Nee niet PSV, Oblivion.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat psv naar de tering
Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef SjaakBauer het volgende:
Soepie, broodjes, helemaal niks mis mee.
Lekker ouwe reusquote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man.
Zo een broodje spiegelei maken. Ook niks mis mee.
tis wat.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef sausagin het volgende:
GODVERDOMME , mijn GSM laad opeens niet meer op
In niet Zuid-Korea is het ook verboden om iedereen of alles behalve Kim 1, 2 en 3 te vereren natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi die OP. Gelukkig zijn de 'Gevallen Helden' weer terug. Waarom die verwijderd zou zijn is me ook een raadsel. Klassenjustitie hier op Fok!.
Graag gedaan, we blijven strijden tegen het onrechtquote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Mooi die OP. Gelukkig zijn de 'Gevallen Helden' weer terug. Waarom die verwijderd zou zijn is me ook een raadsel. Klassenjustitie hier op Fok!.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef SjaakBauer het volgende:
We moeten blijven strijden tegen die enge mannetjes en vrouwtjes die hier een beetje de fuhrer uithangen
Doe normaalquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat psv naar de tering
Lafaard, ik had jou al 2 topics geleden de kans gegeven het terug te plaatsen door de OP te unlocken. Heb je niet gedaan en daarna had je nogmaals de kans door een hunt en heb je het ook niet gedaan. Dus niet nu de credits gaan nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Graag gedaan, we blijven strijden tegen het onrecht
Toen was GGMM er, gisteren heb ik gehunt en alles terug gezet. Beschuldig mij nietquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lafaard, ik had jou al 2 topics geleden de kans gegeven het terug te plaatsen door de OP te unlocken. Heb je niet gedaan en daarna had je nogmaals de kans door een hunt en heb je het ook niet gedaan. Dus niet nu de credits gaan nemen.
Niemand neemt het jou kwalijk Don. Net zoals je het de gemiddelde landser in 40-45 het niet kwalijk neemt.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand neemt het jou kwalijk Don. Net zoals je het de gemiddelde landser in 40-45 het niet kwalijk neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |