5 dagen geduurd. Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet Zuid-Koreaanse praktijken hier.
Heb ik ook gedaan toen jij weg was.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo ondeugend was
Ik heb wat naaktfoto's van mezelf naar wat users gestuurd. Maar die had ik blijkbaar naar de FA's moeten sturen.quote:
Wat dan Davy jongen. Kom dan. Klappen we er even op. Natnek.quote:
11 uur winkelcentrum vriend.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat dan Davy jongen. Kom dan. Klappen we er even op. Natnek.
Beginnersfoutje, komt goedquote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wat naaktfoto's van mezelf naar wat users gestuurd. Maar die had ik blijkbaar naar de FA's moeten sturen.
[..]
Wat dan Davy jongen. Kom dan. Klappen we er even op. Natnek.
Waar ligt winkelcentrum vriend? Google kent dat niet.quote:
www.3vriendenhof.nlquote:Op donderdag 11 april 2013 10:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar ligt winkelcentrum vriend? Google kent dat niet.
Ewa, barbapappa. Lekker fresh kapsel mang. Hanni Hanna?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Net ff naar die niggerkapper geweest toch, Fresh ieks
Gewoon Arif toch, jeweet.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ewa, barbapappa. Lekker fresh kapsel mang. Hanni Hanna?
Altijd handig tijdens de wedstrijd.twitter:VI_nl twitterde op donderdag 11-04-2013 om 11:34:49Hulde voor @PECZwolle! Het IJsseldeltastadion heeft dit seizoen als eerste in de Eredivisie een volledige wifi-dekking [bron EF Onderzoek] reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Altijd handig tijdens de wedstrijd.twitter:VI_nl twitterde op donderdag 11-04-2013 om 11:34:49Hulde voor @PECZwolle! Het IJsseldeltastadion heeft dit seizoen als eerste in de Eredivisie een volledige wifi-dekking [bron EF Onderzoek] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |