Wie zijn er terug?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vraag aan de persoon die dat gedaan heeft of hij de users die terug zijn eruit wil zetten.
Goed bezig Stinho, sta je alweer op over gaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een 10 voor wiskunde en een 6.8 voor mijn Duits proefwerk. Weer een stap verder richting wereldverbetering.
Al sinds ik een 7.5 haalde voor mijn M&O proefwerk. 3 vijven op exacte vakken = al over. Daarna heb ik een 10 gehaald voor Natuurkunde SO. In de toetsweek heb ik Economie opgekrikt naar een 6.6 en Natuurkunde op een 5.6 gezet.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed bezig Stinho, sta je alweer op over gaan?
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Ja zoiezo is Pac de beste maar deze is wel lekker zomernummertje van snoop toch
10 voor wiskunde wtf g.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een 10 voor wiskunde en een 6.8 voor mijn Duits proefwerk. Weer een stap verder richting wereldverbetering.
Goed gedaan Stinho.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds ik een 7.5 haalde voor mijn M&O proefwerk. 3 vijven op exacte vakken = al over. Daarna heb ik een 10 gehaald voor Natuurkunde SO. In de toetsweek heb ik Economie opgekrikt naar een 6.6 en Natuurkunde op een 5.6 gezet.
Scheikunde & Biologie zijn mijn enige onvoldoendes nog.
5.2 en 5 respectievelijk.
M&O ben ik wat beter in dan in Algemene Economie, daarop heb ik vooral mijn cijfer opgekrikt.quote:
Klinkt opzich niet heel erg slecht hoor. Alleen voor ons vreemd.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
Top Notch heeft ook wat belgen getekend.
Klinkt echt wazig zo dat Vlaams.
Autotune all-over it man.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klinkt opzich niet heel erg slecht hoor. Alleen voor ons vreemd.
Klinkt allemaal super Stinho, maar het wordt tijd dat jij je cijfer voor bier drinken gaat opkrikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
M&O ben ik wat beter in dan in Algemene Economie, daarop heb ik vooral mijn cijfer opgekrikt.
Nu weer algemene Economie en daar behandelen we nu de inkomensverdeling (Lorenzcurve), toegevoegde waarde.
Uh, Alcohol tast je hersenen aan, eerst diploma halen. Daarna mijn cijfer voor bier drinken opkrikken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klinkt allemaal super Stinho, maar het wordt tijd dat jij je cijfer voor bier drinken gaat opkrikken.
De VBL SC is een grotere aanslag op je denkvermogen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, Alcohol tast je hersenen aan, eerst diploma halen. Daarna mijn cijfer voor bier drinken opkrikken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, nog een extravoor zoiezo
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, Alcohol tast je hersenen aan, eerst diploma halen. Daarna mijn cijfer voor bier drinken opkrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |